eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmW USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang]Re: W USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang]
  • Data: 2011-10-23 03:14:59
    Temat: Re: W USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang]
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:j7v66a$aon$1@news.onet.pl...

    > Podobnie jak z Siri powstrzymam sie ze spekulacjami do czasu
    > gdy telefon zostanie dobrze przetestowany w praniu.

    Pierwszy raz masz w życiu do czynienia z czymś plastikowym?

    > Mam calkowicie przeciwne zdanie. 3.5" w N8 to zbyt malo na przyjemne
    > internetowanie, klawiatura jest zbyt mala zeby precyzyjnie pisac. Czytanie
    > ksiazek to tez kompromis miedzy wielkoscia czcionki a iloscia tresci na
    > stronie. Mialem Defy z ekranem 3.7 - ta niewielka roznica w liczbach daje
    > calkiem sporo w ergonomi. 4" w SGS bylby optymalny gdyby Samsung zamiast
    > odchudzac telefon zmniejszyl jego szerokosc i wysokosc jak to bylo w Defy.

    W N8 masz 360 x 640 Pixele. W iPhone4 masz 640 x 960.
    I tu jest zasadnicza różnica: 3.5" tu to nie to samo co 3.5" tam.

    > Pamietalem, ze gdzies widzialem backup w Symbianie... Dosc dlugo szukalem
    > tego ficzera az w koncu odnalazlem w....Menedzerze Plikow.
    > Przeciez to oczywiste ;]

    Wszystko jest już oczywiste jak używasz telefonu 10 lat
    w różnych inkarnacjach tego samego systemu operacyjnego :-)
    Ja miałem pecha bo z nokią nie miałem wcześniej do czynienia
    i potworka doświadczyłem dopiero po przesiadce z innych
    nowocześniejszych telefonów, w tym po doświadczeniu z WM6.5
    i z iPhone4. Przesiadka do 5630 była jak z mercedesa do syrenki.

    > Nie wiem czy w obecnej wersji systemu masz ficzer zwiazany z alarmem
    > zwiazanym z konkretnym miejscem. Ciekaw jestem jak to sie sprawdza w
    > praktyce.

    Acha, tak, czytałem o tym - fajny ficzerek. Możesz ustawić że jak
    będziesz przejeżdżał koło pralni to ma Ci przypomnieć aby
    odebrać spodnie... :-) Potrzebowałbym coś więcej aby się przesiąść.