  • 1. Data: 2009-09-29 14:55:18
    Temat: VSO Seam carving w akcji
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

    Ano sciagnalem sobie ten ciekawy programik, pogrzebalem w swojej galerii
    fotek no i taki tescik zrobilem. Moj aparat robi fotki 4:3 ale nic nie
    przeszkadza, zeby z tego miec panorame BEZ KADROWANIA !

    Fotka oryginalna 4:3
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/8a16dbd056
    761e74.html

    Zmieniona hokus-pokus magicznym algorytmem i mamy 16:9
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/23d77f5e26
    ae9f81.html

    Zabijecie mnie, ze to juz bylo ale moze sa tu jakies nowe twarze to jest
    szansa, ze o tym nie wiedzieli.

    Adameck

  • 2. Data: 2009-09-29 15:52:44
    Temat: Re: VSO Seam carving w akcji
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Adameck wrote:
> [...]
    ae9f81.html

    > Zabijecie mnie, ze to juz bylo ale moze sa tu jakies nowe twarze to

    CS4 zawiera tą funkcję
    w nowym CS5 będzie ona jeszcze bardziej rozbudowana
    łącznie z auto kopiowaniem powtarzających się struktur i ochroną krawędzi
    (czego brakuje w cs4)

    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 3. Data: 2009-09-29 15:58:33
    Od: pkw <k...@g...pl>

> [...]
    ae9f81.html

    > Zabijecie mnie, ze to juz bylo ale moze sa tu jakies nowe twarze to jest

    No tak, powstaje tylko male pytanie, na co komu taki program. Efekty
    raczej marne - ani to panorama nie jest, a tez za bardzo nie wiem co z
    takim zdjeciem mozna by zrobic. Chyba tylko sie osmieszyc. Juz na
    pierwszy rzut oka razi srebrny seat w wersji long, kobieta o glowie
    wielkosci slonia, ktorej w dodatku z 40kg wagi przybylo, czy dziwnie
    zdeformowany autobus. Jak juz chesz miec 16:9, zrob zdjecie na krotszej
    ogniskowej i odpowiednio wykadruj

    p.

  • 4. Data: 2009-09-29 16:11:08
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    pkw wrote:
    > Chyba tylko sie osmieszyc.

    :-/

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 5. Data: 2009-09-29 16:18:55
    Od: John Smith <u...@e...net>

    pkw napisał(a):

> [...]
    > wielkosci slonia, ktorej w dodatku z 40kg wagi przybylo, czy dziwnie
    > zdeformowany autobus. Jak juz chesz miec 16:9, zrob zdjecie na krotszej

    Generalnie funkcja ta służy IMO do przerabiania zdjęć już istniejących,
    np stockowych, które PRAWIE pasują do koncepcji fotoedytora w gazecie
    czy książce. Prawie. A obciąć się nie da, bo zdjęcie traci sens,
    kompozycję, etc.

    --
    Mirek

  • 6. Data: 2009-09-30 07:34:34
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>

    Witam!

    W liście datowanym 29 września 2009 (16:55:18) napisano:

    > Ano sciagnalem sobie ten ciekawy programik, pogrzebalem w swojej galerii
    > fotek no i taki tescik zrobilem. Moj aparat robi fotki 4:3 ale nic nie
    > przeszkadza, zeby z tego miec panorame BEZ KADROWANIA !

    Przecież on tylko rozciągnął fote :) Ta funkcja będzie lepiej
    dopracowana w nowym phooshopie, ale do to dopiero w kwietniu :)

    --
    Pozdrowienia,
    Maciej Kurkiewicz aka Sesjusz

  • 7. Data: 2009-09-30 07:45:12
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 29 Sep., 16:55, "Adameck" <a...@o...pl> wrote:
> [...]
    5e26ae9f81.html

    > Zabijecie mnie, ze to juz bylo ale moze sa tu jakies nowe twarze to jest

    ale co w tym niezwyklego?
    po co komu taka wiedza ?
    kazde zdjecie mozesz rozciagnac recznie deo kazdego formatu , a wiele
    programow ma mozliwosc zapisania scriptu , czyli bedzie to automat.

    zwykle zaburzenie proporcji odwzorowania ze spadkiem rozdzielczosci.

  • 8. Data: 2009-09-30 08:09:39
    Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > kazde zdjecie mozesz rozciagnac recznie deo kazdego formatu , a wiele
    > programow ma mozliwosc zapisania scriptu , czyli bedzie to automat.

    Podobno jeden obraz wart wiecej niz tysiac slow.
    Jak widac nie dla wszystkich ;)

  • 9. Data: 2009-09-30 08:13:05
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
    > ale co w tym niezwyklego?

    Kup sobie większy monitor :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 10. Data: 2009-09-30 08:16:08
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Maciej K. aka Sesjusz pisze:
    > Przecież on tylko rozciągnął fote :) Ta funkcja będzie lepiej
    > dopracowana w nowym phooshopie, ale do to dopiero w kwietniu :)

    To zawsze będzie tylko ciekawostka. Chyba, że ktoś wyprodukuje sztuczny
    mózg :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl