  • 11. Data: 2009-12-20 16:29:25
    Temat: Re: W Cyfra+ PVR HD Philips v. PVR HD Pace
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    news.neostrada.pl

    > Ten najnowszy Pace już jest dostępny, w każdym razie teoretycznie. Nie wiem
    > czemu ludzie zabijają sie za nim. IMHO, nie jest warty tego. Na minus:
    > zewnętrzy zasilacz, jedno złącze SCART, raczkujące, pełne błędów
    > oprogramowanie które jest niemal identyczne co w modelu 7201/91. Na plus:
    > mniejsze wymiary, dysk 500GB, lepsze EPG. Więcej nie pamiętam
    > I taka ciekawostka z nowego Pace znaleziona na innym forum
    > http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=1b9722829f
    9d7805

    Jeszcze jedno pytanie do Ciebie bo widzę, że miałeś już doczynienia z tym
    dekoderem Pace: czy ma on jakieś dodatkowe możliwości odtwarzania filmów przez
    usb, z sieci ethernet itp? Czy może jak to w Cyfrze+ - kilka wejść i wyjść
    opisanych w instrukcji "do wykorzystania w przyszłości"?
    Irek

  • 12. Data: 2009-12-20 16:39:35
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *irek* napisał(-a):

> [...]
    > przez usb, z sieci ethernet itp? Czy może jak to w Cyfrze+ - kilka wejść
    > i wyjść opisanych w instrukcji "do wykorzystania w przyszłości"?

    Przeciwnie, na oczy go nie widziałem. Cała swoją wiedzę czerpię z wypowiedzi
    użytkoników którzy już go mają. W innej mojej wypowiedzi jest link do tego
    forum. A co do USB i LAN, to podejrzewam, że są tak samo martwe jak w
    Philipsie. Wszak oprogramowanie jest bliźniaczo podobne, z tą róznicą że na
    razie ma więcej błędów.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 13. Data: 2009-12-20 18:34:23
    Temat: Odp: Odp: W Cyfra+ PVR HD Philips v. PVR HD Pace
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "irek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Jeśli masz rację to źle zrozumiałem człowieka z infolinii i zaakceptowałem
    > umowę w wersji z dzierżawą, więc już przepadło.

    Jeszcze nie, możesz nie odebrać przesyłki - Twoje prawo.
    W ogóle nie polecam kupowania przez infolinię, jakoś w punkcie zawsze
    dostaję coś więcej, o czym na infolinii mi nie powiedzieli, a ja np. nie
    wiedziałem że mam się upomnieć, zapytać itd

    Tak było np. z darmową dzierżawą dekoderów HD bez dysku.

    >Zresztą mam mediasata na własność

    Jedno z drugim się nie kłóci, chodziło mi o zarobienie na tym co rozdają.

  • 14. Data: 2009-12-21 10:53:46
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    Big Jack pisze:
> [...]
    > forum. A co do USB i LAN, to podejrzewam, że są tak samo martwe jak w
    > Philipsie. Wszak oprogramowanie jest bliźniaczo podobne, z tą róznicą że na

    Dzięki za info, wezmę Philipsa.
    Irek