eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipVectra ciag dalszy - badziew nad badziewyRe: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Rafał Łukawski <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy
    Date: Sat, 04 Jun 2011 11:27:14 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 36
    Message-ID: <isctt0$qdn$1@news.onet.pl>
    References: <isckar$qop$1@news.onet.pl> <iscqrp$pen$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-74-139-99.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1307179744 27063 89.74.139.99 (4 Jun 2011 09:29:04 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 4 Jun 2011 09:29:04 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.17)
    Gecko/20110414 Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.10
    In-Reply-To: <iscqrp$pen$1@inews.gazeta.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 110603-1, 2011-06-03), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:95337
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2011-06-04 10:37, B.Borkowski / borkow.org wrote:
    > Szanowny Panie, nawet największym zdarzają się AWARIE...
    >
    > Trudno mi zrozumieć Pana rozgoryczenie i ton pisanych wiadomości.
    >
    > Zgodnie z umową przysługuje Panu prawo do zwrotu pieniędzy za każdy
    > dzień w którym nie było dostępnej usługi u Pana.
    >
    > Jeśli jest Pan tak uzależniony biznesowo lub psychicznie od internetu
    > należy pomyśleć o łączu zapasowym od innego dostawcy - tak robi każdy
    > rozsądny biznes, który opiera swoje działanie na internecie..

    To jest święta prawda - jeżeli uprawiasz jakakolwiek forme pracy w domu
    lub brak internetu może spowodować straty, podstawą jest zapasowe łącze
    do netu.

    Pozostaje pytanie czy Vectra naruszyła warunki umowy (nie domniemane
    odczucia związane z oglądaniem reklam). Przekonany jestem, że nie. W
    takich umowach nie ma SLA (a najwyraźniej tego oczekujesz).

    Kilkudniowa awaria dużego operatora na poziomie szkieletu (routing)
    naprawde daje dużo do myslenia, z mojego pkt widzenie (to jest tylko
    życzenie), klient powinien mieć bezwarunkowe prawo do zerwania umowy
    okresowej bez jakichkolwiek kar, gdy poziom usługi w skali miesiąca
    spadnie ponizej xxx.. Tak czy owak na chwilę obecną podstawą jest umowa
    i zwrot gotówki za każdy dzień braku usługi.
    .

    Odnosnie BOK'ów - to jest generalny problem (a być może celowe
    działanie) praktycznie każdej większej firmy, przez BOK zazwyczaj nic
    się nie da poza zamówieniem usługi. To nie tylko kwestia Vectry.
    >


    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: