  • 21. Data: 2011-06-05 08:42:45
    Temat: Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-06-04 17:42, niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "sailorwawa" <b...@A...pl>

    > Powiedziałbym, że choć procentowo mało kto stawia serwer poczty to
    > możliwość postawienia tegoż jest istotą internetu. Nie chodzi przecież o
    > to, by udostępniał usługi, których w nim nie ma. To samo zresztą dotyczy
    > publicznych adresów IP. Obiektywnie to nie jest dostarczanie internetu
    > tylko sprzedawanie usługi ograniczonego dostępu do niego.

    Kto powiedział, że klient nie ma możliwości. Stawia serwer w serwerowni,
    która ma wiele redundantne łącza, zasilanie, serwery. Wtedy zyskuje
    wyższa jakośc. stawia to pod biurkiem, ma biurkową jakośc.

    Bądz poważny - oczekujesz od peceta pod biurkiem dostępności 99.90% w
    okresie roku?

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

  • 22. Data: 2011-06-05 09:37:29
    Od: jacki <c...@i...pl>

    W dniu 2011-06-04 22:35, niusy.pl pisze:

    > No wyklikaj se dlaczego mój serwer bez revdns działa, wyklikaj.

    To teraz sobie wyklikaj, czemu cała masa innych serwerów Twoją pocztę
    odrzuci na starcie.

  • 23. Data: 2011-06-05 10:33:25
    Od: "HaQs" <H...@d...pl>

    Ja się wam dziwie że nawet chce się wam odpisywać :) i przegadywać się.
    Gość sobie uroił że ma mieć łącze biznesowe z usługami biznesowymi na łączu
    abonenckim.
    A jak ktoś mu napisze ze paranoja to od razu ze chce sprzedawać usługi
    marnej jakości. Żenada.

    Otóż ISP na czymś musza zarobić choćby na kimś kto potrzebuje revdns na
    domowych niech bierze biznesowe, interes to interes. ISP nie są instytucją
    charytatywną.

    Później sobie umyśli że on to by chciał cytowane wcześniej BGP czy tam inne
    bajery i on chce a mu się należy bo taka jest idea internetu, czy jakieś tam
    inne religie.

    Otóż klient dostaje to co mu operator daje i nic poza tym, a chcieć sobie
    może ma mieć to co jest w umowie, a od klienta zależy czy mu pasuje czy nie
    jak nie to wybiera takiego opa jak mu pasuje .

    A jak nie ma innego w okolicy no cóż świat jest okrutny.

  • 24. Data: 2011-06-05 10:35:19
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Sun, 05 Jun 2011 12:33:25 +0200, HaQs napisał(a):
    /.../

    > Otóż klient dostaje to co mu operator daje i nic poza tym, a chcieć
    > sobie może ma mieć to co jest w umowie, a od klienta zależy czy mu
    > pasuje czy nie jak nie to wybiera takiego opa jak mu pasuje .

    Niestety są te zasady ogólne.

  • 25. Data: 2011-06-05 12:18:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello jacki,

    Sunday, June 5, 2011, 11:37:29 AM, you wrote:

    > To teraz sobie wyklikaj, czemu cała masa innych serwerów Twoją pocztę
    > odrzuci na starcie.

    Dziwne... Kilka z moich kont działa w ramach aplikacji Google, czyli
    revDNS wskazuje na Google a nie na moje domeny. I jakoś nie mam
    problemów z odrzucaniem mojej poczty przez inne serwery.

    Odnosze wrażenie, że problem jest sztuczny i sprowadza sie do
    wysyłania masowego spamu a nie normalnej działalności serwera poczty.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 26. Data: 2011-06-05 12:35:33
    Od: ziolek <z...@i...pl>

    W dniu 2011-06-04 23:39, Smok Eustachy pisze:
    > Dnia Sat, 04 Jun 2011 23:35:03 +0200, ziolek napisał(a):
    > /../

    > Ja się go pytam czy do serwerka trzyma agregat i klimę?

    ok.

    Ale wiesz , że nie uzyskasz rozsądnej odpowiedzi od "mundrzejszego" ??

  • 27. Data: 2011-06-05 13:59:53
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "jacki" <c...@i...pl>

    > To teraz sobie wyklikaj, czemu cała masa innych serwerów Twoją pocztę
    > odrzuci na starcie.

    Głupiś. Niczego nie odrzuci. Po prostu nie wiesz o czym mówisz.

  • 28. Data: 2011-06-05 16:39:24
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 5 Jun 2011 15:59:53 +0200, niusy.pl wrote:

    > Głupiś. Niczego nie odrzuci. Po prostu nie wiesz o czym mówisz.

    Ja daje 90min greytime jak prosty dns nadawcy jest rozny od odwrotnego,
    3h jak nie ma reva. Widzisz jakis problem, zeby ktos dal 2tyg albo
    wprost ,,551 idz po chrust''?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 29. Data: 2011-06-05 17:02:18
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl>

    > Ja daje 90min greytime jak prosty dns nadawcy jest rozny od odwrotnego,
    > 3h jak nie ma reva. Widzisz jakis problem, zeby ktos dal 2tyg albo
    > wprost ,,551 idz po chrust''?

    Ojej, a ja mogę każdemu bez SPF dać i co z tego ?

  • 30. Data: 2011-06-05 17:04:00
    Od: Maciej Bebenek <m...@b...org>

    Michal Tyrala <w...@b...com.pl> wrote:

    > Ja daje 90min greytime jak prosty dns nadawcy jest rozny od odwrotnego,
    > 3h jak nie ma reva. Widzisz jakis problem, zeby ktos dal 2tyg albo
    > wprost ,,551 idz po chrust''?

    w zasadzie możesz żadnej poczty nie przyjmować, bo kto Ci każe? A metoda
    szczegolnie dobra, jak coraz wiecej usług ląduje w chmurze...