  • 1. Data: 2010-08-02 14:47:34
    Temat: Vin Checker
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    http://www.bezwypadkowy.net/vin-checker/checker

    Ruszył Vin Checker na razie beta ale już po nr. Vin potrafi szukać aut z
    amerykańskiech szrotów wraz ze zdjęciami, poza tym dekoduje większość marek
    z opisem wyposażenia.
    Tym co szukają auta polecam zajrzeć i sprawdzić zanim się kupi.

    --
    www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach
    www.just4fun.pl - wyszperane w sieci

  • 2. Data: 2010-08-02 14:55:44
    Temat: Re: Vin Checker
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-08-02 14:47, Chris wrote:
> [...]
    > marek z opisem wyposażenia.
    > Tym co szukają auta polecam zajrzeć i sprawdzić zanim się kupi.

    Chyba cie pogielo. Spamujesz grupe czyms, co nie jest gotowe i w dodatku
    wymagasz rejestracji?

  • 3. Data: 2010-08-02 15:01:40
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    mleko nabazgrał:
    > Chyba cie pogielo. Spamujesz grupe czyms, co nie jest gotowe i w dodatku
    > wymagasz rejestracji?

    Na razię to ciebie pogieło ... żegnam ....

  • 4. Data: 2010-08-02 15:11:01
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Chris pisze:
    > Na razię to ciebie pogieło ... żegnam ....

    nie przejmuj się on tak ma, nie ma obycia z ludźmi. Zresztą nic dziwnego
    po tylu latach w izolatce każdy by oszalał ;d

    --
    krzysiek82

  • 5. Data: 2010-08-02 15:24:15
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    krzysiek82 nabazgrał:
    > nie przejmuj się on tak ma, nie ma obycia z ludźmi. Zresztą nic dziwnego
    > po tylu latach w izolatce każdy by oszalał ;d

    Mnie to wali przyzwycziłem się do troli :)

    A rejestracja jest po to żeby handlarze nie strszyli wpie.....m bo już tacy
    się trafiali "zdjąć ten wpis o tym że auto było zrobione z trzech a teraz w
    PL jest bezwypadkowe bo jak nie ........." :) ale po wyjasnieniu że jak

  • 6. Data: 2010-08-02 15:40:12
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Chris pisze:
> [...]
    > teraz w PL jest bezwypadkowe bo jak nie ........." :) ale po
    > wyjasnieniu że jak jeszcze raz coś napisze sprawa trafi na policję to

    to handlarze osiłki, wczoraj na giełdzie w łodzi dwóch taki się
    nawalało, i co chwile tekst kto tu rządzi, ale żenada. Kwintesencja
    polskiego buractwa :/

    --
    krzysiek82

  • 7. Data: 2010-08-02 15:56:15
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    krzysiek82 nabazgrał:
    > to handlarze osiłki, wczoraj na giełdzie w łodzi dwóch taki się nawalało,
    > i co chwile tekst kto tu rządzi, ale żenada. Kwintesencja polskiego
    > buractwa :/

    Ja teraz mam sprawę bo handlarze gdzie kupowałem (komis) robili wałki i
    teraz sprawę powadzi CBŚ .... papiery auta zajęte/auto zajęte (mogę używać)
    więc tylko tępić buraków. Dla tego w sumie też ta strona żeby szukać buraków
    i ostrzegać innych ...

  • 8. Data: 2010-08-02 16:41:15
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Chris pisze:

> [...]
    > teraz sprawę powadzi CBŚ .... papiery auta zajęte/auto zajęte (mogę
    > używać) więc tylko tępić buraków. Dla tego w sumie też ta strona żeby

    I za to pełen szacunek. Ja teraz zrobiłem jakieś 3500km żeby kupić auto,
    większość to trupy. Myślałem, że się coś zmieniło i da się kupić auto
    sprowadzone po opłatach niestety nadal lipa, byłem zmuszony pojechać za
    granice mimo, iż nie miałem na to czasu ani w danym momencie ochoty
    (remont sufitu w domu :) )

    --
    krzysiek82

  • 9. Data: 2010-08-02 17:42:48
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2010-08-02 16:41, krzysiek82 pisze:
> [...]
    > sprowadzone po opłatach niestety nadal lipa, byłem zmuszony pojechać za
    > granice mimo, iż nie miałem na to czasu ani w danym momencie ochoty

    Brat rok temu szukał V50 i po obejrzeniu xx sztuk wymiękł, po jedną
    jechał 500km bo z opisu i zapewnień igła z salonu .... po przyjechaniu i
    zobaczeniu załamał się, walona z każdej strony, podłużnice robione
    ogólnie załamka i to było ostanie V50 jakie oglądał, przypadkiem trafił
    na Chrysler Voyagera od pierwszego właściciela bez ogłoszeń na portalach
    i nie z komisu (bezpośrednio od właściciela), sprawdzone w ASO stan
    ideał, oczywiście cały czas serwisowane w ASO bo auto firmowe ... cena
    troszkę wyższa niż na allegro itp. ... ale było warto bo auto choć
    troszkę starsze niż szukał ale pewne i spisuje się na razie b.dobrze
    (oczywiście wymaga jakiegoś wkładu ale to zwykła exloatacja w końcu nic
    nie jest wieczne)

    --
    www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto zobacz czy nie było wrakiem

  • 10. Data: 2010-08-02 18:33:36
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 500km bo z opisu i zapewnień igła z salonu .... po przyjechaniu i
    > zobaczeniu załamał się, walona z każdej strony, podłużnice robione ogólnie

    Idę o zakład, że szukał według schematu "niska cena, wysoki rocznik". Wtedy
    praktycznie każde auto okaże się na żywo powypadkowym złomem. Ale większość
    nabywców patrzy właśnie na ceny minimalne na allegro i tym się sugeruje,
    wyznaczając sobie pułap finansowy za auto.
    Ja sprzedałem kilka sztuk V50. Praktycznie każda była o 20-25% droższa, niż
    najtańsze sztuki na Allegro. Praktycznie każda była przy tym o dobre 20%
    taniej, niż identyczny egzemplarz w przysalonowym komisie w Krakowie. Miałem
    masę oglądaczy, którzy zaczynali rozmowę o aucie od słów "Panie, na Allegro
    jest taki rocznik taniej". W końcu jednak trafiali się nabywcy, którzy byli
    jak Twój brat po wielusetkilometrowych wycieczkach, kończących się w
    dokładnie taki sam sposób. Nabywcy Ci charakteryzowali się jedną wspólną
    cechą - praktycznie nie interesowało ich, czy auto ma 130 czy 180 tysięcy
    przebiegu i praktycznie nie interesowało ich, czy jest z rocznika 2005 czy
    2006. Interesował ich stan konkretnego egzemplarza. I to jest clue tematu
    "zakup samochodu używanego".

    Jurand.