eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyVolvo V 70 2,5 i gaz
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 26

  • 11. Data: 2010-03-01 14:39:26
    Temat: Re: Volvo V 70 2,5 i gaz
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    >>
    >> Pamiętaj, że przy LPG również zużywasz benzynę na rozruch. W zależności
    >> od charakteru użytkownia i pory roku będsie pwenie z 1l/100 km średnio.
    >>
    >> Do tego przeglądy rejestracyjne co rok i droższe o 60 zł.
    >>
    > Dziękuję, pamiętam - ująłem w kosztach instalacji LPG powyżej - czyż nie? Co

    Faktycznie, mea culpa, nie doczytałem.

    > roku przeglądy i tak trzeba robić (a koszt 60zł również dołożyłem).... jeśli
    > kupię 2006-2005 rok.
    >
    >

    Uwzględniłeś przeglądy instalacji, a o rejestracyjnych nie wspomniałeś
    na początku. Jeśli są już wliczone to ok.


  • 12. Data: 2010-03-01 14:45:19
    Temat: Re: Volvo V 70 2,5 i gaz
    Od: l...@p...onet.pl

    > >>
    > >> Pamiętaj, że przy LPG również zużywasz benzynę na rozruch. W zależności
    > >> od charakteru użytkownia i pory roku  będsie pwenie z 1l/100 km średnio.
    > >>
    > >> Do tego przeglądy rejestracyjne co rok i droższe o 60 zł.
    > >>
    > > Dziękuję, pamiętam - ująłem w kosztach instalacji LPG powyżej - czyż nie? Co
    >
    > Faktycznie, mea culpa, nie doczytałem.
    >
    > > roku przeglądy i tak trzeba robić (a koszt 60zł również dołożyłem).... jeśli
    > > kupię 2006-2005 rok.
    > >
    > >
    >
    > Uwzględniłeś przeglądy instalacji, a o rejestracyjnych nie wspomniałeś
    > na początku. Jeśli są już wliczone to ok.

    Tak - 100zł przegląd instalacji + 50zł dodatkowych kosztów podczas "rocznego".
    Mogłem to rozpisać. Tak czy siak 5 500 zł to dużo a jak wyjdzie 13 000 to już
    masakra.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 13. Data: 2010-03-01 15:06:20
    Temat: Re: Volvo V 70 2,5 i gaz
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3461.00000171.4b8bbb40@newsgate.onet.pl...

    > Dziękuję - czyli przy tych parametrach wychodzi +14k do przodu. A gdzie
    > zakładałeś? Zastanawiam się nad:
    > http://www.godula.pl/

    Zakładałem w AC-Gaz w Białymstoku.
    Z resztą poszukaj na necie map wtrysku sterownika LPG z jakiegoś podobnego
    silnika, sam zauważysz, ze dopiero przy wyższych obrotach czas wtrysku LPG
    względem NoPB się nieco wydłuża, tak powyżej 2500-3000krpm, niżej
    praktycznie się nie różnią


    --
    Pozdrawiam
    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;).


  • 14. Data: 2010-03-01 15:08:37
    Temat: Re: Volvo V 70 2,5 i gaz
    Od: l...@p...onet.pl

    > Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:3461.00000171.4b8bbb40@newsgate.onet.pl...
    >
    > > Dziękuję - czyli przy tych parametrach wychodzi +14k do przodu. A gdzie
    > > zakładałeś? Zastanawiam się nad:
    > > http://www.godula.pl/
    >
    > Zakładałem w AC-Gaz w Białymstoku.
    > Z resztą poszukaj na necie map wtrysku sterownika LPG z jakiegoś podobnego
    > silnika, sam zauważysz, ze dopiero przy wyższych obrotach czas wtrysku LPG
    > względem NoPB się nieco wydłuża, tak powyżej 2500-3000krpm, niżej
    > praktycznie się nie różnią
    >
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Lewis
    > Hornet PC 41 na sprzedaż
    > Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    > dB Race: 145,5 dB ;).
    >

    Dziękuję bardzo.


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 15. Data: 2010-03-01 15:08:44
    Temat: Re: Volvo V 70 2,5 i gaz
    Od: sebakrk <s...@g...com>

    W dniu 2010-03-01 14:04, l...@p...onet.pl pisze:
    >> Użytkownik<l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >> news:3461.0000016f.4b8bb9f4@newsgate.onet.pl...
    >>>> Użytkownik<l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>>> news:3461.0000016c.4b8bb640@newsgate.onet.pl...
    >>>>> witam,
    >>>>> Volvo V70 rok 2004-2007 z silnikiem 2.5 benzyna (inny silnik nie wchodzi
    >>>>> w grę)
    >>>>> Zastanawiam się jak na taki silnik wpłynie montaż instalacji gazowej
    >>>>> (oczywiście w jakimś dobrym warsztacie) - np. zamiast koła
    >>>>> zapasowego.... czy będzie bardziej awaryjny? Moc spadnie?
    >>>>> Rocznie robię około 40 tyś km. Planuję autko użytkować minimum 2 lat.
    >>>>> Zakładam - spalanie PB 95 na poziomie 11 litrów/100km, LPG na
    >>>>> poziomie 15 litrów/100km (czy to dobre założenia?)
    >>>> Za bogato u mnie przy silniku 2.8 różnica w spalaniu NoPB/LPG to
    >>>> 1-2litry LPG więcej maksymalnie.
    >>>> --
    >>> a ile PB pali?
    >>> Czyli np. można założyć, że po mieście 80% + 20% trasa da PB95 na
    >>> poziomie 12 a LPG na poziomie 14? Jak z mocą i awaryjnością?
    >>
    >> W mieście paliło 14NoPB i z 16LPG zależnie od tego jak sie operowało gazem.
    >> Zero problemów z instalacją, wtryski Valtek, sterownik STAG300 parowniki
    >> zavoli. Moc też zero problemów, automatyczna skrzynia z kickdownem nie miała
    >> żadnych problemow, ładnie kręciło do 6700krpm.
    >>
    >>
    >> --
    >> Pozdrawiam
    >> Lewis
    >> Hornet PC 41 na sprzedaż
    >> Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    >> dB Race: 145,5 dB ;)
    >>
    >
    > Dziękuję - czyli przy tych parametrach wychodzi +14k do przodu. A gdzie
    > zakładałeś? Zastanawiam się nad:
    > http://www.godula.pl/
    >

    No zwłaszcza że zakład ma siedzibę poza Krakowem :)
    pozdr Seba


  • 16. Data: 2010-03-01 15:13:25
    Temat: Re: Volvo V 70 2,5 i gaz
    Od: l...@p...onet.pl

    > W dniu 2010-03-01 14:04, l...@p...onet.pl pisze:
    > >> Użytkownik<l...@p...onet.pl>  napisał w wiadomości
    > >> news:3461.0000016f.4b8bb9f4@newsgate.onet.pl...
    > >>>> Użytkownik<l...@p...onet.pl>  napisał w wiadomości
    > >>>> news:3461.0000016c.4b8bb640@newsgate.onet.pl...
    > >>>>> witam,
    > >>>>> Volvo V70 rok 2004-2007 z silnikiem 2.5 benzyna (inny silnik nie wchodzi
    > >>>>> w grę)
    > >>>>> Zastanawiam się jak na taki silnik wpłynie montaż instalacji gazowej
    > >>>>> (oczywiście w jakimś dobrym warsztacie) - np. zamiast koła
    > >>>>> zapasowego.... czy będzie bardziej awaryjny? Moc spadnie?
    > >>>>> Rocznie robię około 40 tyś km. Planuję autko użytkować minimum 2 lat.
    > >>>>> Zakładam - spalanie PB 95 na poziomie 11 litrów/100km, LPG na
    > >>>>> poziomie 15 litrów/100km (czy to dobre założenia?)
    > >>>> Za bogato u mnie przy silniku 2.8 różnica w spalaniu NoPB/LPG to
    > >>>> 1-2litry  LPG więcej maksymalnie.
    > >>>> --
    > >>> a ile PB pali?
    > >>> Czyli np. można założyć, że po mieście 80% + 20% trasa da PB95 na
    > >>> poziomie 12 a LPG na poziomie 14? Jak z mocą i awaryjnością?
    > >>
    > >> W mieście paliło 14NoPB i z 16LPG zależnie od tego jak sie operowało gazem.
    > >> Zero problemów z instalacją, wtryski Valtek, sterownik STAG300 parowniki
    > >> zavoli. Moc też zero problemów, automatyczna skrzynia z kickdownem nie miała
    > >> żadnych problemow, ładnie kręciło do 6700krpm.
    > >>
    > >>
    > >> --
    > >> Pozdrawiam
    > >> Lewis
    > >> Hornet PC 41 na sprzedaż
    > >> Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    > >> dB Race: 145,5 dB ;)
    > >>
    > >
    > > Dziękuję - czyli przy tych parametrach wychodzi +14k do przodu. A gdzie
    > > zakładałeś? Zastanawiam się nad:
    > > http://www.godula.pl/
    > >
    >
    > No zwłaszcza że zakład ma siedzibę poza Krakowem :)
    > pozdr Seba
    >

    Tak - dokładnie Niepołomice - napisałem przecież
    >>>"tylko, że z Legnicy to troszkę daleko do Krakowa"
    co to zmienia?

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 17. Data: 2010-03-01 15:30:40
    Temat: Re: Volvo V 70 2,5 i gaz
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hmghl8$jor$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:3461.00000171.4b8bbb40@newsgate.onet.pl...
    >> Dziękuję - czyli przy tych parametrach wychodzi +14k do przodu. A gdzie
    >> zakładałeś? Zastanawiam się nad:
    >> http://www.godula.pl/
    > Zakładałem w AC-Gaz w Białymstoku.
    > Z resztą poszukaj na necie map wtrysku sterownika LPG z jakiegoś
    > podobnego silnika, sam zauważysz, ze dopiero przy wyższych obrotach
    > czas wtrysku LPG względem NoPB się nieco wydłuża, tak powyżej
    > 2500-3000krpm, niżej praktycznie się nie różnią

    God damn it... ohh... I, I mean Allah damn it! Chodzi oczywiście o RPM nie
    kRPM zapędziłem się :)

    --
    Pozdrawiam
    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)


  • 18. Data: 2010-03-01 15:50:57
    Temat: Re: Volvo V 70 2,5 i gaz
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    l...@p...onet.pl pisze:
    > witam,
    >
    > Volvo V70 rok 2004-2007 z silnikiem 2.5 benzyna (inny silnik nie wchodzi w grę)
    >
    > Zastanawiam się jak na taki silnik wpłynie montaż instalacji gazowej (oczywiście
    > w jakimś dobrym warsztacie) - np. zamiast koła zapasowego....
    >
    > czy będzie bardziej awaryjny? Moc spadnie?


    W 850 montowali do tego silnika instalacje w fabryce. Silnik sie
    swietnie gazuje.

    > Rocznie robię około 40 tyś km. Planuję autko użytkować minimum 2 lat.
    >
    > Zakładam - spalanie PB 95 na poziomie 11 litrów/100km, LPG na poziomie 15
    > litrów/100km (czy to dobre założenia?)

    Moje 850 z ta fabryczna instalacja 2giej generacji palilo w miescie 16l
    a w trasie 11,5l LPG


    > koszty lpg to:
    > 1. montaż około 4 500zł

    Za 3-3,5 tys zalozysz do tego silnika dobra sekwencje

    > 2. przegląd )zdaje się co 15tyś) 6 przeglądów, po 200zł = 1200zł

    Przeglad 160zl.

    > 3. koszt holowania w przypadku złapania "gumy" (jedno rocznie) 2*150zł = 300zł

    Nie mozesz wozic kola? :)

    > 4. trudno policzyć koszt zatankowania paliwa (bo też potrzeba na starcie) -
    > załóżmy, że 500zł.
    > razem koszty LPG to około 6500zł. Czyli na LPG przez dwa lata da mi to 5 500zł -
    > myślicie, że warto?

    Bedzie Ci cos tam palilo na rozruch benzyny, ale ten silnik szybko sie
    nagrzewa wiec nie powinny to byc spore kwoty.


  • 19. Data: 2010-03-01 15:56:47
    Temat: Re: Volvo V 70 2,5 i gaz
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Dziękuję - a dla jakiej - wg. Ciebie warto?

    Dla kazdego to będzie inna kwota. Dla mnie około 30 tysięcy rocznie i może bym
    się wtedy zastanawiał czy gazowac auto. Nie cierpię smroku gazu :(

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!
    www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl


  • 20. Data: 2010-03-01 16:07:56
    Temat: Re: Volvo V 70 2,5 i gaz
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Katanka pisze:
    > Dla kazdego to będzie inna kwota. Dla mnie około 30 tysięcy rocznie i
    > może bym się wtedy zastanawiał czy gazowac auto. Nie cierpię smroku gazu :(
    >

    fakt trochę wali, czasami czuć bardziej czasami mniej zależy pewnie jak
    się mieszankę ustawi.

    --
    krzysiek82

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: