  • Data: 2010-08-03 15:28:04
    Temat: Re: Vin Checker
    Od: "Chris" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino nabazgrał:

    > Nie ma to większego znaczenia, liczy się to w czym może byż zrobiona.
    > Co za tym idzie - to że Ty NIE CHCESZ lub nie umiesz poznać hasła w tej
    > chwili, nie ma znaczenia, ważne że masz potencjalnie taką możliwość w ten
    > czy w inny sposób, choćby poprzez modyfikację kodu forum.

    http://www.kunena.com/ masz na dole strony podane na czym jest zrobiona
    strona i nic nie ma do ukrycia ... nie wiem do czego pijesz .....

    > Ktoś wchodząc na jakąkolwiek stronę nie ma i nie musi mieć pojęcia w
    > jakiej technologii została wykonana.

    Informacja jest na dole strony...

    > Skoro istnieje możliwość że podane przez niego hasło wypłynie
    > administratorowi serwisu (a zawsze tak jest), to musi taką możliwość
    > wkalkulować.

    Zakładając aila/konto w banku czy logowanie się do bankomatu ma takie samo
    zagrożenia jak logowanie się do serwisów internetowych ... ale to wiedzą
    nawet dzieci w przedszklu :)

    > Czyli najbezpieczniej olać wszystkie serwisy, w których jest obowiązek
    > logowania się, bez których da się żyć.

    A czy ja kogoś zmuszam ? nie chce nie rejestruje się koniec kropka ...

    > Przemyśl temat, bo to że poznasz adres mailowy klienta nic Ci nie daje w
    > kwestii ścigania, a tracisz klientów którzy nie wyrażają zgody na
    > podawanie swoich danych bez potrzeby.

    Sciganiem zajmuje się policja a nie ja ...

    > Teraz rozumiesz do czego piłem, czy dalej jak to masz w zwyczaju będziesz
    > ciskał epitetami, tylko dlatego, że czegoś nie skumałeś?

    częściowo zozumiałem to co starasz się przekazać ...:)

    --
    www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach
    www.just4fun.pl - wyszperane w sieci