-
11. Data: 2009-05-13 09:23:04
Temat: Re: VFR 800 zamiast kilofazera?
Od: donia <t...@p...onet.pl>
Norbi pisze:
> donia pisze:
>
>>
>> Moja rada jest taka, przejedź się obydwiema maszynami i wybierz
>> najlepszą dla Ciebie, różnicy tych 30 koni nie odczujesz w codziennej
>> jeździe, no chyba że bez lytra się nie da :)
>>
>
> Odczuje - pon 3 tys VFR nie istnieje - mowimy o v-tecu
> KFazerem mozna i 1,5 jechac jak sie chce pokulac wolniutko
to przy tych 1,5 tys. obrotów jest ta różnica 30 koni, aha :)
napisałem, niech wybierze co mu pasuje bardziej, mi też sie to o czym
piszesz nie podoba, ale mi to nie przeszkadza w codziennej jeździe - od
czego masz lewą nogę :)
--
pzdrv
donia i VyFRotka 800
=Wrocław=
-
12. Data: 2009-05-13 09:39:20
Temat: Re: VFR 800 zamiast kilofazera?
Od: Norbi <n...@o...pl>
donia pisze:
>
> to przy tych 1,5 tys. obrotów jest ta różnica 30 koni, aha :)
>
Prosze - czytaj ze zrozumieniem...
Norbi
BLACK XX'03
-
13. Data: 2009-05-13 11:25:19
Temat: Re: VFR 800 zamiast kilofazera?
Od: "Marcin" <b...@b...pl>
Użytkownik "Michał Kochanowicz" napisał
> Powyższe tyczy się modelu z 2001, VTEC ma _podobno_ większe chłodnice,
> to i może lepiej sobie radzi z pozbywaniem się ciepła.
>
Rama grzeje się bo obejmuje tylne cylindry idealnie na swojej wysokości.
U mnie wentylator włącza się po przekroczeniu 101 C wiec moze sprawdz sobie
jakosc plynu w chlodnicach. Raczej to inne sprzety wymiekaja zanim u mnie
sie wentylator wlaczy.
> Co do spalania: plecaczek, topcase, przepisowa jazda po Warmii: nieco
> poniżej 5l/100km. Plecaczek + trzy kufry i spokojny powrót do domu:
> 5.1l/100km :)
No dokladnie. Na wakacjach w duecie z Haya tankowalem co drugie tankowanie
:-)
Dla mnie tylko kardan i nic wiecej nie chce.
Pozdr !
Marcin
RC46 Fi Y
-
14. Data: 2009-05-13 12:08:09
Temat: Re: VFR 800 zamiast kilofazera?
Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>
"Norbi" <n...@o...pl> wrote
> sprawdzi sie idealnie - i w trasie nie bedziesz musial jechac min.
> 130 zeby rece nie odpadly za szybko :) - na VFR tak wlasnie bedzie.
Nie bedzie!
--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)
http://www.foto-spider.pl
RF900RS2
-
15. Data: 2009-05-13 21:09:05
Temat: Re: VFR 800 zamiast kilofazera?
Od: MiT <m...@g...pl>
W dniu 2009-05-13 14:08, Spider A.J. napisał (a)::
> "Norbi" <n...@o...pl> wrote
>
>> sprawdzi sie idealnie - i w trasie nie bedziesz musial jechac min.
>> 130 zeby rece nie odpadly za szybko :) - na VFR tak wlasnie bedzie.
>
> Nie bedzie!
>
Dokładnie. Rence trzeba umić trzymać.
--
MiT
-
16. Data: 2009-05-14 08:02:51
Temat: Re: VFR 800 zamiast kilofazera?
Od: Magic <m...@w...pl>
MiT pisze:
> W dniu 2009-05-13 14:08, Spider A.J. napisał (a)::
>> "Norbi" <n...@o...pl> wrote
>>
>>> sprawdzi sie idealnie - i w trasie nie bedziesz musial jechac min.
>>> 130 zeby rece nie odpadly za szybko :) - na VFR tak wlasnie bedzie.
>>
>> Nie bedzie!
>>
> Dokładnie. Rence trzeba umić trzymać.
I sporo zależy od rękawiczek. W grubszych Utiki nie mam z tym żadnego
problemu, natomiast w lżejszych letnich Nitro szew wypada dokładnie na
brzegu mięśnia poruszającego kciukiem i przy dłuższej jeździe z
prędkościami poniżej 140 jest to dość upierdliwe. W mieście tego nie
odczuwam bo dystanse za krótkie.
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
-
17. Data: 2009-05-14 13:12:06
Temat: Re: VFR 800 zamiast kilofazera?
Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>
"Magic" <m...@w...pl> wrote
> I sporo zależy od rękawiczek.
Mysle Macku, ze chodzilo mu o to
ze beda bolec od wiszenia na kierownicy.
Ale to sobie moze w archiwum i we faku
poczytac do czego sluza rece w motocyklu
i jak to osiagnac.
--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)
http://www.foto-spider.pl
RF900RS2
-
18. Data: 2009-05-14 13:39:41
Temat: Re: VFR 800 zamiast kilofazera?
Od: Norbi <n...@o...pl>
Spider A.J. pisze:
> "Magic" <m...@w...pl> wrote
>
>> I sporo zależy od rękawiczek.
>
> Mysle Macku, ze chodzilo mu o to
> ze beda bolec od wiszenia na kierownicy.
> Ale to sobie moze w archiwum i we faku
> poczytac do czego sluza rece w motocyklu
> i jak to osiagnac.
>
Mnie na razie prawa reka boli :)
Ale to wina za cienkich manetek
- zmiana na grzane powinna pomoc
Norbi
BLACK XX'03
-
19. Data: 2009-05-15 11:40:04
Temat: Re: VFR 800 zamiast kilofazera?
Od: m...@v...iem.pw.edu.pl
On May 13, 1:25 pm, "Marcin" <b...@b...pl> wrote:
> Rama grzeje się bo obejmuje tylne cylindry idealnie na swojej wysokości.
> U mnie wentylator włącza się po przekroczeniu 101 C wiec moze sprawdz sobie
> jakosc plynu w chlodnicach. Raczej to inne sprzety wymiekaja zanim u mnie
> sie wentylator wlaczy.
Okazało się że termostat jest zepsuty. Cały czas otwarty jest obieg
płynu przez chłodnice. Być może jednak nie w pełni otwarty i
chłodzenie nie było dostateczne. Zobaczę czy coś się zmieni po
wymianie. Płyn siłą rzeczy też będzie nowy.
Michał
-
20. Data: 2009-05-15 11:57:00
Temat: Re: VFR 800 zamiast kilofazera?
Od: Magic <m...@w...pl>
Spider A.J. pisze:
> "Magic" <m...@w...pl> wrote
>
>> I sporo zależy od rękawiczek.
>
> Mysle Macku, ze chodzilo mu o to
> ze beda bolec od wiszenia na kierownicy.
>
Wiem, zaznaczyłem tylko że dolegliwości z tym związane zależą też i od
innych czynników.
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj