  • 1. Data: 2011-10-21 15:03:38
    Temat: VIN w Oplach
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    Oświećcie mnie czy poczatek nr VIN w Oplach to WO(litera)L czy tez
    W0(cyfra zero)L?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 2. Data: 2011-10-21 15:09:30
    Temat: Re: VIN w Oplach
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-21, Big Jack <a...@b...zz> wrote:
    > Oświećcie mnie czy poczatek nr VIN w Oplach to WO(litera)L czy tez
    > W0(cyfra zero)L?

    http://en.wikipedia.org/wiki/Vehicle_Identification_
    Number

    Example: GM Europe cars whether produced in Germany, Spain, UK, Belgium
    or Poland carry the W0 WMI because GM Europe is based in Germany.

    Cieszesiezemoglempomoc.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-10-21 15:30:57
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ews.atman.pl
    *AZ* napisał(-a):

    > Cieszesiezemoglempomoc.

    thx :)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2011-10-21 18:58:01
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2011-10-21 15:03, Big Jack pisze:
    > Oświećcie mnie czy poczatek nr VIN w Oplach to WO(litera)L czy tez
    > W0(cyfra zero)L?

    Żaden VIN nie ma litery O właśnie żeby się nie mylić, zawsze jest to
    cyfra 0(ZERO) :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 5. Data: 2011-10-21 19:37:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-21, Chris <a...@g...pl> wrote:

    > Żaden VIN nie ma litery O właśnie żeby się nie mylić, zawsze jest to
    > cyfra 0(ZERO) :)

    Szkoda ze w ubezpieczalniach mozna wpisac wszystko ;-) Pani z PZU
    wpisala mi VIN z malpa zamiast dwojki.

    --
    Artur
    ZZR 1200