  • 11. Data: 2011-05-30 13:24:34
    Temat: Re: VW Polo 1.0 + przyczepa campingowa - z przymrużeniem oka
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On May 30, 12:03 pm, "Marek P." <q...@a...pl> wrote:

    > Na pierwszy rzut oka myslałem że Polonez 3D ale to chyba Golf I

    Scirocco MK1.

    Pozdrawiam !

  • 12. Data: 2011-05-30 19:17:46
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Stachu Gdansk" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Zastanawia mnie jedna kwestia - gdybym w polo 6N z silnikiem 1.0 (45 koni)
    > zamontował hak, i przypiął przyczepę campingową - najmniejszą, powiedzmy
    > starą niewiadówkę, to czy takie polo w ogóle dałoby radę z przyczepą
    > pojechać? Jako że jest to auto w którym diametralnie odczuwam różnicę w
    > przyspieszeniach między jazdą bez pasażera, a jazdą z pasażerem i bagażem,
    > ciekawi mnie czy w ogóle moje poleńko by pojechało z przyczepą :)

    generalnie da sie jechać - mój wujek to uskuteczniał, choć po przesiadce z
    F125p stwierdził, ze polo nie dawało rady...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 13. Data: 2011-05-30 20:14:18
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Stachu Gdansk" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > generalnie da sie jechać - mój wujek to uskuteczniał, choć po przesiadce z
    > F125p stwierdził, ze polo nie dawało rady...

    Skoro maluchy dawały ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 14. Data: 2011-05-30 20:41:55
    Od: "Adam U." <W...@i...pl>

    na kempingu widziałem raz babcie z dziadkiem, ktorzy przyjechali starym
    maluszkiem (tym z chromami) i ciągnęli pierwszą wersje Niewiadowa 126. Na
    pewno nie był ich to jedyny wyjazd i zapewne przyczepke i maluszka mieli od
    nowości:-)

    --
    -----
    Adam U.

  • 15. Data: 2011-05-30 23:10:08
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    Michał Gut <m...@w...pl> napisał(a):

    > marcin wrzuc tego trola do kfa- przez pierwsze kilkadziesiat postow
    myslalem
    > ze on taki lekko skrzywiony jest a to po prostu tepy trol.

    Sekunda... Jaki trol ? o co w ogóle chodzi ?

    Zaznaczyłem tylko że się skrzynia tydzień później popsuła
    CZYLI mogła już nie działać dobrze (tam była kwestia oleju)

    ale mi z wyliczeń wyszło 80km/h może i by pojechał 93km/h (polo).

    o co chodzi ? co gdzie jest jebnięte ?

    pozdrawiam.

  • 16. Data: 2011-05-31 07:25:36
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik " Michał" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Michał, a napisz czy masz niezbyt rozgarniętą żonę/dziewczynę?

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 17. Data: 2011-05-31 15:06:32
    Od: "marek" <k...@o...bn>

    > Michał, a napisz czy masz niezbyt rozgarniętą żonę/dziewczynę?

    ju kiedys sie chwalil, ze ma.

  • 18. Data: 2011-05-31 15:50:22
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "marek" <k...@o...bn> napisał w wiadomości

    > ju kiedys sie chwalil, ze ma.

    No to nic dziwnego, bo rżnięcie głupa mu idzie wzorowo...