  • Data: 2012-11-08 20:57:18
    Temat: Re: W koncu fajny wodoszczelny na horyzoncie
    Od: rs <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 09 Oct 2012 20:29:34 +0200, atm <...@v...pl> wrote:

    >On 2012-10-09 20:17, Pszemol wrote:
    >> atm <...@v...pl> wrote:
    >>> On 2012-10-09 17:00, Trybun wrote:
    >>>> W dniu 2012-10-08 12:44, atm pisze:
    >>>>> http://www.intomobile.com/2012/09/28/att-unveils-sam
    sung-galaxy-rugby-pro-android-phone-built-last/

    >To 200m to pewnie skrot myslowy? ;]
    >30m odporność na przypadkowe zamoczenie, zachlapanie, mycie rąk, pot,
    >deszcz itp.
    >50m odporność na zanurzenie w wodzie, pranie, kąpiel w wannie lub pod
    >prysznicem. Nie rekomenduje się pływania w zegarku o stopniu
    >wodoodporności 50 m.
    >100m pływanie, nurkowanie bez akwalungu
    >200m pływanie, nurkowanie z akwalungiem do 50 metrów
    >
    >Poza tym nie przydalby Ci sie, widac ze nie moczyles jeszcze swojego iP ;P

    hehehe. Przemol moze nie moczyl, ale ja mam w domu 3GS, ktory
    przelezal dwa miesiace pod sniegiem. na wiosne splynal i zatrzymal sie
    w dziurze w ziemi. mial troche zardzewiale styki na zlaczu i potem
    przez dluzszy czas nie dzialal [Home], ale jedynie po dokladnym
    wyczyszczeniu stykow, byl w pelni funkcjonalny. nawet bateria trzyma
    znacznie dluzej niz moj nexus.
    kumpel wypral swojego 3GS w pralce, a potem wysuszyl w suszarce, ktora
    pozniej stopila plastikowa obuwe w pendrivie. iphone dziala, ma sie
    dobrze i jedynie czym ucierpial to prawie niezauwazalna rysa na
    ekranie.
    teraz moj 3GS jest w posiadaniu mojej lubej, ktora ma zdolnosci do
    popsucia nawet kamienia. mimo upuszczen, kolejnych zamoczen, jak na
    zlosc, nie chce sie popsuc.
    nie wiem jak sie sprawa ma z 4, 4s i 5, ale 3GS, jak dla mnie jest po
    prostu niezniszczalny. <rs>