  • Data: 2010-08-03 13:17:13
    Temat: Re: Vin Checker
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-03 13:10, Chris pisze:
    > Cavallino nabazgrał:
    >
    > Długo :)

    > A gdzie ja coś napisałem niestosownego jako pierwszy ??? to raczej ktoś
    > mnie obraża na co ja odpowiadam ...

    "> nie działa więc jest to zwykły spam

    Dla kogoś kto jest inteligentny działa po prostu trzeb użyć mózgu :) "

    Wybacz, ale zarówno Arbiter, jak i reszta piszących w tym wątku, jest tu
    sporo dłużej niż Ty. Ty wchodzisz i, niczym rasowy moherowy wyborca pis,
    każdego kto ma odmienne zdanie wyzywasz od głupków. Wniosek? Jesteś
    takim samym spamerem jak np. Ilona pytająca niedawno o swoje BMW.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl