-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.at
man.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Maciej Browarczyk <m...@N...org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: VW Touran: 1.4 TSI (140KM) czy 2.0 FSI (150KM)?
Date: Tue, 03 May 2011 22:54:59 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 14
Message-ID: <ippq32$o69$1@node2.news.atman.pl>
References: <ipmubo$49t$1@news.onet.pl> <ipn1m4$h85$1@news.onet.pl>
<ipoucu$dfd$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-76-241-65.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1304456098 24777 89.76.241.65 (3 May 2011 20:54:58 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 3 May 2011 20:54:58 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
Thunderbird/3.1.9
In-Reply-To: <ipoucu$dfd$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2365844
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-05-03 15:02, Hektor pisze:
> Turbo chyba nie jest w tych (TSI) silnikach szczególnym problemem, a w
> FSI bywają kłopoty z nagarem, co nie oznacza, że jest to cecha
> dyskwalifikująca ten silnik.
W _FSI_ podobno występują problemy z nagarem (np. 4.2 V8 FSI z RS4) ale
w _TSI/TFSI_ podobnież nie ze względu na obecność turbo - źródło
forum.streetracing.pl
--
Pozdrawiam,
Maciek
Następne wpisy z tego wątku
- 04.05.11 08:49 kurdybanek
- 04.05.11 10:23 bd
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=