  • Data: 2011-09-22 20:38:53
    Temat: Re: VW Passat-też tak macie?
    Od: Sklavin <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 22 Sep 2011 20:00:28 +0200, Pan Piskorz napisał(a):

    > To tak, jakby poślubić 80-letnią byłą modelkę i być niezadowolonym ze
    > współżycia.

    To prawda. Stopień zadowolenie to zawsze wypadkowa oczekiwań do tego co się
    faktycznie otrzymuje. Staropolskie przeświadczenie, że kupując coś z vw na
    masce posiada się drogowe wunderwaffe, które wytrzymuje miliony kilometrów
    czasami niestety nie wytrzymuje starcia z rzeczywistością.
    Ja zawsze kupuje "francuskie gówno", od którego nigdy nie oczekuje cudów i
    zawsze jestem zadowolony :-) Gdyby coś zepsuło mi się w aucie za 9tys. to
    poszłoby za połowę tej kwoty na żyletki ustępując miejsca nastepnemu na f.
    Tylko coś nie chce się (odpukać) nic psuć nawet za 20% tej kwoty pomimo, że
    170 tys. przebiegu na liczniku to już odległa przeszłość.