eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyW Jeleniej Górze zlikwidowano darmowe stacje ładowania prątków + NorwegiaRe: W Jeleniej Górze zlikwidowano darmowe stacje ładowania prątków + Norwegia
  • Data: 2023-04-21 20:25:15
    Temat: Re: W Jeleniej Górze zlikwidowano darmowe stacje ładowania prątków + Norwegia
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    RORFL, zbiornik paliwa nośnikiem energii :D:D:D

    Wiem, że jesteś osłem ale nie wiedziałem dotąd że aż tak głupim :D

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Energia_(fizyka)

    Edukuj się ośle D:

    Dobrze, że mnie spląkowałeś :D Normalnie radocha z mojej strony :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>