-
11. Data: 2010-03-01 14:39:26
Temat: Re: Volvo V 70 2,5 i gaz
Od: paranoix <p...@o...pl>
>>
>> Pamiętaj, że przy LPG również zużywasz benzynę na rozruch. W zależności
>> od charakteru użytkownia i pory roku będsie pwenie z 1l/100 km średnio.
>>
>> Do tego przeglądy rejestracyjne co rok i droższe o 60 zł.
>>
> Dziękuję, pamiętam - ująłem w kosztach instalacji LPG powyżej - czyż nie? Co
Faktycznie, mea culpa, nie doczytałem.
> roku przeglądy i tak trzeba robić (a koszt 60zł również dołożyłem).... jeśli
> kupię 2006-2005 rok.
>
>
Uwzględniłeś przeglądy instalacji, a o rejestracyjnych nie wspomniałeś
na początku. Jeśli są już wliczone to ok.
-
12. Data: 2010-03-01 14:45:19
Temat: Re: Volvo V 70 2,5 i gaz
Od: l...@p...onet.pl
> >>
> >> Pamiętaj, że przy LPG również zużywasz benzynę na rozruch. W zależności
> >> od charakteru użytkownia i pory roku będsie pwenie z 1l/100 km średnio.
> >>
> >> Do tego przeglądy rejestracyjne co rok i droższe o 60 zł.
> >>
> > Dziękuję, pamiętam - ująłem w kosztach instalacji LPG powyżej - czyż nie? Co
>
> Faktycznie, mea culpa, nie doczytałem.
>
> > roku przeglądy i tak trzeba robić (a koszt 60zł również dołożyłem).... jeśli
> > kupię 2006-2005 rok.
> >
> >
>
> Uwzględniłeś przeglądy instalacji, a o rejestracyjnych nie wspomniałeś
> na początku. Jeśli są już wliczone to ok.
Tak - 100zł przegląd instalacji + 50zł dodatkowych kosztów podczas "rocznego".
Mogłem to rozpisać. Tak czy siak 5 500 zł to dużo a jak wyjdzie 13 000 to już
masakra.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
13. Data: 2010-03-01 15:06:20
Temat: Re: Volvo V 70 2,5 i gaz
Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>
Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:3461.00000171.4b8bbb40@newsgate.onet.pl...
> Dziękuję - czyli przy tych parametrach wychodzi +14k do przodu. A gdzie
> zakładałeś? Zastanawiam się nad:
> http://www.godula.pl/
Zakładałem w AC-Gaz w Białymstoku.
Z resztą poszukaj na necie map wtrysku sterownika LPG z jakiegoś podobnego
silnika, sam zauważysz, ze dopiero przy wyższych obrotach czas wtrysku LPG
względem NoPB się nieco wydłuża, tak powyżej 2500-3000krpm, niżej
praktycznie się nie różnią
--
Pozdrawiam
Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;).
-
14. Data: 2010-03-01 15:08:37
Temat: Re: Volvo V 70 2,5 i gaz
Od: l...@p...onet.pl
> Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> news:3461.00000171.4b8bbb40@newsgate.onet.pl...
>
> > Dziękuję - czyli przy tych parametrach wychodzi +14k do przodu. A gdzie
> > zakładałeś? Zastanawiam się nad:
> > http://www.godula.pl/
>
> Zakładałem w AC-Gaz w Białymstoku.
> Z resztą poszukaj na necie map wtrysku sterownika LPG z jakiegoś podobnego
> silnika, sam zauważysz, ze dopiero przy wyższych obrotach czas wtrysku LPG
> względem NoPB się nieco wydłuża, tak powyżej 2500-3000krpm, niżej
> praktycznie się nie różnią
>
>
> --
> Pozdrawiam
> Lewis
> Hornet PC 41 na sprzedaż
> Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
> dB Race: 145,5 dB ;).
>
Dziękuję bardzo.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
15. Data: 2010-03-01 15:08:44
Temat: Re: Volvo V 70 2,5 i gaz
Od: sebakrk <s...@g...com>
W dniu 2010-03-01 14:04, l...@p...onet.pl pisze:
>> Użytkownik<l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>> news:3461.0000016f.4b8bb9f4@newsgate.onet.pl...
>>>> Użytkownik<l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>>>> news:3461.0000016c.4b8bb640@newsgate.onet.pl...
>>>>> witam,
>>>>> Volvo V70 rok 2004-2007 z silnikiem 2.5 benzyna (inny silnik nie wchodzi
>>>>> w grę)
>>>>> Zastanawiam się jak na taki silnik wpłynie montaż instalacji gazowej
>>>>> (oczywiście w jakimś dobrym warsztacie) - np. zamiast koła
>>>>> zapasowego.... czy będzie bardziej awaryjny? Moc spadnie?
>>>>> Rocznie robię około 40 tyś km. Planuję autko użytkować minimum 2 lat.
>>>>> Zakładam - spalanie PB 95 na poziomie 11 litrów/100km, LPG na
>>>>> poziomie 15 litrów/100km (czy to dobre założenia?)
>>>> Za bogato u mnie przy silniku 2.8 różnica w spalaniu NoPB/LPG to
>>>> 1-2litry LPG więcej maksymalnie.
>>>> --
>>> a ile PB pali?
>>> Czyli np. można założyć, że po mieście 80% + 20% trasa da PB95 na
>>> poziomie 12 a LPG na poziomie 14? Jak z mocą i awaryjnością?
>>
>> W mieście paliło 14NoPB i z 16LPG zależnie od tego jak sie operowało gazem.
>> Zero problemów z instalacją, wtryski Valtek, sterownik STAG300 parowniki
>> zavoli. Moc też zero problemów, automatyczna skrzynia z kickdownem nie miała
>> żadnych problemow, ładnie kręciło do 6700krpm.
>>
>>
>> --
>> Pozdrawiam
>> Lewis
>> Hornet PC 41 na sprzedaż
>> Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
>> dB Race: 145,5 dB ;)
>>
>
> Dziękuję - czyli przy tych parametrach wychodzi +14k do przodu. A gdzie
> zakładałeś? Zastanawiam się nad:
> http://www.godula.pl/
>
No zwłaszcza że zakład ma siedzibę poza Krakowem :)
pozdr Seba
-
16. Data: 2010-03-01 15:13:25
Temat: Re: Volvo V 70 2,5 i gaz
Od: l...@p...onet.pl
> W dniu 2010-03-01 14:04, l...@p...onet.pl pisze:
> >> Użytkownik<l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> >> news:3461.0000016f.4b8bb9f4@newsgate.onet.pl...
> >>>> Użytkownik<l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> >>>> news:3461.0000016c.4b8bb640@newsgate.onet.pl...
> >>>>> witam,
> >>>>> Volvo V70 rok 2004-2007 z silnikiem 2.5 benzyna (inny silnik nie wchodzi
> >>>>> w grę)
> >>>>> Zastanawiam się jak na taki silnik wpłynie montaż instalacji gazowej
> >>>>> (oczywiście w jakimś dobrym warsztacie) - np. zamiast koła
> >>>>> zapasowego.... czy będzie bardziej awaryjny? Moc spadnie?
> >>>>> Rocznie robię około 40 tyś km. Planuję autko użytkować minimum 2 lat.
> >>>>> Zakładam - spalanie PB 95 na poziomie 11 litrów/100km, LPG na
> >>>>> poziomie 15 litrów/100km (czy to dobre założenia?)
> >>>> Za bogato u mnie przy silniku 2.8 różnica w spalaniu NoPB/LPG to
> >>>> 1-2litry LPG więcej maksymalnie.
> >>>> --
> >>> a ile PB pali?
> >>> Czyli np. można założyć, że po mieście 80% + 20% trasa da PB95 na
> >>> poziomie 12 a LPG na poziomie 14? Jak z mocą i awaryjnością?
> >>
> >> W mieście paliło 14NoPB i z 16LPG zależnie od tego jak sie operowało gazem.
> >> Zero problemów z instalacją, wtryski Valtek, sterownik STAG300 parowniki
> >> zavoli. Moc też zero problemów, automatyczna skrzynia z kickdownem nie miała
> >> żadnych problemow, ładnie kręciło do 6700krpm.
> >>
> >>
> >> --
> >> Pozdrawiam
> >> Lewis
> >> Hornet PC 41 na sprzedaż
> >> Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
> >> dB Race: 145,5 dB ;)
> >>
> >
> > Dziękuję - czyli przy tych parametrach wychodzi +14k do przodu. A gdzie
> > zakładałeś? Zastanawiam się nad:
> > http://www.godula.pl/
> >
>
> No zwłaszcza że zakład ma siedzibę poza Krakowem :)
> pozdr Seba
>
Tak - dokładnie Niepołomice - napisałem przecież
>>>"tylko, że z Legnicy to troszkę daleko do Krakowa"
co to zmienia?
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
17. Data: 2010-03-01 15:30:40
Temat: Re: Volvo V 70 2,5 i gaz
Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>
Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:hmghl8$jor$1@news.onet.pl...
> Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> news:3461.00000171.4b8bbb40@newsgate.onet.pl...
>> Dziękuję - czyli przy tych parametrach wychodzi +14k do przodu. A gdzie
>> zakładałeś? Zastanawiam się nad:
>> http://www.godula.pl/
> Zakładałem w AC-Gaz w Białymstoku.
> Z resztą poszukaj na necie map wtrysku sterownika LPG z jakiegoś
> podobnego silnika, sam zauważysz, ze dopiero przy wyższych obrotach
> czas wtrysku LPG względem NoPB się nieco wydłuża, tak powyżej
> 2500-3000krpm, niżej praktycznie się nie różnią
God damn it... ohh... I, I mean Allah damn it! Chodzi oczywiście o RPM nie
kRPM zapędziłem się :)
--
Pozdrawiam
Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)
-
18. Data: 2010-03-01 15:50:57
Temat: Re: Volvo V 70 2,5 i gaz
Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>
l...@p...onet.pl pisze:
> witam,
>
> Volvo V70 rok 2004-2007 z silnikiem 2.5 benzyna (inny silnik nie wchodzi w grę)
>
> Zastanawiam się jak na taki silnik wpłynie montaż instalacji gazowej (oczywiście
> w jakimś dobrym warsztacie) - np. zamiast koła zapasowego....
>
> czy będzie bardziej awaryjny? Moc spadnie?
W 850 montowali do tego silnika instalacje w fabryce. Silnik sie
swietnie gazuje.
> Rocznie robię około 40 tyś km. Planuję autko użytkować minimum 2 lat.
>
> Zakładam - spalanie PB 95 na poziomie 11 litrów/100km, LPG na poziomie 15
> litrów/100km (czy to dobre założenia?)
Moje 850 z ta fabryczna instalacja 2giej generacji palilo w miescie 16l
a w trasie 11,5l LPG
> koszty lpg to:
> 1. montaż około 4 500zł
Za 3-3,5 tys zalozysz do tego silnika dobra sekwencje
> 2. przegląd )zdaje się co 15tyś) 6 przeglądów, po 200zł = 1200zł
Przeglad 160zl.
> 3. koszt holowania w przypadku złapania "gumy" (jedno rocznie) 2*150zł = 300zł
Nie mozesz wozic kola? :)
> 4. trudno policzyć koszt zatankowania paliwa (bo też potrzeba na starcie) -
> załóżmy, że 500zł.
> razem koszty LPG to około 6500zł. Czyli na LPG przez dwa lata da mi to 5 500zł -
> myślicie, że warto?
Bedzie Ci cos tam palilo na rozruch benzyny, ale ten silnik szybko sie
nagrzewa wiec nie powinny to byc spore kwoty.
-
19. Data: 2010-03-01 15:56:47
Temat: Re: Volvo V 70 2,5 i gaz
Od: "Katanka" <k...@i...pl>
Użytkownik wrote:
> Dziękuję - a dla jakiej - wg. Ciebie warto?
Dla kazdego to będzie inna kwota. Dla mnie około 30 tysięcy rocznie i może bym
się wtedy zastanawiał czy gazowac auto. Nie cierpię smroku gazu :(
--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl
-
20. Data: 2010-03-01 16:07:56
Temat: Re: Volvo V 70 2,5 i gaz
Od: krzysiek82 <s...@u...pl>
Katanka pisze:
> Dla kazdego to będzie inna kwota. Dla mnie około 30 tysięcy rocznie i
> może bym się wtedy zastanawiał czy gazowac auto. Nie cierpię smroku gazu :(
>
fakt trochę wali, czasami czuć bardziej czasami mniej zależy pewnie jak
się mieszankę ustawi.
--
krzysiek82