  • 81. Data: 2020-01-20 12:17:13
    Temat: Re: VW zaproszony do kasy ;-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5e257d33$0$17361$6...@n...neostrad
    a.pl...
    >Tu trzeba działać aby przetrwać OCIEPLENIE które i tak nadejdzie
    >nawet jakby USA, Rosja, Chiny Indie się zesrały i przestały
    >WYDZIELAĆ.

    Zalatwic sobie mieszkanie w Norwegii ? :-)

    >Trzeba pilnie produkować małe bezpieczniejsze reaktory atomowe i dać
    >sobie spokój z niewydajną i kosztowną OZE.
    >Do roboty GAMONIE. Trzeba się podzielić luksusem i ratować LUDZI ;-)

    Uran sie skonczy, a OZE zostanie ...

    J.

  • 82. Data: 2020-01-20 13:53:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    > Zalatwic sobie mieszkanie w Norwegii ? :-)
    > Uran sie skonczy, a OZE zostanie ...

    Plutonu jest w chuj i jeszcze trochę - w magazynach odpadów. Potrzebna
    jest bezpieczna technologia pozwalająca go wykorzystać.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 83. Data: 2020-01-20 15:51:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 20 Jan 2020 11:13:08 +0100, w
    <5e257d33$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>, z <...@...pl> napisał(-a):

    > Trzeba pilnie produkować małe bezpieczniejsze reaktory atomowe i dać
    > sobie spokój z niewydajną i kosztowną OZE.

    Patrz, a takie Niemcy produkuja wiecej z OZE niz Polska zuzywa.
    Niewydajne...

  • 84. Data: 2020-01-20 17:30:26
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-01-20 o 15:51, r...@k...pl pisze:
    > Niewydajne...

    Niemców na razie stać majbachami kartofle wozić ;-)

  • 85. Data: 2020-01-20 17:37:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...

    >Patrz, a takie Niemcy produkuja wiecej z OZE niz Polska zuzywa.
    >Niewydajne...

    I jak widac - wiecej juz sie nie da, skoro buduja elektrownie weglową
    :-)

    Swoja droga to ciekaw jestem jaki jest zakres regulacji reaktora -
    moze to moze pracowac w rezerwie.
    Tylko ktos mnie uswiadomil, ze to jest takie drogie, ze albo robi prad
    caly czas, albo sie nie oplaca.

    J.

  • 86. Data: 2020-01-20 17:47:01
    Od: z <...@...pl>

    Sprytna retoryka ;-)

    Ale ... Dalej nie wiemy kto stopił polski lodowiec?

    Marsjanie? ;-)

  • 87. Data: 2020-01-20 18:00:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.01.2020 o 17:47, z pisze:

    > Sprytna retoryka ;-)
    >
    > Ale ... Dalej nie wiemy kto stopił polski lodowiec?

    Samosię. Akurat teorii dlaczego rośnie mamy w bród. Bardziej mnie
    ciekawi skąd się wziął;)

    --
    Shrek

  • 88. Data: 2020-01-20 18:26:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..
    Hello J.F.,

    >Plutonu jest w chuj i jeszcze trochę - w magazynach odpadów.
    >Potrzebna
    >jest bezpieczna technologia pozwalająca go wykorzystać.

    Hm, pluton z uranu pochodzi, wiec raczej nie ma go wiecej niz bylo
    latwo dostepnego uranu.

    J.

  • 89. Data: 2020-01-20 18:37:30
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-01-20 o 18:00, Shrek pisze:

    > Samosię. Akurat teorii dlaczego rośnie mamy w bród. Bardziej mnie
    > ciekawi skąd się wziął;)

    Nie rozumiem. LODOWIEC?

    Pytanie jest kto stopił polski lodowiec?

    Kto wydzielił tyle że aż tak zmienił się klimat.

    KTO?

    CZY NAUKOWCY ZNAJĄ ODPOWIEDŹ?

  • 90. Data: 2020-01-20 19:03:55
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w

    > Hm, pluton z uranu pochodzi,

    Te, ale to są dwa osobne wpisy w tablicy ruska.

    > wiec raczej nie ma go wiecej niz bylo latwo dostepnego uranu.

    Pierwiastki, to nie niewydymane dziewice, więc YPB?

    --
    'Tom N'