  • 41. Data: 2017-08-08 09:08:34
    Temat: Re: Virgin Mibile
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > Ostatnio z mojego tel. na kartę nie dało się zadzwonić więc
    > postanowiłem go zarejestrować. Okazało się jednak że potrzebna jest
    > znajomość PUK. Oczywiście, nie znam bo PUK razem z oprawką karty dawno
    > zutylizowany. Piszę więc maila do Virgin żeby podali mi PUK a oni na to
    > że PUK podają tylko zarejestrowanym :)
    > A skoro już tu się pożaliłem to może ktoś wie jak zachować numer i
    > odzyskać kilkadziesiąt zł na koncie Virgin?

    Ciężka sprawa. Pozostaje chyba tylko fizyczna wizyta w autoryzowanym
    serwisie. O ile oczywiście WM takowe posiada. A tak w ogóle masz pewność
    że ta karta jest jeszcze aktywna i są na niej te niewykorzystane środki?

  • 42. Data: 2017-08-08 09:27:21
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 8 Aug 2017 09:08:34 +0200, Trybun napisał(a):

    > Ciężka sprawa. Pozostaje chyba tylko fizyczna wizyta w autoryzowanym
    > serwisie. O ile oczywiście WM takowe posiada. A tak w ogóle masz pewność
    > że ta karta jest jeszcze aktywna i są na niej te niewykorzystane środki?

    Tak i tak. Telefon odbierał rozmowy i SMS-y. Na stronie www widzę
    środki. Ale podstawowy problem został rozwiązany - tel. miał
    przedawniony pakiet i wystarczyło doładować. Tyle że drugi problem
    pozostaje w mocy. Nie mam potrzeby robić połączeń wychodzących z tego
    tel. częściej niż parę razy w roku. Używm go niemal wyłącznie do
    przychodzących SMS-ów. W tym trybie nigdy nie wykorzystam zgromadzonych
    środków bo odnawiany raz do roku pakiet wystarcza aż nadto. Chciałbym
    wycofać te środki (nie ja je wpłaciłem :) lecz zachować numer. Masz
    jakieś sugestie JTZ?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 43. Data: 2017-08-08 09:33:02
    Od: Chris <a...@g...pl>

> [...]
    > środków bo odnawiany raz do roku pakiet wystarcza aż nadto. Chciałbym
    > wycofać te środki (nie ja je wpłaciłem :) lecz zachować numer.

    Nie da się wycofać środków (w żadnej sieci), jedyne co możesz to po
    prostu wydać je na coś z pakietu, internet mobilny? poza tym jak pisałem
    wcześniej, przejdź na pakiet Virgin Free wtedy nic nie musisz
    doładowywać, co pół roku musisz tylko z powrotem aktywować pakiet
    (dostaniesz SMS-a z przypomnieniem).

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 44. Data: 2017-08-08 09:33:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > środków bo odnawiany raz do roku pakiet wystarcza aż nadto. Chciałbym
    > wycofać te środki (nie ja je wpłaciłem :) lecz zachować numer. Masz

    Włącz sobie taryfę freemium - będziesz miał konto ważne bezterminowo,
    tylko co pół roku będziesz musiał kontynuować ofertę przez wysłanie
    bezpłatnego smsa lub akcję na stronie (jak się spóźnisz z potwierdzeniem
    parę miesięcy, to się nic nie stanie).

    --
    Liwiusz

  • 45. Data: 2017-08-08 09:35:19
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-08-08 o 09:33, Liwiusz pisze:

    > Włącz sobie taryfę freemium - będziesz miał konto ważne bezterminowo,

    Rok od ostatniej aktywacji (ręcznej czy automatycznej).

  • 46. Data: 2017-08-08 10:57:28
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    > środków bo odnawiany raz do roku pakiet wystarcza aż nadto. Chciałbym
    > wycofać te środki (nie ja je wpłaciłem :) lecz zachować numer. Masz

    No nie bardzo. Może jest możliwość doładowanie innych telefonów z tego
    konta? Albo jakbyś potrzebował to wykorzystać do netu mobilnego?

  • 47. Data: 2017-08-08 15:15:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ALEX MR" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 7.08.2017 o 20:11, J.F. pisze:

    >Dlatego . Bo ja używałem go
    >całkowicie biernie ponad pół roku, nim nju zaczął ponaglać

    A zaczal ponaglac ile dni przed wylaczeniem ? 2-3 ?

    No to sam widzisz jak latwo stracic.

    J.

  • 48. Data: 2017-08-08 16:59:30
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 8.08.2017 o 15:15, J.F. pisze:

    > A zaczal ponaglac ile dni przed wylaczeniem ? 2-3 ?

    Jakieś pół roku musiałem "pracować" na te ponaglenia .

    > No to sam widzisz jak latwo stracic.

    Niełatwo .

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 49. Data: 2017-08-08 17:07:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    [...]

    >Jakieś pół roku musiałem "pracować" na te ponaglenia
    >.

    W sensie "pol roku musialem nic nie robic", czy "pol roku musialem
    ostrzezenia kasowac" ?

    Znalazl sie jeden ostrzegawczy - "za 93 konto straci waznosc".

    No coz, mozna bylo wtedy zadzwonic :-)

    J.

  • 50. Data: 2017-08-08 19:38:28
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 8.08.2017 o 17:07, J.F. pisze:

    > [...]
    >
    > W sensie "pol roku musialem nic nie robic", czy "pol roku musialem
    > ostrzezenia kasowac" ?

    To pierwsze .