-
21. Data: 2011-07-27 21:35:54
Temat: Re: Vulkan1500
Od: "Arbiter" <n...@h...com>
Użytkownik "tomekV2" <tomekmazur41@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
news:f54124e0e5bba63df7879c72ce4f3811$1@grupy.scigac
z.pl...
> W tym modelu iglic się nie przestawia , a świece są czrne (w sadzy).
to mieszanka za bogata.
U mnie w 4T przy takiej świecy
http://moto.arbiter.pl/zdjecie/13364.LC4.Spark.plug
silnik już nie pracował
-
22. Data: 2011-07-30 08:42:08
Temat: Re: Vulkan1500
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2011-07-27 21:39, tomekV2 pisze:
> Głowicę się się planuje dla wyrównania powierzchni a szczegulnie gdy
> silnik jest chłodzony cieczą,moje były wyciśnięte od uszczelki.
W zyciu nie widzialem krzywej glowicy od singla albo V2.Tak krzywej zeby
ja trzeba bylo planowac. Planowanie w R4 ma sens gdy glowica sie
zwichrowala i jest niebezpieczenstwo ze ktorys cylinder nie bedzie
prawidlowo uszczelniony. Zastanawiam sie rowniez z czego by musiala byc
uszczelka zeby odcisnac sie na glowicy na tyle zeby ja trwale
odksztalcic. Glowica w V2, przykrecana 4 srubami bedzie szczelna zawsze,
no chyba ze uszkodzono mechanicznie powierzchnie styku z cylindrem. Ona
nie ma sie jak zwichrowac. Odcsk po uszczelce wystarczy przetrzec
papierem sciernym i bedzie dzialac. Uszczelka, nowa, uszczelni to bez
problemu.
Ogolnie wydaje mi sie ze przekombinowales.
BTW. Kup sonie slownik ortograficzny albo uzywaj modulu sprawdzania
pisowni bo az oczy bola gdy sie Ciebie czyta.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
-
23. Data: 2011-07-30 08:43:59
Temat: Re: Vulkan1500
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2011-07-30 10:42, Kuczu pisze:
> W dniu 2011-07-27 21:39, tomekV2 pisze:
>
>> Głowicę się się planuje dla wyrównania powierzchni a szczegulnie gdy
>> silnik jest chłodzony cieczą,moje były wyciśnięte od uszczelki.
>
>
> W zyciu nie widzialem krzywej glowicy od singla albo V2.Tak krzywej zeby
> ja trzeba bylo planowac. Planowanie w R4 ma sens gdy glowica sie
> zwichrowala i jest niebezpieczenstwo ze ktorys cylinder nie bedzie
> prawidlowo uszczelniony. Zastanawiam sie rowniez z czego by musiala byc
> uszczelka zeby odcisnac sie na glowicy na tyle zeby ja trwale
> odksztalcic. Glowica w V2, przykrecana 4 srubami bedzie szczelna zawsze,
> no chyba ze uszkodzono mechanicznie powierzchnie styku z cylindrem. Ona
> nie ma sie jak zwichrowac. Odcsk po uszczelce wystarczy przetrzec
> papierem sciernym i bedzie dzialac. Uszczelka, nowa, uszczelni to bez
> problemu.
> Ogolnie wydaje mi sie ze przekombinowales.
>
> BTW. Kup sonie
Errata !!
"Odcisk" i "Kup sobie" mialo byc oczywiscie.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
-
24. Data: 2011-08-02 19:52:19
Temat: Re: Vulkan1500
Od: tomekV2 <tomekmazur41@_NOSPAM_wp.pl>
Arbiternapisal
> Użytkownik "tomekV2" <tomekmazur41@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
> news:f54124e0e5bba63df7879c72ce4f3811$1@grupy.scigac
z.pl...
>> W tym modelu iglic się nie przestawia , a świece są czrne (w sadzy).
> to mieszanka za bogata.
> U mnie w 4T przy takiej świecy
> http://moto.arbiter.pl/zdjecie/13364.LC4.Spark.plug
> silnik już nie pracował
Gazniki mają za duży poziom paliwa,nie mogę ustawić poziomu paliwa,może
ktoś napisze jak to zrobić.
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
-
25. Data: 2011-08-02 19:58:40
Temat: Re: Vulkan1500
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2011-08-02 21:52, tomekV2 pisze:
> Arbiternapisal
>
>
>> Użytkownik "tomekV2" <tomekmazur41@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
>> news:f54124e0e5bba63df7879c72ce4f3811$1@grupy.scigac
z.pl...
>
>>> W tym modelu iglic się nie przestawia , a świece są czrne (w sadzy).
>
>> to mieszanka za bogata.
>
>> U mnie w 4T przy takiej świecy
>> http://moto.arbiter.pl/zdjecie/13364.LC4.Spark.plug
>> silnik już nie pracował
> Gazniki mają za duży poziom paliwa,nie mogę ustawić poziomu paliwa,może
> ktoś napisze jak to zrobić.
Poodginac blaszki na plywakach
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
-
26. Data: 2011-08-03 07:50:35
Temat: Re: Vulkan1500
Od: tomekV2 <tomekmazur41@_NOSPAM_wp.pl>
Kuczunapisal
> W dniu 2011-08-02 21:52, tomekV2 pisze:
>> Arbiternapisal
>>
>>
>>> UĹźytkownik "tomekV2" <tomekmazur41@_NOSPAM_wp.pl> napisaĹ w wiadomoĹci
>>> news:f54124e0e5bba63df7879c72ce4f3811$1@grupy.scigac
z.pl...
>>
>>>> W tym modelu iglic siÄ nie przestawia , a Ĺwiece sÄ czrne (w sadzy).
>>
>>> to mieszanka za bogata.
>>
>>> U mnie w 4T przy takiej Ĺwiecy
>>> http://moto.arbiter.pl/zdjecie/13364.LC4.Spark.plug
>>> silnik juĹź nie pracowaĹ
>> Gazniki majÄ za duĹźy poziom paliwa,nie mogÄ ustawiÄ poziomu paliwa,moĹźe
>> ktoĹ napisze jak to zrobiÄ.
> Poodginac blaszki na plywakach
Blaszki odginałem na wszystkie sposoby i nic to nie dało, uszkodzone
gniazda zaworów. Poszukuje gaźników lub komory pływakowej do VN-15
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
-
27. Data: 2011-08-03 09:52:32
Temat: Re: Vulkan1500
Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>
W dniu 2011-08-03 09:50, tomekV2 pisze:
> Blaszki odginałem na wszystkie sposoby i nic to nie dało, uszkodzone
> gniazda zaworów.
I nie wystepuja jako czesci zamienne ? Cos mi sie to malo prawdopodobne
wydaje :)
pozdr
newrom
--
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right
-
28. Data: 2011-08-03 14:29:42
Temat: Re: Vulkan1500
Od: tomekV2 <tomekmazur41@_NOSPAM_wp.pl>
Roman Niewiarowskinapisal
> W dniu 2011-08-03 09:50, tomekV2 pisze:
>> Blaszki odginałem na wszystkie sposoby i nic to nie dało, uszkodzone
>> gniazda zaworów.
> I nie wystepuja jako czesci zamienne ? Cos mi sie to malo prawdopodobne
> wydaje :)
> pozdr
> newrom
Czy jest możliwość regeneracji komory pływakowej/gniazda zaworków.
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/
-
29. Data: 2011-08-03 15:37:03
Temat: Re: Vulkan1500
Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>
W dniu 2011-08-03 16:29, tomekV2 pisze:
> Czy jest możliwość regeneracji komory pływakowej/gniazda zaworków.
Ale co w tej komorze chcesz zregenerowac ?
Gniazda zaworow, zawory itd czesto wystepuja jako zwykla czesc zamienna.
pozdr
newrom
--
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right
-
30. Data: 2011-08-03 16:21:29
Temat: Re: Vulkan1500
Od: Kuczu <q...@g...com>
W dniu 2011-08-03 17:37, Roman Niewiarowski pisze:
> W dniu 2011-08-03 16:29, tomekV2 pisze:
>
>> Czy jest możliwość regeneracji komory pływakowej/gniazda zaworków.
>
> Ale co w tej komorze chcesz zregenerowac ?
> Gniazda zaworow, zawory itd czesto wystepuja jako zwykla czesc zamienna.
Gazniki w Vulcanach sa posrane. Naprawde.
http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycles/1992-ka
wasaki-vulcan-88-vn1500a6-us/o/m4620#sch62638
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X