  • Data: 2011-08-22 08:08:39
    Temat: Re: Viatoll i narzekania :)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-21 23:33, masti pisze:
    > Dnia pięknego Sun, 21 Aug 2011 22:15:39 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    > wystukał:

    > trąbili o tym od dawna, że bedą robić wagę.

    A co ma do tego "trąbienie" nie wiadomo gdzie? Od tego jest stosowne
    oznakowanie w odpowiedniej odległości przed takimi pracami, a nie
    jakieś stwierdzenie, że "trąbili". Tyczy to nie tylko bramownic, ale
    każdych prac - w szczególności planowanych z wyprzedzeniem i o takich
    skutkach dla ruchu drogowego.

    BTW - skoro "trąbili" to może mi odpowiesz na pytanie zadane na
    samym początku...