eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmW USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang] › Re: W USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang]
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: W USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang]
    Date: Mon, 24 Oct 2011 08:49:36 +0200

    Dnia Sun, 23 Oct 2011 11:24:59 -0500, Pszemol napisał(a):

    > No... dla mnie nie, ale nie wszyscy muszą mieć taki komfort finansowy jak
    > ja.

    Przeciez ty tylko biedujacy imigrant jestes :-)

    > Sprzedano 4 miliony sztuk iPhone4S w 3 dni od premiery.
    > Powiedz mi, że Samsung sprzedał więcej sztuk Galaxy SII...

    Ja to doceniam, aczkolwiek samsunga warto by sprawdzic. Moze nie w 3 dni,
    ale 3 miesiace w Europie.

    A tak swoja droga ... to od jakiego czasu oni to produkuja i jak.
    Bo nawet jak roboty skladaja co sekunde jeden ... ee, tylko poltora
    miesiaca.

    Akurat obudowe i wyglad zmienic latwo.

    J.