  • 1. Data: 2010-05-20 18:45:15
    Temat: W kwestii parkowania
    Od: gonzik <b...@y...com>

    Witam Szanowne Grono,

    Ja rozumiem ze ciepelko do Warszawy zawitalo i jazda no motorze
    pozwala mysli dnia codziennego odstawic na odlegly plan. Ale do k$$%y n
    %^$#y skoro sie przebijamy w korkach nie zapominajmy o szacunku dla
    puszkarzy. Tak sie nie parkuje:
    http://picasaweb.google.pl/lh/photo/Vl0uU4dvPA6dEAnH
    SUaLgA?feat=directlink.

    Pozdrawiam szczegolnie szanownego kolege na dywersji mam nadzieje ze
    jazda z glowa w dupie nie jest jakos specjalnie meczaca.

    Pozdro,
    Gonzik.

  • 2. Data: 2010-05-20 19:18:27
    Temat: Re: W kwestii parkowania
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 20 Maj, 20:45, gonzik <b...@y...com> wrote:

> [...]
    >
    > Pozdrawiam szczegolnie szanownego kolege na dywersji mam nadzieje ze
    > jazda z glowa w dupie nie jest jakos specjalnie meczaca.

    Co jest złego w tym parkowaniu? Pokaż mi tu palcem co jest nie tak bo
    nie łapię.

    PS. Dzisiaj puszkarze przegięli pałe z oglądaniem Wisły... Stało
    wszystko i wszędzie, w każdą stronę, szlag by ich...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2010-05-20 19:29:15
    Od: "Grzybol" <MagicRobi?@wp.pl>

    Uzytkownik "gonzik" <b...@y...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]
    > Pozdrawiam szczegolnie szanownego kolege na dywersji mam nadzieje ze
    > jazda z glowa w dupie nie jest jakos specjalnie meczaca. Pozdro,

    Zajal Ci slup na którym sie onanizujesz?

    --
    Grzybol

  • 4. Data: 2010-05-20 19:39:18
    Od: gonzik <b...@y...com>

    On 20 Maj, 21:18, AZ <a...@g...com> wrote:

    PA6dEAnHSUaLgA?feat=direc....

    > Co jest złego w tym parkowaniu? Pokaż mi tu palcem co jest nie tak bo
    > nie łapię.

    Mog postawic chociazby przy parkomacie albo przy scianie obok kratki A
    tak zajal caliuskie miejsce dla samochodu.

    Pozdro.

  • 5. Data: 2010-05-20 19:42:49
    Od: gonzik <b...@y...com>

    On 20 Maj, 21:29, "Grzybol" <M...@w...pl> wrote:
    > Zajal Ci slup na którym sie onanizujesz?

    Ja akurat mam inna ulubiona latarnie. Ale jak tylko odjedzie to jak
    chcesz dam Ci znak i mozesz tam tryskac do woli.

    Pzdr.

  • 6. Data: 2010-05-20 19:44:02
    Od: "Grzybol" <MagicRobi?@wp.pl>

    Użytkownik "gonzik" <b...@y...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
    > tak zajal caliuskie miejsce dla samochodu.
    > Pozdro.

    A to co on od macochy? Że se motura nie może zaparkować? Gdzie niby
    powiedziane, że ma ustepować jakiejś puszce? Jeździsz moturem po ulicach? To
    kurwa od jutra zapiedalaj polem, bo po ulicach puszki jeżdża i inne tiry a
    Ty im drogę zajmujesz! Jakiś pojebany Misiek...

    --
    Grzybol

  • 7. Data: 2010-05-20 19:47:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 20 Maj, 21:39, gonzik <b...@y...com> wrote:

    > Mog postawic chociazby przy parkomacie albo przy scianie obok kratki A
    > tak zajal caliuskie miejsce dla samochodu.

    To by jakiś przechodzień powiedział, że pół chodnika zajął. Stanął
    chłop blisko słupa więc całego miejsca nie zajął, bez przesady, źle to
    stanął tym srebrnym samochodem.

    Może lepiej z nudów pójść pooglądać Wisłę jak połowa Warszawy? :-)
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2010-05-20 19:49:56
    Od: gonzik <b...@y...com>

    On 20 Maj, 21:44, "Grzybol" <M...@w...pl> wrote:
> [...]
    > kurwa od jutra zapiedalaj polem, bo po ulicach puszki jeżdża i inne tiry a
    > Ty im drogę zajmujesz! Jakiś pojebany Misiek...

    Czlowieku ja widze ze dla Ciebie jakie kolwiek wspolzycie z innymi
    ludzmi skonczylo sie onanizowaniu na slupie. I okej mi to tam nie
    przeszkadza niech kazdy ma cos z tego zycia.

    Natomiast jest ino taki sticker: "Wszyscy sie zmiescimy" (byl chyba w
    swiecie motocykli). I widzisz ja sie puszka nie zmiescilem inny pan z
    wasem sie nie zmiescil i jeszcze kilku innych panow i pan tam sie nie
    zmiescilo.

    Pozdro.

  • 9. Data: 2010-05-20 19:57:30
    Od: gonzik <b...@y...com>

    On 20 Maj, 21:47, AZ <a...@g...com> wrote:

    > To by jakiś przechodzień powiedział, że pół chodnika zajął.

    Uwierz mi na tej ulicy jest ponad 10c miejsc gdzie by stanal nikomu
    nie zawadzajac.

    >Stanął
    > chłop blisko słupa więc całego miejsca nie zajął, bez przesady, źle to
    > stanął tym srebrnym samochodem.

    C&&j z tym samochodem ja ich leczyl nie bede bo to bez sensu. A
    pozatym samochod to nie mala dywersja .

    > Może lepiej z nudów pójść pooglądać Wisłę jak połowa Warszawy? :-)

    Moze i lepiej. Ale nie oddam swojege miejsca na ulicy do rana :-)

    Pozdro.

  • 10. Data: 2010-05-20 19:57:58
    Od: "Grzybol" <MagicRobi?@wp.pl>

    Użytkownik "gonzik" <b...@y...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Czlowieku ja widze ze dla Ciebie jakie kolwiek wspolzycie z innymi
    > ludzmi skonczylo sie onanizowaniu na slupie.

    Misiu, ale to przeca Twój słup:-) Ja rucham kobiety, nie słupy:-)

    > I okej mi to tam nie
    > przeszkadza niech kazdy ma cos z tego zycia.

    Mi też. Wal swój słup.

    > Natomiast jest ino taki sticker: "Wszyscy sie zmiescimy" (byl chyba w
    > swiecie motocykli). I widzisz ja sie puszka nie zmiescilem

    Tzn, że chujowy kierowca jesteś. Albo za późno przyjechałeś. Jakby zamiast
    tego motura stał samochód to chuj, olałbyś sprawę bo mu się należy...

    > inny pan z
    > wasem sie nie zmiescil i jeszcze kilku innych panow i pan tam sie nie
    > zmiescilo.
    > Pozdro.

    Jakoś pieprzysz bez ładu i składu. Panie że się nie zmieściły to rozumiem -
    w końcu to latarnia, miejsce pracy. Ty też tam tyrasz???

    --
    Grzybol