  • 21. Data: 2010-04-18 08:27:19
    Temat: Re: [']VFR
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Magic" napisał w wiadomości
    news:4bc84c5e$0$17623$65785112@news.neostrada.pl...
    >A bo mi wytknięto że nic nie napisałem to piszę.

    [ciach]

    > Po oględzinach u lekarza stwierdzono zero złamań, mam mocno
    > stłuczony palec serdeczny prawej dłoni, w wyniku czego cała łapa
    > spuchnięta.

    Dobrze, że nic Ci nie jest.
    A moto się odbuduje. (:

    --
    Jasio
    vx etz

  • 22. Data: 2010-04-18 08:29:55
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "T.F." napisał w wiadomości

    > nikt w to nie (u)wierzy :-)
    >
    > hint: zdjecie nr 6

    Oo, prasowe "prędkościomierz zatrzymał się na 300kmh".
    Tyle, że to jest obrotomierz, kolego.

    Chyba, że chodzi Ci o coś innego, to powiedz wprost bo podpowiedź
    niejasna.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 23. Data: 2010-04-18 10:48:58
    Od: "Kefas" <k...@p...onet.pl>

    > A bo mi wytknięto że nic nie napisałem to piszę.
    >
    > Od wczoraj nie mam moto, znaczy głównego moto, znaczy VFR.
    >
    > Po oględzinach u lekarza stwierdzono zero złamań, mam mocno stłuczony
    > palec serdeczny prawej dłoni, w wyniku czego cała łapa spuchnięta.
    >
    > Odbudowa VFR jest nieopłacalna, a w główce ramy wyrwana jest dziura w
    > miejscu gdzie było mocowanie czaszy.

    > Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

    Hej

    Współczuję straty wypieszczonego i ukochanego motocykla, lecz bardzo dobrze
    żeś Ty wyszedł z tego praktycznie bez szwanku. Krótkiej kuracji życzę
    i odpowiedniego odszkodowania.

    Pozdrawiam
    Kefas + MZ 250/1 ES Jaskółka
    Wa-wa zone

  • 24. Data: 2010-04-18 19:27:43
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Jasio pisze:

    > Oo, prasowe "prędkościomierz zatrzymał się na 300kmh".

    Wierutna bzdura, sprawdzone organoleptycznie. U mnie stanął na 120.
    Wątpię czy po zderzeniu przy tej prędkości odszedłbym stamtąd o własnych
    siłach.

  • 25. Data: 2010-04-18 19:56:21
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "Magic"
    Wierutna bzdura...Wątpię czy po zderzeniu przy tej prędkości odszedłbym
    stamtąd o własnych
    siłach.

    Ci ktorzy probowali pozbyc sie terminatora tez tak uwazali

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 26. Data: 2010-04-19 06:25:51
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Magic pisze:

    > No, ten dość znany.

    Wawel?

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 27. Data: 2010-04-19 06:27:35
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Magic pisze:
    > zastanawiając się w międzyczasie jak wydać kasę z odszkodowania. W
    > każdym innym roku decyzja byłaby prosta, wpłata na VFR1200 + leasing,
    > ale ten rok jest kiepściutki finansowo. Mam pewnie z miesiąc na
    > przemyślenia, nim będzie co wydawać.

    odłóż na przyszły, kupisz w 2011 model 2010 w cenie lepszej.

  • 28. Data: 2010-04-19 06:39:43
    Od: Magic <m...@w...pl>

    gildor pisze:

    > Wawel?

    Znany, a nie trendi, dżezi i glamur.

  • 29. Data: 2010-04-19 06:42:06
    Od: Magic <m...@w...pl>

    gildor pisze:

    > odłóż na przyszły, kupisz w 2011 model 2010 w cenie lepszej.

    Taki też był plan od początku, z wyjątkiem skasowania osiemsetki. Poza
    tym dopiero w drugiej połowie roku wchodzą modele z dwusprzęgłową skrzynią.

  • 30. Data: 2010-04-19 07:12:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-04-19, Magic <m...@w...pl> wrote:

    > Taki też był plan od początku, z wyjątkiem skasowania osiemsetki. Poza
    > tym dopiero w drugiej połowie roku wchodzą modele z dwusprzęgłową skrzynią.

    Ale skuter juz w stopce masz ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200