  • 11. Data: 2010-08-03 13:31:32
    Temat: Re: VW Polo 1.9 SDI 2000 r - opinie
    Od: "klechu" <k...@p...onet.pl>

    > Ze spalanie w trasie to chyba w takim razie żart. E36 318tds Compact
    > spali tyle samo:
    > http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_3/e36/e36_compact/1
    63/e36_318tds_compact.html
    > A w mieście 1-2 więcej...
    > Pozdrawiam

    W zeszlym roku, w lecie trasa bochnia - różan - bochnia. Prawie 1000km, średnie
    spalanie 5,0. Ale rzadko przekraczalem 130. Drugim razem taka sama trasa, bylo
    chyba 5,20. W "krotszych" trasach i przy szybszej jezdzie jest w okolicy 5,5.
    Autko mam od prawie dwoch lat i sprawdzalem spalanie wielokrotnie.
    pozdr
    klechu

  • 12. Data: 2010-08-03 16:40:16
    Od: "Arek ;-)" <a...@g...com>

    SDI jest dobry, bo idioto i portfelo odporny. Nie ma się co zepsuć,
    nie zaboli po kieszeni i jezdzi na opale.Do miasta super fura, lepsza
    niz 1.0 i 1.4 w benzynie. Na "spokojne" trasy tez ujdzie. Szukalbym
    Polowy po FL, wyglada bardziej wspoleczesnie. Ew ibize w lepszym
    wypasie (klima etc).

  • 13. Data: 2010-08-04 22:16:40
    Od: Przemek <p...@g...com>

    On 2 Sie, 18:06, "Jan-xx" <j...@g...pl> wrote:
    > Hej!
    >
    > Co sadzicie o VW Polo 1.9 SDI 2000r. Potrzebuje niewielkie, tanie i
    > ekonomiczne auto na miasto.

    Poza tym, co już napisano, to zimą, poniżej -8, -10C czasem nie łapią
    klamki w drzwiach. Cholernie wkurzające, jak zaspałeś do roboty :D.

    pozdr
    Przemek

  • 14. Data: 2010-08-05 20:33:20
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Przemek" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    Poza tym, co już napisano, to zimą, poniżej -8, -10C czasem nie łapią
    klamki w drzwiach. Cholernie wkurzające, jak zaspałeś do roboty :D.

    To przypadlosc tych modeli, seat mial to samo.

    PZDr
    Adam