    From: venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ViaToll - !@#$@!@
    Date: Fri, 15 Jul 2011 15:37:57 +0200

    W dniu 2011-07-15 15:13, J.F pisze:
    > Ale tu ? Ustalono ze ciezarowki beda placic w taki sposob, wyznaczono
    > termin 1 lipca, bramki rosna jak grzyby po deszczu - przeciw czemu
    > chcesz protestowac ?

    Przeciwko dupowatemu wydawaniu naszych (podatnikow) pieniedzy w sposob
    utrudniajacy tymze podatnikom zycie.
    Generalnie o sposob realizacji i wciskanie w TV ciemnoty, jak to
    wszystko gladko poszlo.
    Ja nie mam na prawde nic do tych bramek, dobrze ze teraz uczciwie beda
    placic.
    Ale wzmozony ruch byl do przewidzenia, nie mozna zatrudnic ciut wiecej
    ludzi i sprzetu ktory by to postawil w nocy?
    Jezeli firma faktycznie bedzie placila kare 1mln/dobe, to chyba to tempo
    realizacji inwestycji im sie nie bardzo oplaci, a do tego codziennie
    powoduja wkur... setek ludzi.
    No i kary - poki system jako calosc nie dziala mozna chyba zatrzymac
    kierowce i dac ulotke z info gdzie to kupic, ile kosztuje, dlaczego
    trzeba zalozyc itp. - jakos bardziej do ludzi wyjsc z tym tematem, a nie
    z usmiechem na twarzy walic mandaty po 3k. Po reakcjach kierowcow na CB
    to dezorientacja w temacie jest duza, bo bez bramek to nawet nie wiedza
    czy im to urzadzonko dziala jak powinno. Non stop ktos pyta kiedy
    przelaczac w jakistam tryb itp.

    > Mozemy to sie spierac czy np rowerzyscie przylapanemu w samo poludnie
    > bez baterii w lampkach nalezy sie mandat czy nie ?

    Ja sie nie lubie spierac, bardziej mnie interesuje punkt widzenia innych :)

    --
    venioo
    Sprzedam Alfa Romeo 156