  • 11. Data: 2013-07-04 19:34:48
    Temat: Re: Vp-p
    Od: "Andrzej" <d...@o...pl>

    news:7d1a7e0d-6481-44c6-98c1-ac8c6e8a8bd9@googlegrou
    ps.com...
    W dniu czwartek, 4 lipca 2013 10:34:28 UTC+2 użytkownik Andrzej napisał:
    > A jest trzecia możliwość?

    Tak, jest. Nie mniejjednak, jak nie masz nic do powiedzenia w temacie, to
    nie przeszkadzaj

    Mam do powiedzenia. Wiem co to jest napięcie p-p.
    Ale Ty rozumiesz dowcip dopiero gdy na końcu postawi się taki śmieszny
    znaczek.
    Więc tłumaczę: skojarzyło mi się z audiotele, gdzie specjalnie są 2
    absurdalne odpowiedzi,
    aby nawet mądrzy inaczej wybrali właściwą i zadzwonili za te 3zł+VAT.
    EOT

  • 12. Data: 2013-07-04 21:29:39
    Od: Miroslaw Kwasniak <m...@i...zind.ikem.pwr.wroc.pl>

    Michoo <m...@v...pl> wrote:

    > A nie ~650?
    >
    > 230*sqrt(2)*2

    Albo w przedziale
    +-6%: 611.51-689.57
    albo
    +-10%: 585.48-715.59
    ;)

  • 13. Data: 2013-07-04 22:17:50
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 04.07.2013 10:28, s...@g...com pisze:
    > Nic nie napiszę o rozmowie pomiędzy dwoma inżynierami, coby niczego nie sugerować.
    > Owe inżyniery to: (A) elektryk, (B) elektronik. Ile mamy w gnieździe? 230Vp-p, czy
    115Vp-p?

    Mamy tyle ile doprowadzimy do tego gniazda. Oczywiście w pewnych
    granicach, bo jest jakaś wytrzymałoć izoplacji na przebicie.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 14. Data: 2013-07-05 10:14:48