eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmVirgin MibileRe: Virgin Mibile
  • Data: 2017-08-08 09:33:10
    Temat: Re: Virgin Mibile
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-08-08 o 09:27, Jacek Maciejewski pisze:
    > Dnia Tue, 8 Aug 2017 09:08:34 +0200, Trybun napisał(a):
    >
    >> Ciężka sprawa. Pozostaje chyba tylko fizyczna wizyta w autoryzowanym
    >> serwisie. O ile oczywiście WM takowe posiada. A tak w ogóle masz pewność
    >> że ta karta jest jeszcze aktywna i są na niej te niewykorzystane środki?
    >
    > Tak i tak. Telefon odbierał rozmowy i SMS-y. Na stronie www widzę
    > środki. Ale podstawowy problem został rozwiązany - tel. miał
    > przedawniony pakiet i wystarczyło doładować. Tyle że drugi problem
    > pozostaje w mocy. Nie mam potrzeby robić połączeń wychodzących z tego
    > tel. częściej niż parę razy w roku. Używm go niemal wyłącznie do
    > przychodzących SMS-ów. W tym trybie nigdy nie wykorzystam zgromadzonych
    > środków bo odnawiany raz do roku pakiet wystarcza aż nadto. Chciałbym
    > wycofać te środki (nie ja je wpłaciłem :) lecz zachować numer. Masz
    > jakieś sugestie JTZ?

    Włącz sobie taryfę freemium - będziesz miał konto ważne bezterminowo,
    tylko co pół roku będziesz musiał kontynuować ofertę przez wysłanie
    bezpłatnego smsa lub akcję na stronie (jak się spóźnisz z potwierdzeniem
    parę miesięcy, to się nic nie stanie).

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: