  • 31. Data: 2020-01-17 19:22:13
    Temat: Re: VW zaproszony do kasy ;-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:XnsAB47BBD3E99FDbudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >w sensie ze nie wprost?

    W sensie, ze nawet to nie wprost, to nie trucie.

    Chyba, ze tak zaczniemy nazywac zmiany klimatu ... o ile one naprawde
    CO2 spowodowane.

    J.

  • 32. Data: 2020-01-17 19:28:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 17-01-2020 o 00:48, J.F. pisze:
    >Za sprzedawanie oszukanych samochodów.

    >Ale dlaczego?
    >Ścigają tego kto wprowadził do obrotu w Polsce.
    >A jego układy z producentem, to jego problem.

    Ale ukarali za oszukiwanie, a to bylo nieswiadome ze strony VW Polska.

    Poza tym co to za "wprowadznie do obrotu w Polsce" ?
    Liczy sie kto wprowadzil do obrotu w Unii :-)

    J.

  • 33. Data: 2020-01-17 20:05:24
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 17-01-2020 o 19:28, J.F. pisze:

    > Ale ukarali za oszukiwanie,

    Bo i oszukali.
    To czy świadomie czy nie, nie ma znaczenie - liczy się efekt.

    >a to bylo nieswiadome ze strony VW Polska.

    Jak kazali dealerom odrzucać reklamacje i kłamać, że wszystko było ok,
    też zrobili to nieświadomie?

    > Poza tym co to za "wprowadznie do obrotu w Polsce" ?
    > Liczy sie kto wprowadzil do obrotu w Unii :-)

    A to one wcześniej były gdzie indziej sprzedane?
    Bo coś mi się wydaje że w tym przypadku to to samo....

  • 34. Data: 2020-01-17 20:29:06
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-01-17 o 18:31, kk pisze:

    > Jak taka kara pomoże otrutym?

    Mam Ci tłumaczyć?

    Ty naprawdę młody jesteś ;-)

    Chcesz się z nowu coś pokłócić?

    Nudzisz się na tych feriach?

  • 35. Data: 2020-01-17 20:33:01
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-01-17 o 19:28, J.F. pisze:

    > Ale ukarali za oszukiwanie, a to bylo nieswiadome ze strony VW Polska.

    Sprzedawca odpowiada za towar który sprzedaje. Nawet jeśli nie zna wad
    ukrytych.

    A tu mamy do czynienia z tak ostatnio newralgicznym parametrem jak
    "TRUCIE" ;-)

    Nie wiedzieli BUUUUUUUAAACHHHHHHAAAA

  • 36. Data: 2020-01-17 20:34:54
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-01-17 o 19:28, J.F. pisze:
    > Liczy sie kto wprowadzil do obrotu w Unii

    Czyli jednak ten unijny GUBERNATOR by się przydał ;-)

    Po cholerę nam prawo, instytucje... uokiki...

  • 37. Data: 2020-01-17 20:54:53
    Od: p...@g...com

    Instytucje spełniły swoje zadanie. KBA zapewniło spokój w Niemczech a król Europy i
    jego blond prawa ręka dopilnowali aby żaden kraj EU nie wykonał nerwowych ruchów ;-)

  • 38. Data: 2020-01-17 20:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > W sensie, ze nawet to nie wprost, to nie trucie.

    Kwestia przyjetej nomenklatury. W sumie bez znaczenia.

    > Chyba, ze tak zaczniemy nazywac zmiany klimatu ... o ile one naprawde
    > CO2 spowodowane.

    Jak masz lepszy trop to dawaj - swiat nauki czeka!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 39. Data: 2020-01-17 20:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale ukarali za oszukiwanie, a to bylo nieswiadome ze strony VW Polska.

    serio serio?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."

  • 40. Data: 2020-01-17 21:46:57
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-17 20:33, z wrote:

    > Sprzedawca odpowiada za towar który sprzedaje. Nawet jeśli nie zna wad
    > ukrytych.

    Ale nie w ten sposób. To by była kwestia zwykłej reklamacji a nie kary.