-
21. Data: 2010-03-01 16:11:04
Temat: Re: Volvo V 70 2,5 i gaz
Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>
l...@p...onet.pl napisał(a):
>> W dniu 2010-03-01 14:04, l...@p...onet.pl pisze:
>>>> Użytkownik<l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>>>> news:3461.0000016f.4b8bb9f4@newsgate.onet.pl...
>>>>>> Użytkownik<l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>>>>>> news:3461.0000016c.4b8bb640@newsgate.onet.pl...
>>>>>>> witam,
>>>>>>> Volvo V70 rok 2004-2007 z silnikiem 2.5 benzyna (inny silnik nie wchodzi
>>>>>>> w grę)
>>>>>>> Zastanawiam się jak na taki silnik wpłynie montaż instalacji gazowej
>>>>>>> (oczywiście w jakimś dobrym warsztacie) - np. zamiast koła
>>>>>>> zapasowego.... czy będzie bardziej awaryjny? Moc spadnie?
>>>>>>> Rocznie robię około 40 tyś km. Planuję autko użytkować minimum 2 lat.
>>>>>>> Zakładam - spalanie PB 95 na poziomie 11 litrów/100km, LPG na
>>>>>>> poziomie 15 litrów/100km (czy to dobre założenia?)
>>>>>> Za bogato u mnie przy silniku 2.8 różnica w spalaniu NoPB/LPG to
>>>>>> 1-2litry LPG więcej maksymalnie.
>>>>>> --
>>>>> a ile PB pali?
>>>>> Czyli np. można założyć, że po mieście 80% + 20% trasa da PB95 na
>>>>> poziomie 12 a LPG na poziomie 14? Jak z mocą i awaryjnością?
>>>> W mieście paliło 14NoPB i z 16LPG zależnie od tego jak sie operowało gazem.
>>>> Zero problemów z instalacją, wtryski Valtek, sterownik STAG300 parowniki
>>>> zavoli. Moc też zero problemów, automatyczna skrzynia z kickdownem nie miała
>>>> żadnych problemow, ładnie kręciło do 6700krpm.
>>>>
>>>>
>>>> --
>>>> Pozdrawiam
>>>> Lewis
>>>> Hornet PC 41 na sprzedaż
>>>> Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
>>>> dB Race: 145,5 dB ;)
>>>>
>>> Dziękuję - czyli przy tych parametrach wychodzi +14k do przodu. A gdzie
>>> zakładałeś? Zastanawiam się nad:
>>> http://www.godula.pl/
>>>
>> No zwłaszcza że zakład ma siedzibę poza Krakowem :)
>> pozdr Seba
>>
>
> Tak - dokładnie Niepołomice - napisałem przecież
>>>> "tylko, że z Legnicy to troszkę daleko do Krakowa"
> co to zmienia?
>
Chłopie, zobacz jak to wygląda. Tnij zbędne cytaty i sygnatury.
--
Krzysiek
-
22. Data: 2010-03-01 19:40:36
Temat: Re: Volvo V 70 2,5 i gaz
Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>
On 2010-03-01 14:01:15 +0100, "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> said:
> ładnie kręciło do 6700krpm.
Prawie siedem milionów obrotów na minutę?
Fajny silnik.
Wankle się chowają.
--
Bydlę
-
23. Data: 2010-03-01 20:46:48
Temat: Re: Volvo V 70 2,5 i gaz
Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>
> Volvo V70 rok 2004-2007 z silnikiem 2.5 benzyna (inny silnik nie wchodzi w
> grę)
>
> Zastanawiam się jak na taki silnik wpłynie montaż instalacji gazowej
> (oczywiście
> w jakimś dobrym warsztacie) - np. zamiast koła zapasowego....
nie wpłynie
>
> czy będzie bardziej awaryjny? Moc spadnie?
nie odczujesz różnicy. Kumpel ma z założoną instalacją w salonie przy
odbiorze samochodu. Teraz coś ok 240kkm i nie protestuje.
>
> Rocznie robię około 40 tyś km. Planuję autko użytkować minimum 2 lat.
>
> Zakładam - spalanie PB 95 na poziomie 11 litrów/100km, LPG na poziomie 15
> litrów/100km (czy to dobre założenia?)
>
może i tak, chociaż może okazać się optymistycznie. Kumpel ma takie Volvo z
tym silnikiem. Spalanie min 12-19L max, ale fakt przy normalnym użytkowaniu
można założyć 15-16L
> przez dwa lata (80k km):
> - benzyny muszę zalać 8 800 litrów co daje (po dzisiejszym "kursie") 38k
> zł
> - lpg muszę "wlać" 12 000 litrów co daje 26k zł
> (różnica 12 tyś zł)
> razem koszty LPG to około 6500zł. Czyli na LPG przez dwa lata da mi to 5
> 500zł -
> myślicie, że warto?
warto. Dodatkowo łatwiej będzie odsprzedac zgazowany.
--
Pozdr
Scyzoryk
Almera n16
-
24. Data: 2010-03-02 00:38:49
Temat: Re: Volvo V 70 2,5 i gaz
Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>
Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości
news:hmh1n4$sjf$1@inews.gazeta.pl...
> On 2010-03-01 14:01:15 +0100, "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> said:
>> ładnie kręciło do 6700krpm.
> Prawie siedem milionów obrotów na minutę?
> Fajny silnik.
> Wankle się chowają.
Przeciez sprostowałem już tą pomyłkę w poście z godziny 15:30.
--
Pozdrawiam
Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)
-
25. Data: 2010-03-02 11:03:27
Temat: Re: Volvo V 70 2,5 i gaz
Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>
On 2010-03-02 00:38:49 +0100, "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> said:
> Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości
> news:hmh1n4$sjf$1@inews.gazeta.pl...
>> On 2010-03-01 14:01:15 +0100, "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> said:
>>> ładnie kręciło do 6700krpm.
>> Prawie siedem milionów obrotów na minutę?
>> Fajny silnik.
>> Wankle się chowają.
>
> Przeciez sprostowałem już tą pomyłkę w poście z godziny 15:30.
No i?
Bo odpisałem na tę wiadomość.
(inna rzecz, że pisanie tysięcy sprawia olbrzymie problemy - zwłaszcza
ludziom techniki; albo nieistniejące "tyś", albo dodawanie tys. po
pełnej liczbie)
I, by ci nie było przykro, odpisując o 11.03 wiem już, że poźniej
poprawiłeś w wiadomości, której jeszcze nie czytałem.
--
Bydlę
-
26. Data: 2010-03-02 17:59:14
Temat: Re: Volvo V 70 2,5 i gaz
Od: V-Tec <v...@z...pl>
Grzegorz Prędki pisze:
[..]
> Moje 850 z ta fabryczna instalacja 2giej generacji palilo w miescie 16l
> a w trasie 11,5l LPG
nasze 850 paliło 14,5l gazu w mieście, 10-12 w trasie (instaloacja 2. gen.).
też słyszałem, że ten silnik się dobrze gazuje, zresztą u nas nie było
większych problemów z nią. Polecam oczywiście coś lepszego założyć,
teraz ceny są niższe niż kiedyś.
--
pozdr,
W.