  • Data: 2010-09-29 14:22:59
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: Yakhub <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 10:31:31 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Wisi mi to i powiewa, bo wcale nie zależy mi na zwiększaniu ilości nowych
    > samochodów, nie jestem przedstawicielem dealera.
    > Ale oprócz tego nie zgadzam się z tezą, pamiętam czasy kiedy polski rynek
    > bił rekordy sprzedaży nowych aut.

    > Bzdura.
    > Większość stać, tylko wolą bardziej nobilitowanymi truchłami jeździć.

    Kupisz nowe auto za 10kzł? Za 20kzł? Nie?
    Najtańsza Panda to 28kzł:
    http://www.fiat.pl/katalogi/fiat/Panda/panda_cennik_
    2010.pdf

    A za 10 tysięcy można kupić już całkiem sensowne auto. Ba, rok temu
    sprzedałem sprawny (choć nie za piękny) samochód za 4kzł.

    > A tych których faktycznie nie stać, ani na nówki, ani na używki w sensownym
    > stanie i pochodzeniu, to po prostu nie powinni ich mieć, koniec kropka.

    I znowu wracamy do tematu z innej gałęzi wątku: "Nie powinni mieć
    samochodu". Bo Panu Cavalliniemu się tak podoba.

    > Od razu nie, ale zamykając dopływ śmiecia, siłą rzeczy średnia wieku będzie
    > malała.

    Nie. Będzie rosła, bo ludzie w nieskończoność, do usranej śmierci, będą
    reanimować truchła, które już są truchłami. Bo choćbyś nie wiem, jak
    kombinował, to ludzie chcą mieć samochody i tego faktu nie zmienisz.

    --
    Yakhub