eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polip › Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 129

  • 81. Data: 2011-06-17 18:46:19
    Temat: Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy
    Od: Maciej Bebenek <m...@b...org>

    > jednym sprzedam taniej ale troche gorszy produkt, który odemnie wymaga
    > mneijszych kosztów dla wymagającego kleinta ma produkt luksusowy droższy
    > w obsłudze i tyle...
    >
    > tico i BMW to samochody tylko dla róznych klientów.

    Problem w tym, że najczęściej chcecie sprzedawać benzynę po różnej cenie,
    zależnej od wartości samochodu klienta :-(


  • 82. Data: 2011-06-17 19:58:12
    Temat: Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy
    Od: Art <z...@s...pl>

    W dniu 2011-06-17 09:12, Maciek Babcia Dobosz pisze:
    > Dnia 2011-06-17, o godz. 08:23:22
    > Art<z...@s...pl> napisał(a):
    >
    >> Byłem, sprawdziłem. Panie w zieleniaku nie używają poczty
    >> elektronicznej. Po stwierdzeniu, że jest gość w necie który twierdzi,
    >> że jak maja normalny zawód to powinny mieć pocztę, udałem sie szybko
    >> w kierunku drzwi ;-P
    >> netykieta nie pozwala na cytowanie w/w pań.
    >
    > A w poprzedniej firmie sprzątaczki miały w swojej kanciapie komputer
    > podpięty do netu i w pewnym momencie zażądały dostępu do irc-a ;-)
    >
    Dobre ;)
    > A na poważnie to masz rację i jednocześnie jej nie masz. Bo konkretne
    > sprzedawczynie nie potrzebowały poczty ale niektóre tak. Żeby nie być
    > gołosłownym przykład. Moja żona prowadzi restaurację. Zamówienia
    > różnych rzeczy lecą głownie mailami.
    .....
    >
    > I o ile oczywiście nie potrzebują raczej własnego serwera pocztowego to
    > poczty elektronicznej jak najbardziej więc ostrożny byłbym z takimi
    > testami. ;-P
    >
    Maciek masz rację samą pocztę tak, ale nie moge wpaść na pomysł,
    który zawód wymaga serwera poczty u siebie w domu?

    Byc moze ja tez powinienem mieć taki serwer u siebie w domu a o tym nie
    wiem?
    Jestem zainteresowany odpowiedzią, i to bez złośliwości.





  • 83. Data: 2011-06-17 19:58:46
    Temat: Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 17.06.2011 Maciej Bebenek <m...@b...org> napisał/a:
    >> jednym sprzedam taniej ale troche gorszy produkt, który odemnie wymaga
    >> mneijszych kosztów dla wymagającego kleinta ma produkt luksusowy droższy
    >> w obsłudze i tyle...
    >>
    >> tico i BMW to samochody tylko dla róznych klientów.
    >
    > Problem w tym, że najczęściej chcecie sprzedawać benzynę po różnej cenie,
    > zależnej od wartości samochodu klienta :-(

    Chyba nie masz świadomości czego wymaga łącze operatorskie. Najprościej:
    masz problem z masowym łączem (neostrady i inne) - dzwonisz na callcenter
    (20 minut muzyczki, bo na 1000 klientów tam jest pół pani) do osoby która
    jest (proszę wybaczyć za określenie) 'tania' i umie tylko zanotować Twój
    problem w systemie i go dać do obsługi na 2 dzień jak jakiś technik
    zajmie się problemem z Twoim łączem - w odpowiedniej kolejce.

    W łączu operatorskim od razu łączysz się z technikiem siedzącym tam
    (na zmianę 24/7) i on niezwłocznie analizuje Twój problem i w miarę
    możliwości go rozwiązuje - ma do tego odpowiednią wiedze i uprawnienia
    administracyjne i wie o czym opowiadasz.
    Chyba nie uważasz że obie oferty ktoś zamierza sprzedawać w tej samej
    cenie?


  • 84. Data: 2011-06-17 20:01:19
    Temat: Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 17.06.2011 Art <z...@s...pl> napisał/a:
    > Maciek masz rację samą pocztę tak, ale nie moge wpaść na pomysł,
    > który zawód wymaga serwera poczty u siebie w domu?
    >
    > Byc moze ja tez powinienem mieć taki serwer u siebie w domu a o tym nie
    > wiem?
    > Jestem zainteresowany odpowiedzią, i to bez złośliwości.

    Każdy zawód wymagający własnego serwera poczty, z firmą zarejestrowaną w
    domu?


  • 85. Data: 2011-06-17 21:32:06
    Temat: Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Sergiusz,

    Friday, June 17, 2011, 9:58:46 PM, you wrote:

    [...]

    > W łączu operatorskim od razu łączysz się z technikiem siedzącym tam
    > (na zmianę 24/7) i on niezwłocznie analizuje Twój problem i w miarę
    > możliwości go rozwiązuje - ma do tego odpowiednią wiedze i uprawnienia
    > administracyjne i wie o czym opowiadasz.

    Żebyś się nie zdziwił... Od dość dawna korzystam z usług "dla biznesu"
    ze stałym IP. I ani TPSA ani Netia nie ma kompetentnych techników z
    uprawnieniami 24/7. A to dwóch poważnych operatorów.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl


  • 86. Data: 2011-06-17 22:06:09
    Temat: Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    W dniu 2011-06-17 21:58, Sergiusz Rozanski pisze:

    [...]

    > W łączu operatorskim od razu łączysz się z technikiem siedzącym tam
    > (na zmianę 24/7) i on niezwłocznie analizuje Twój problem i w miarę
    > możliwości go rozwiązuje - ma do tego odpowiednią wiedze i uprawnienia
    > administracyjne i wie o czym opowiadasz.

    Zasadniczo masz rację, ale... np. w Netii to tak nie działa. Proste
    rzeczy na łączu operatorskim zajmują wieczność, spróbuj coś załatwić w
    piątek o godzinie 16. Mission imposible. Najczęściej kończy się na
    żganiu opiekuna, ten z kolei żga kogoś tam od techniki, a ten od
    techniki żga Ericssona, który przykręca śrubki i wkłada paczkordy. Z
    autopsji znam wypadki, gdy wypasione BDI VIP Netii padło w środę po
    południu w tygodniu z wolnym czwartkiem i przez prawie 5 dni nikt palcem
    w bucie nie kiwnął. To był wyjątkowo długi weekend.

    Na przeciwnym biegunie jest Pionier, gdzie o dowolnej godzinie sami
    zadzwonią do Ciebie jak cokolwiek kwiknie na łączu, flapnie sesja, albo
    odpadniesz na pracach, których nie zgłosiłeś wcześniej do PCSS.
    Wszystkie NOCe mogłyby brać z nich przykład.

    > Chyba nie uważasz że obie oferty ktoś zamierza sprzedawać w tej samej
    > cenie?

    Dlatego Pionier jest droższy niż Netia.


    --
    Ślązak


  • 87. Data: 2011-06-17 22:27:27
    Temat: Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 17.06.2011 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał/a:
    > Hello Sergiusz,
    >
    > Friday, June 17, 2011, 9:58:46 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    >> W łączu operatorskim od razu łączysz się z technikiem siedzącym tam
    >> (na zmianę 24/7) i on niezwłocznie analizuje Twój problem i w miarę
    >> możliwości go rozwiązuje - ma do tego odpowiednią wiedze i uprawnienia
    >> administracyjne i wie o czym opowiadasz.
    >
    > Żebyś się nie zdziwił... Od dość dawna korzystam z usług "dla biznesu"
    > ze stałym IP. I ani TPSA ani Netia nie ma kompetentnych techników z
    > uprawnieniami 24/7. A to dwóch poważnych operatorów.

    Łącze dla biznesu ze stałym IP, to nie łącze operatorskie, to co piszesz
    to może być zwykła dslka, tylko ze stałym adresem.


  • 88. Data: 2011-06-18 06:00:03
    Temat: Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    RoMan Mandziejewicz napisa?(a):

    > Żebyś się nie zdziwił... Od dość dawna korzystam z usług "dla biznesu"
    > ze stałym IP. I ani TPSA ani Netia nie ma kompetentnych techników z
    > uprawnieniami 24/7. A to dwóch poważnych operatorów.

    Nie wiem jak jest w Netii. Wiem, że Pion Klientow Biznesowych i Pion
    Klientow Indywidualnych to jak Niebo i Ziemia.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"


  • 89. Data: 2011-06-18 06:00:41
    Temat: Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy
    Od: "B.Borkowski / borkow.org" <b...@b...org>

    W dniu 2011-06-18 00:27, Sergiusz Rozanski pisze:
    > Łącze dla biznesu ze stałym IP, to nie łącze operatorskie, to co piszesz
    > to może być zwykła dslka, tylko ze stałym adresem.

    Tylko, że ten stały adres IP to dodatkowy koszt...

    --
    Bartłomiej Borkowski


  • 90. Data: 2011-06-18 07:46:27
    Temat: Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Sergiusz,

    Saturday, June 18, 2011, 12:27:27 AM, you wrote:

    >>> W łączu operatorskim od razu łączysz się z technikiem siedzącym tam
    >>> (na zmianę 24/7) i on niezwłocznie analizuje Twój problem i w miarę
    >>> możliwości go rozwiązuje - ma do tego odpowiednią wiedze i uprawnienia
    >>> administracyjne i wie o czym opowiadasz.
    >> Żebyś się nie zdziwił... Od dość dawna korzystam z usług "dla biznesu"
    >> ze stałym IP. I ani TPSA ani Netia nie ma kompetentnych techników z
    >> uprawnieniami 24/7. A to dwóch poważnych operatorów.
    > Łącze dla biznesu ze stałym IP, to nie łącze operatorskie, to co piszesz
    > to może być zwykła dslka, tylko ze stałym adresem.

    Chwileczkę - rozmawiamy w jakimś kontekście - klienta narzekającego,
    że na prostym łączu abonenckim nie może dostać revDNSa, bo za mało
    płaci - ja płacę znacznie więcej i wcale lepszej obsługi nie mam.

    To, ze Netia nie zapewnia obsługi 24/7 już zostało potwierdzone.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

strony : 1 ... 8 . [ 9 ] . 10 ... 13


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: