  • 1. Data: 2023-04-15 00:04:31
    Temat: W Jeleniej Górze zlikwidowano darmowe stacje ładowania prątków + Norwegia
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Miasto stwierdziło, że 36 tys. miesięcznie to średni biznes.

    A Norwegia wprowadziła normalny VAT na elektryki (dotychczas 0%). Co prawda
    tylko dla modeli powyżej jakiejś tam kwoty, ale 0-vatowe pozostają tylko
    najmniejsze toczydełka.
    Żeby tym co kupili nie było za dobrze, to dodatkowo wprowadzono podatek od wagi
    samochodu :)

  • 2. Data: 2023-04-15 09:24:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.04.2023 o 00:04, r...@k...pl pisze:

> [...]
    > najmniejsze toczydełka.
    > Żeby tym co kupili nie było za dobrze, to dodatkowo wprowadzono podatek od wagi

    Bo to że elektyki się opłacają to była prawda etapu. Teraz jest etap że
    są eko(logiczne):P Za chwile będą ci tłumaczyli że to jest logiczne że
    nie są ekologiczne - jeszcze nie teraz:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 3. Data: 2023-04-15 09:26:58
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Sat, 15 Apr 2023 09:24:51 +0200, użytkownik Shrek napisał:

    > Za chwile będą ci tłumaczyli że to jest logiczne że nie są ekologiczne -
    > jeszcze nie teraz

    ONI. Za wszystko są winni ONI. Shrek, idź do psychiatry, może jeszcze nie
    za późno :)

    --
    Jacek

  • 4. Data: 2023-04-15 10:01:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.04.2023 o 09:26, Jacek pisze:

    > ONI. Za wszystko są winni ONI. Shrek, idź do psychiatry, może jeszcze nie
    > za późno :)

    Zakaz spalinek wprowadził się sam:P Po prostu - nikt go nie wprowadził -
    nie ma onych:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 5. Data: 2023-04-15 12:06:42
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Sat, 15 Apr 2023 10:01:24 +0200, użytkownik Shrek napisał:

    > Zakaz spalinek wprowadził się sam:P Po prostu - nikt go nie wprowadził -
    > nie ma onych:P

    Durniu, tyle masz jeszcze zakazów do oprotestowania. A to zakaz zabijania,
    kradzieży, cudzołóstwa, oszustwa... Zakaz wypuszczania psów wolno, zakaz
    prowadzenia po pijaku, zakaz bicia dzieci... A ty się czepiłeś jednego.
    Tak jakbyś nie rozumiał roli zakazów w społeczeństwach. No i pewnie nie
    rozumiesz...
    A na drugi raz, kiedy piszesz o wprowadzeniu jakiejś normy prawnej, podaj
    instytucję, organizację, nazwisko. Bo inaczej wychodzisz na oszołoma.

    --
    Jacek

  • 6. Data: 2023-04-15 12:12:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.04.2023 o 12:06, Jacek pisze:

    > Durniu, tyle masz jeszcze zakazów do oprotestowania.

    Dalej palancie twierdzisz, że za zakazem spaliniek nie stoją "oni"? Po
    prostu pewnego dnia przeszło przez UE i następnego dnia eurodeputowani
    ze zdziweniem przecierali oczy, bo nie pamiętali żeby głosowali?

    > A na drugi raz, kiedy piszesz o wprowadzeniu jakiejś normy prawnej, podaj
    > instytucję, organizację, nazwisko. Bo inaczej wychodzisz na oszołoma.

    LOL - kwestionujesz że przegłosowano zakaz sprzedaży nowych spalinek w
    UE od 35? Za każdą decyzją ekonomiczną na szczeblu polityczny, czy to w
    UE czy jakimkolwiek innym kraju stoją "oni". To się w bardziej
    cywilizowanych krajach nazwywa lobbing, w mniej cywilizowanych (choć to
    zasadniczo to samo) korupcja, a jeszcze mniej nepotyzm. W niektórych
    krajach jest po prostu dyktatura i nie ma potrzeby żeby dyktator kogoś
    przekonywał;P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 7. Data: 2023-04-15 12:41:32
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.04.2023 o 12:12, Shrek pisze:

    > Dalej palancie

    On nie ma IQ, jest lepszy, posiada jedyn chromosom wincyj i nazywa
    sięto: IQQ :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 8. Data: 2023-04-15 13:26:50
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Sat, 15 Apr 2023 12:12:18 +0200, użytkownik Shrek napisał:

> [...]
    > zasadniczo to samo) korupcja, a jeszcze mniej nepotyzm. W niektórych
    > krajach jest po prostu dyktatura i nie ma potrzeby żeby dyktator kogoś

    I po co ja w ogóle gadam z paranoicznym oszołomem? Mam sięgać do
    publikacji Parlamentu Europejskiego (pakiet Fit for 55, nad którym
    oficjalnie pracowano miesiące a nieoficjalne lata) czy wdrożeń Komisji
    Europejskiej? Gdzieżby trol czytał czym się jakiś tam Parlament zajmuje.
    Paranoiczny trol-oszołom nie wspomni że to nie "zakaz spalinek" tylko
    zakaz sprzedaży/rejestracji nowych i to nie wszystkich bo będą liczne
    wyjątki czy nie wspomni że to prawo będzie jeszcze rewidowane celem
    dopasowania do realiów. Nie wspomni że każdy będzie mógł tak długo aż mu
    się bryka rozsypie jeździć spalinówką.
    Trol-oszołom rajcuje się przekupnością polityków, zapominając że gdyby
    dano mu okazję, sam z radością dałby się przekupić. Nie widzi że nawet
    przekupny polityk nie musi psuć każdego prawa w jakiego stanowieniu brał
    udział a w ogóle przekupnych jest margines. On, sądząc po swoim wypaczonym
    światopoglądzie, wszystkich oprócz siebie uważa za przekupnych :) W
    Parlamencie i Komisji zasiadają ludzie którym troll do pięt intelektem,
    wykształceniem czy praktyką życiową nie dorasta. Ale nic to, trol wie
    lepiej. A najlepiej zna się na ekonomii. Elektryki mu "się nie spinają
    ekonomicznie". Trola zapytałbym czy w rachunku uwzględnił własne życie
    które straci w Tunezji na wakacjach kiedy go głodni Sudańczycy dopadną w
    kącie. Zapewne nie, bo wg. trola takie rzeczy tylko innym się
    przytrafiają ;) Albo życie własnej wnuczki, zgwałconej i zabitej przez
    bandę niedosocjalizowanych imigrantów ekonomicznych.
    Wreszcie, trol nawet nie wspomni o celu nowego prawa. Cel nieważny, ważne
    że trol mógłby coś stracić. Nie ważne losy świata, życie innych, ważne by
    trol mógł jeździć samochodem. Nawet los fabrykantów jego ukochanych
    samochodów jest mu obojętny a przecież oni jak kania dżdżu wypatrują
    ekonomicznych i gospodarczych wskazówek od polityków. A w ogóle to wymysły
    jajogłowych masonów z tym klimatem. I nawet jak pociepleje to będziemy
    mieli pomarańcze darmo :)

    --
    Jacek

  • 9. Data: 2023-04-15 13:59:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.04.2023 o 13:26, Jacek pisze:

> [...]
    > publikacji Parlamentu Europejskiego (pakiet Fit for 55, nad którym
    > oficjalnie pracowano miesiące a nieoficjalne lata) czy wdrożeń Komisji

    No i - sam się opracował - samoistnie się zamterializował, czy go ktoś
    opracował?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 10. Data: 2023-04-15 15:40:39
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Sat, 15 Apr 2023 13:59:02 +0200, użytkownik Shrek napisał:

    > No i - sam się opracował - samoistnie się zamterializował, czy go ktoś
    > opracował?

    Naprawdę się spodziewasz że będę z tobą merytorycznie rozmawiał? Przecież
    ty nawet składnie nie umiesz swojej myśli ułożyć i wypowiedzieć. Jeden cel
    ci przyświeca - znaleźć uznanie w oczach innych, sobie podobnych bałwanów
    jak Bluzg, ącki, J.F. czy Master. Ależ gadaj sobie z nimi, dzielicie wszak
    wspólną wizję świata w którym przekupność jednego polityka prowadzi do
    wniosku o przekupności wszystkich innych, niekompetencja czy głupota
    jakiegoś policjanta pozwala na oplucie wszystkich innych a fakt że jakaś
    szczepionka nie działa na wieczność i na wszystkie choroby prowadzi do
    wniosku o głupocie albo spisku świata lekarskiego oraz do zakwestionowania
    roli szczepień w ogóle. A konieczność odejścia od trakcji spalinowej
    traktuje się jako osobistą zniewagę.
    Mój świat tak nie wygląda i wnioski, recepty, przemyślenia czy rady z
    mojego świata na nic w twoim się nie przydadzą ani nawet nie zostaną
    zrozumiane.

    --
    Jacek