-
81. Data: 2011-06-17 18:46:19
Temat: Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy
Od: Maciej Bebenek <m...@b...org>
> jednym sprzedam taniej ale troche gorszy produkt, który odemnie wymaga
> mneijszych kosztów dla wymagającego kleinta ma produkt luksusowy droższy
> w obsłudze i tyle...
>
> tico i BMW to samochody tylko dla róznych klientów.
Problem w tym, że najczęściej chcecie sprzedawać benzynę po różnej cenie,
zależnej od wartości samochodu klienta :-(
-
82. Data: 2011-06-17 19:58:12
Temat: Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy
Od: Art <z...@s...pl>
W dniu 2011-06-17 09:12, Maciek Babcia Dobosz pisze:
> Dnia 2011-06-17, o godz. 08:23:22
> Art<z...@s...pl> napisał(a):
>
>> Byłem, sprawdziłem. Panie w zieleniaku nie używają poczty
>> elektronicznej. Po stwierdzeniu, że jest gość w necie który twierdzi,
>> że jak maja normalny zawód to powinny mieć pocztę, udałem sie szybko
>> w kierunku drzwi ;-P
>> netykieta nie pozwala na cytowanie w/w pań.
>
> A w poprzedniej firmie sprzątaczki miały w swojej kanciapie komputer
> podpięty do netu i w pewnym momencie zażądały dostępu do irc-a ;-)
>
Dobre ;)
> A na poważnie to masz rację i jednocześnie jej nie masz. Bo konkretne
> sprzedawczynie nie potrzebowały poczty ale niektóre tak. Żeby nie być
> gołosłownym przykład. Moja żona prowadzi restaurację. Zamówienia
> różnych rzeczy lecą głownie mailami.
.....
>
> I o ile oczywiście nie potrzebują raczej własnego serwera pocztowego to
> poczty elektronicznej jak najbardziej więc ostrożny byłbym z takimi
> testami. ;-P
>
Maciek masz rację samą pocztę tak, ale nie moge wpaść na pomysł,
który zawód wymaga serwera poczty u siebie w domu?
Byc moze ja tez powinienem mieć taki serwer u siebie w domu a o tym nie
wiem?
Jestem zainteresowany odpowiedzią, i to bez złośliwości.
-
83. Data: 2011-06-17 19:58:46
Temat: Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy
Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>
Dnia 17.06.2011 Maciej Bebenek <m...@b...org> napisał/a:
>> jednym sprzedam taniej ale troche gorszy produkt, który odemnie wymaga
>> mneijszych kosztów dla wymagającego kleinta ma produkt luksusowy droższy
>> w obsłudze i tyle...
>>
>> tico i BMW to samochody tylko dla róznych klientów.
>
> Problem w tym, że najczęściej chcecie sprzedawać benzynę po różnej cenie,
> zależnej od wartości samochodu klienta :-(
Chyba nie masz świadomości czego wymaga łącze operatorskie. Najprościej:
masz problem z masowym łączem (neostrady i inne) - dzwonisz na callcenter
(20 minut muzyczki, bo na 1000 klientów tam jest pół pani) do osoby która
jest (proszę wybaczyć za określenie) 'tania' i umie tylko zanotować Twój
problem w systemie i go dać do obsługi na 2 dzień jak jakiś technik
zajmie się problemem z Twoim łączem - w odpowiedniej kolejce.
W łączu operatorskim od razu łączysz się z technikiem siedzącym tam
(na zmianę 24/7) i on niezwłocznie analizuje Twój problem i w miarę
możliwości go rozwiązuje - ma do tego odpowiednią wiedze i uprawnienia
administracyjne i wie o czym opowiadasz.
Chyba nie uważasz że obie oferty ktoś zamierza sprzedawać w tej samej
cenie?
-
84. Data: 2011-06-17 20:01:19
Temat: Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy
Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>
Dnia 17.06.2011 Art <z...@s...pl> napisał/a:
> Maciek masz rację samą pocztę tak, ale nie moge wpaść na pomysł,
> który zawód wymaga serwera poczty u siebie w domu?
>
> Byc moze ja tez powinienem mieć taki serwer u siebie w domu a o tym nie
> wiem?
> Jestem zainteresowany odpowiedzią, i to bez złośliwości.
Każdy zawód wymagający własnego serwera poczty, z firmą zarejestrowaną w
domu?
-
85. Data: 2011-06-17 21:32:06
Temat: Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Hello Sergiusz,
Friday, June 17, 2011, 9:58:46 PM, you wrote:
[...]
> W łączu operatorskim od razu łączysz się z technikiem siedzącym tam
> (na zmianę 24/7) i on niezwłocznie analizuje Twój problem i w miarę
> możliwości go rozwiązuje - ma do tego odpowiednią wiedze i uprawnienia
> administracyjne i wie o czym opowiadasz.
Żebyś się nie zdziwił... Od dość dawna korzystam z usług "dla biznesu"
ze stałym IP. I ani TPSA ani Netia nie ma kompetentnych techników z
uprawnieniami 24/7. A to dwóch poważnych operatorów.
[...]
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
-
86. Data: 2011-06-17 22:06:09
Temat: Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy
Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>
W dniu 2011-06-17 21:58, Sergiusz Rozanski pisze:
[...]
> W łączu operatorskim od razu łączysz się z technikiem siedzącym tam
> (na zmianę 24/7) i on niezwłocznie analizuje Twój problem i w miarę
> możliwości go rozwiązuje - ma do tego odpowiednią wiedze i uprawnienia
> administracyjne i wie o czym opowiadasz.
Zasadniczo masz rację, ale... np. w Netii to tak nie działa. Proste
rzeczy na łączu operatorskim zajmują wieczność, spróbuj coś załatwić w
piątek o godzinie 16. Mission imposible. Najczęściej kończy się na
żganiu opiekuna, ten z kolei żga kogoś tam od techniki, a ten od
techniki żga Ericssona, który przykręca śrubki i wkłada paczkordy. Z
autopsji znam wypadki, gdy wypasione BDI VIP Netii padło w środę po
południu w tygodniu z wolnym czwartkiem i przez prawie 5 dni nikt palcem
w bucie nie kiwnął. To był wyjątkowo długi weekend.
Na przeciwnym biegunie jest Pionier, gdzie o dowolnej godzinie sami
zadzwonią do Ciebie jak cokolwiek kwiknie na łączu, flapnie sesja, albo
odpadniesz na pracach, których nie zgłosiłeś wcześniej do PCSS.
Wszystkie NOCe mogłyby brać z nich przykład.
> Chyba nie uważasz że obie oferty ktoś zamierza sprzedawać w tej samej
> cenie?
Dlatego Pionier jest droższy niż Netia.
--
Ślązak
-
87. Data: 2011-06-17 22:27:27
Temat: Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy
Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>
Dnia 17.06.2011 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał/a:
> Hello Sergiusz,
>
> Friday, June 17, 2011, 9:58:46 PM, you wrote:
>
> [...]
>
>> W łączu operatorskim od razu łączysz się z technikiem siedzącym tam
>> (na zmianę 24/7) i on niezwłocznie analizuje Twój problem i w miarę
>> możliwości go rozwiązuje - ma do tego odpowiednią wiedze i uprawnienia
>> administracyjne i wie o czym opowiadasz.
>
> Żebyś się nie zdziwił... Od dość dawna korzystam z usług "dla biznesu"
> ze stałym IP. I ani TPSA ani Netia nie ma kompetentnych techników z
> uprawnieniami 24/7. A to dwóch poważnych operatorów.
Łącze dla biznesu ze stałym IP, to nie łącze operatorskie, to co piszesz
to może być zwykła dslka, tylko ze stałym adresem.
-
88. Data: 2011-06-18 06:00:03
Temat: Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy
Od: januszek <j...@p...irc.pl>
RoMan Mandziejewicz napisa?(a):
> Żebyś się nie zdziwił... Od dość dawna korzystam z usług "dla biznesu"
> ze stałym IP. I ani TPSA ani Netia nie ma kompetentnych techników z
> uprawnieniami 24/7. A to dwóch poważnych operatorów.
Nie wiem jak jest w Netii. Wiem, że Pion Klientow Biznesowych i Pion
Klientow Indywidualnych to jak Niebo i Ziemia.
j.
--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"
-
89. Data: 2011-06-18 06:00:41
Temat: Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy
Od: "B.Borkowski / borkow.org" <b...@b...org>
W dniu 2011-06-18 00:27, Sergiusz Rozanski pisze:
> Łącze dla biznesu ze stałym IP, to nie łącze operatorskie, to co piszesz
> to może być zwykła dslka, tylko ze stałym adresem.
Tylko, że ten stały adres IP to dodatkowy koszt...
--
Bartłomiej Borkowski
-
90. Data: 2011-06-18 07:46:27
Temat: Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Hello Sergiusz,
Saturday, June 18, 2011, 12:27:27 AM, you wrote:
>>> W łączu operatorskim od razu łączysz się z technikiem siedzącym tam
>>> (na zmianę 24/7) i on niezwłocznie analizuje Twój problem i w miarę
>>> możliwości go rozwiązuje - ma do tego odpowiednią wiedze i uprawnienia
>>> administracyjne i wie o czym opowiadasz.
>> Żebyś się nie zdziwił... Od dość dawna korzystam z usług "dla biznesu"
>> ze stałym IP. I ani TPSA ani Netia nie ma kompetentnych techników z
>> uprawnieniami 24/7. A to dwóch poważnych operatorów.
> Łącze dla biznesu ze stałym IP, to nie łącze operatorskie, to co piszesz
> to może być zwykła dslka, tylko ze stałym adresem.
Chwileczkę - rozmawiamy w jakimś kontekście - klienta narzekającego,
że na prostym łączu abonenckim nie może dostać revDNSa, bo za mało
płaci - ja płacę znacznie więcej i wcale lepszej obsługi nie mam.
To, ze Netia nie zapewnia obsługi 24/7 już zostało potwierdzone.
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl