  • 1. Data: 2018-10-24 14:23:24
    Temat: W IKO brak funkcji Kantor - dlaczego?
    Od: "Piotr" <P...@P...com.pl>

    Mam smartfona Lumia 535 z systemem Windows Phone 8.1
    Używam na nim aplikacji IKO w PKO BP i wszystko jest OK,
    tylko nie ma funkcji Kantor. W ogóle nie występuje na liście,
    nie ma także ikony Kantoru.

    Czy ktoś wie dlaczego i co można zrobić żeby ta funkcja też była?

    Pzdr.
    Piotr

  • 2. Data: 2018-10-24 14:30:31
    Temat: Re: W IKO brak funkcji Kantor - dlaczego?
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 24.10.2018 o 14:23, Piotr pisze:
> [...]
    > nie ma także ikony Kantoru.
    >
    > Czy ktoś wie dlaczego i co można zrobić żeby ta funkcja też była?

    Wprawdzie nie używam aplikacji IKO, ale też mam telefon z Windows (Lumia
    532). Wiele aplikacji występuje w wersjach starszych niż dla Androida
    czy iOS, bo twórcom nie chce się ich uaktualniać dla mało popularnego
    systemu, w dodatku ,,na wymarciu". Może to samo dotyczy IKO?

  • 3. Data: 2018-10-24 17:04:16
    Od: "Piotr" <P...@P...com.pl>

    Użytkownik "mirekc" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    ich uaktualniać
    > dla mało popularnego systemu, w dodatku ,,na wymarciu". Może to samo dotyczy IKO?

    Mam IKO (dla PKO BP) w wersji 3.113.24.0.
    Ktoś ma nowsze? Nie widzę możliwości zaktualizowania.

    Pzdr.
    Piotr

  • 4. Data: 2018-10-24 21:12:43
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2018-10-24 o 17:04, Piotr pisze:
    > Użytkownik "mirekc" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Mam IKO (dla PKO BP) w wersji 3.113.24.0.
    > Ktoś ma nowsze? Nie widzę możliwości zaktualizowania.

    http://lmgtfy.com/?q=aplikacja+iko+kantor

    MJ

  • 5. Data: 2018-10-24 21:34:53
    Od: "Piotr" <P...@P...com.pl>

    > http://lmgtfy.com/?q=aplikacja+iko+kantor

    Mądrzejsze pytania sam zadawałem i to zanim zapytałem na grupie.

    Piotr

  • 6. Data: 2018-10-25 13:46:09
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 24.10.2018 o 21:34, Piotr pisze:
    > Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Mądrzejsze pytania sam zadawałem i to zanim zapytałem na grupie.

    To dlaczego nie czytasz odpowiedzi?

    Powyższe zapytanie, w wynikach pierwszy link od góry:

    https://iko.pkobp.pl/funkcje/kantor/

    MJ

  • 7. Data: 2018-10-25 21:54:22
    Od: "Piotr" <P...@P...com.pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał w wiadomości

    > To dlaczego nie czytasz odpowiedzi?
    >
    > Powyższe zapytanie, w wynikach pierwszy link od góry:
    >
    > https://iko.pkobp.pl/funkcje/kantor/

    To była jedna z pierwszych rzeczy jaką obejrzałe.

    Ale dzięki za zainteresowanie moim problemem.
    Skłaniam się ku tezie, że pod Win Phone 8.1 chodzi
    tylko część funkcji. Na przykład takiego rozwijalnego
    menu w lewym górnym rogu jak na rysunku z powyższej
    strony w ogóle nie mam.

    Pzdr.
    Piotr

  • 8. Data: 2018-10-26 00:14:18
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2018-10-25 o 21:54, Piotr pisze:

    > To była jedna z pierwszych rzeczy jaką obejrzałe.

    Nie obejrzałeś.

    Przecież tam jest jak drut napisane:

    Kantor mobilny jest dostępny dla klientów PKO Banku Polskiego (z
    wyjątkiem Inteligo) korzystających zaplikacji mobilnej IKO z systemem
    Android lub iOS w wersji co najmniej 3.115.XX.
    ^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^

    Co jest niezrozumiałego w sformułowaniu "Android lub iOS"?

    <K

  • 9. Data: 2018-10-26 10:04:50
    Od: "Piotr" <P...@P...com.pl>

> [...]
    >
    > Co jest niezrozumiałego w sformułowaniu "Android lub iOS"?

    OK, masz rację. Dzięki.

    Pzdr.
    Piotr