  • 1. Data: 2010-08-02 14:54:10
    Temat: Volvo bi-fuel
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    Ktos z grupowiczow mial Volvo S40/S60 z fabrycznie montowana instalacja LPG?
    Interesuja mnie przede wszystkim problemy z konkretnymi silnikami/modelami,
    ktorych warto unikac.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 2. Data: 2010-08-02 14:54:58
    Temat: Re: Volvo bi-fuel
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message
    > Ktos z grupowiczow mial Volvo S40/S60 z fabrycznie montowana instalacja
    > LPG? Interesuja mnie przede wszystkim problemy z konkretnymi
    > silnikami/modelami, ktorych warto unikac.

    Dla sprecyzowania, interesuja mnie samochody z okolic 2002-2005r.

  • 3. Data: 2010-08-02 18:39:23
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 02 sie 2010 o 14:54 GMT, kamil napisał(a):

    > Ktos z grupowiczow mial Volvo S40/S60 z fabrycznie montowana instalacja LPG?
    > Interesuja mnie przede wszystkim problemy z konkretnymi silnikami/modelami,
    > ktorych warto unikac.

    ZTCW to LPG to nie jest bifuel, nazwa bifuel nazywane sa silniki
    przystosowane do pracy na normalnej benzynie jak i na bioetanolu...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 4. Data: 2010-08-02 19:17:12
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2010-08-02 18:39, Brzezi pisze:

    > ZTCW to LPG to nie jest bifuel, nazwa bifuel nazywane sa silniki
    > przystosowane do pracy na normalnej benzynie jak i na bioetanolu...

    W "Niemchowniach" bi-fuele mają w wlewy paliwa. Wygląda to ciekawie.
    Na stronie VolvoClub można zobaczyć, gdyż są przynajmniej 2 wersje b-fuel:
    http://www.volvoclub.org.uk/volvo_workshop-bifuel.sh
    tml

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 5. Data: 2010-08-02 19:20:31
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "kamil" <k...@s...com> napisal w wiadomosci
[...]

    BiFuel to nazwa samochodu Volvo pracujacego na benzynie jak i na CNG z
    fabryczna instalacja.
    Chyba ze obecnie sie cos pozmienialo, bo od lat wlasnie te rozwiazanie w ten
    sposob nazywali.

    Fabrycznie to LPG tam raczej nie bylo.

    PZDr
    Adam

  • 6. Data: 2010-08-03 10:46:24
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]
    > fabryczna instalacja.
    > Chyba ze obecnie sie cos pozmienialo, bo od lat wlasnie te rozwiazanie w

    Tu gdzie mieszkam Volvo oferowalo samochody z LPG, a zalezy mi na fabrycznej
    instalacji jesli juz mam wybierac (nizszy podatek drogowy i ubezpieczenie).

    Pozdrawiam
    Kamil