  • 11. Data: 2023-04-15 20:09:38
    Temat: Re: W Jeleniej Górze zlikwidowano darmowe stacje ładowania prątków + Norwegia
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 15.04.2023 o 10:01, Shrek pisze:

    > Zakaz spalinek wprowadził się sam:P Po prostu - nikt go nie wprowadził -
    > nie ma onych:P

    A było kiedyś, że trucie ludzi było dozwolone?

  • 12. Data: 2023-04-15 20:11:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.04.2023 o 15:40, Jacek pisze:

    > Naprawdę się spodziewasz że będę z tobą merytorycznie rozmawiał?

    Absolutnie się tego nie spodziewam:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 13. Data: 2023-04-15 20:12:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.04.2023 o 20:09, io pisze:

    > A było kiedyś, że trucie ludzi było dozwolone?

    Dalej jest:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 14. Data: 2023-04-15 20:12:47
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 15.04.2023 o 12:12, Shrek pisze:

    > Dalej palancie twierdzisz, że za zakazem spaliniek nie stoją "oni"? Po
    > prostu pewnego dnia przeszło przez UE i następnego dnia eurodeputowani
    > ze zdziweniem przecierali oczy, bo nie pamiętali żeby głosowali?

    Ale, że UE wprowadziła dekretem do nauki wiedzę, że samochody
    zanieczyszczają powietrze?

  • 15. Data: 2023-04-15 21:09:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.04.2023 o 20:12, io pisze:

    > Ale, że UE wprowadziła dekretem do nauki wiedzę, że samochody
    > zanieczyszczają powietrze?

    Węglowozy tak samo tylko rurę mają gdzie indziej. W zasadzie to beznyny
    i lpgi nie tyle zanieczyszczją co wydalają co2 i h2o ale to tak samo jak
    elektrownie,

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 16. Data: 2023-04-16 12:59:07
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 15.04.2023 o 21:09, Shrek pisze:

    > Węglowozy tak samo tylko rurę mają gdzie indziej. W zasadzie to beznyny
    > i lpgi nie tyle zanieczyszczją co wydalają co2 i h2o ale to tak samo jak
    > elektrownie,

    A teraz ogarnij o czym są normy emisji i skąd zero emission w elektrykach.

  • 17. Data: 2023-04-16 14:54:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.04.2023 o 12:59, io pisze:

    > skąd zero emission w elektrykach.

    Z dezinformacji.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 18. Data: 2023-04-16 20:13:59
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Sun, 16 Apr 2023 14:54:00 +0200, użytkownik Shrek napisał:

    > Z dezinformacji.

    Znów ONI zdezinformowali biednego Shreka...

    --
    Jacek

  • 19. Data: 2023-04-16 21:25:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.04.2023 o 20:13, Jacek pisze:

    > Znów ONI zdezinformowali biednego Shreka...

    Z logiki. Zeroemisyjnośc bierze się z zeroemisyjnych źródeł. Skoro
    zeroemisyjnych nie starcza na to co teraz, to dołożenie jakiegokolwiek
    obciążenia będzie poza równaniem zeroemisyności. To naprawdę jest proste
    - wystarczy nie być debilem żeby zrozumieć:P Samochody na prąd są w
    całości na paliwa kopalne.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 20. Data: 2023-04-16 21:34:45
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 16.04.2023 o 21:25, Shrek pisze:

> [...]
    > obciążenia będzie poza równaniem zeroemisyności. To naprawdę jest proste
    > - wystarczy nie być debilem żeby zrozumieć:P Samochody na prąd są w

    Nie tłumacz im. Nie zrozumiejo :)

    https://i1.memy.pl/obrazki/bb2b985148_skoro_mleko_je
    st_z_biedronki.jpg
    --