  • 1. Data: 2009-03-26 18:25:28
    Temat: Vista czy XP? za i przeciw...
    Od: a...@g...com

    Czy jest jakikolwiek racjonalny powód żeby zainstalować sobie MS Vista
    zamiast XP (na nowo zakupionym laptopie)?
    Ile kosztuje Vista a ile XP i gdzie i jak kupić żeby nie było żadnych
    prawniczych problemów?

  • 2. Data: 2009-03-26 18:59:17
    Temat: Re: Vista czy XP? za i przeciw...
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    >Czy jest jakikolwiek racjonalny powód żeby zainstalować sobie MS Vista
    >zamiast XP (na nowo zakupionym laptopie)?

    W moim przypadku jedynym racjonalnym powodem zmiany było przejście z 32 na
    64 bit po to aby obsłużyć 8GB RAM i w efekcie korzystać z jednego komputera
    zamiast trzech :)
    Wynalazków Visty nie używam (UAC, aero, pasek boczny itp)

    Zacznij od np. www.google,pl .

    --
    marfi

  • 3. Data: 2009-03-26 19:05:46
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > zamiast XP (na nowo zakupionym laptopie)?
    > Ile kosztuje Vista a ile XP i gdzie i jak kupić żeby nie było żadnych

    Może podaj sprzęt, bo może okazać się, że ten "składak" to stary rzęch.

  • 4. Data: 2009-03-26 19:48:07
    Od: "Szymon Machel" <s...@O...pl>

    > Może podaj sprzęt, bo może okazać się, że ten "składak" to stary rzęch.

    No i jeszcze zorientuj się czy programy, których używasz działają
    bez problemów pod Vistą. Szczególnie takie do montażu video np

    Szymon

  • 5. Data: 2009-03-26 19:54:13
    Od: a...@g...com

    On Mar 26, 8:05 pm, "qwerty" <q...@p...fm> wrote:
    > Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
    8g2000yqa.googlegroups.com...

    > Może podaj sprzęt, bo może okazać się, że ten "składak" to stary rzęch.

    hp pavilon dv6000, więc?

  • 6. Data: 2009-03-26 19:55:19
    Od: a...@g...com

    On Mar 26, 8:48 pm, "Szymon Machel" <s...@O...pl> wrote:
    > No i jeszcze zorientuj się czy programy, których używasz działają
    > bez problemów pod Vistą. Szczególnie takie do montażu video np

    raczej mam głęboko gdzieś montaż wideo

  • 7. Data: 2009-03-26 20:28:57
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Thu, 26 Mar 2009 12:54:13 -0700 (PDT), a...@g...com
    napisał(a):

    8g2000yqa.googlegroups.com...

    > hp pavilon dv6000, więc?

    Jest bez porównania bezpieczniejsza, pozwala na wygodną pracę bez
    uprawnień administratora, no i generalnie jest o wiele wygodniejsza w
    użytkowaniu.
    --
    M. [Windows - Shell/User MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 8. Data: 2009-03-26 22:32:31
    Od: Piotr Podsiadły <p...@g...pl>

    Szymon Machel pisze:

    > No i jeszcze zorientuj się czy programy, których używasz działają
    > bez problemów pod Vistą. Szczególnie takie do montażu video np

    A możesz podać przykład jakiegoś niedziałającego?
    Pozdrawiam
    PJP

  • 9. Data: 2009-03-27 06:19:24
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
    5g2000yqm.googlegroups.com...
    > hp pavilon dv6000, więc?

    U znajomego dobrze chodzi (na identycznym lapie), ale musisz na starcie pousuwać
    wszystkie zbędne programy, jakie producent wcisnął (najlepiej samemu na nowo
    zainstalować system).

  • 10. Data: 2009-03-27 09:38:46
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

> [...]
    pousuwać
    > wszystkie zbędne programy, jakie producent wcisnął (najlepiej samemu na

    Jak znasz miejsce gdzie opisują jak pozbyć się tego balastu
    to podrzuć linka.
    Kiedyś, ktoś, podał mi linkę do wywalenia dziwnych rzeczy z XP
    wtedy pomogło.
    Chciałbym pozbyć się tych "kwiatków", ale działanie niektórych
    programów nie jest dla mnie oczywiste.

    Artur(m)