eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyW Jeleniej Górze zlikwidowano darmowe stacje ładowania prątków + NorwegiaRe: W Jeleniej Górze zlikwidowano darmowe stacje ładowania prątków + Norwegia
  • Data: 2023-04-17 16:09:34
    Temat: Re: W Jeleniej Górze zlikwidowano darmowe stacje ładowania prątków + Norwegia
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17-04-2023 o 16:00, J.F pisze:

    > Taa ... a potem bedziesz mial 20 stopien zasilania co chwila.
    > No chyba ze baterie sobie kupisz ...

    Niech każdy robi swoje.
    Ja nie mam zamiaru martwić się i rezygnować z czego, tylko dlatego że
    ktoś inny nie wykonuje swoich obowiązków, na co nie mam żadnego wpływu.

    > Kiedy IMHO ma bardzo duzo racji,

    Nie - bredzi, tak jak Ty i inni nie rozumiejący tematu, ale gardłujący.

    > Przecietny Polak chce prądu, w d4 ma skąd on pochodzi.

    Ale zupełnie nie o tym mowa.
    Masz wybór, możesz zamówić zielony.
    Ten w stacjach ładowania właśnie taki jest.

    > Znaleźć takich, co zechcą wiecej zapłacic, aby miec prąd z OZE,
    > będzie trudno :-)

    Są specjalne taryfy, więc obstawiam że jednak ktoś korzysta.

    > W miedzyczasie OZE potaniały, i dopłacac nie trzeba, ba - niektórzy
    > nawet sobie stawiają. I duzo taniej im wychodzi, po ostatnich
    > podwyżkach.
    > Tylko na ile te podwyżki fikcyjne, bo spowodowane oplatami za emisje
    > CO2?

    Wcale.
    Jedyny ich powód to to, że jak można rąbać to rąbią.
    Rok temu to samo robili z paliwami.

    > Tylko znow - np w Australii czy Kaliforni warunki jakos lepsze niż u
    > nas. Jak ma byc duzo OZE, to trzeba pomyslec o magazynach.

    Raczej o liniach przesyłowych i zapasowych, szybku uruchamialnych źródłach.

    No i bev to doskonałe magazyny...