  • 11. Data: 2010-04-16 13:04:13
    Temat: Re: [']VFR
    Od: Magic <m...@w...pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > Ale Magic nie wyglada na jakiegos pokruszonego na tej fotce.
    >
    > Wiec to chyba nie o nim bylo.
    > :-)

    No ja się za wykruszonego nie uważam, na razie musze sobie odpuścić moto
    bo mnie łapa boli i 2 palców nie moge zgiąć (o włożeniu rękawicy nie
    wspominając) ale za tydzień pewnie skuterem do pracy będę śmigał,
    zastanawiając się w międzyczasie jak wydać kasę z odszkodowania. W
    każdym innym roku decyzja byłaby prosta, wpłata na VFR1200 + leasing,
    ale ten rok jest kiepściutki finansowo. Mam pewnie z miesiąc na
    przemyślenia, nim będzie co wydawać.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 12. Data: 2010-04-16 13:09:28
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-04-16 14:59, Magic pisze:

    > Rano jak wyjrzałem za okno to pomyślałem "Nie lubimy takiej pogody - ani
    > VFR, ani ja". Lekka mżawka, zachmurzone niebo, takie niewiadomoco.
    > Kalkulacja wzięła jednak górę, do pozałatwiania same drobne sprawy, więc
    > nie ma sensu ciągnąć samochodu. Kyrf.

    Może się humor poprawi,przez ostatnie pół roku byłem dwa razy
    "trafiony"na szkodę całkowitą(moto i ostatnio auto),nie powiem żebym źle
    na tym wyszedł:-)
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 13. Data: 2010-04-16 13:50:52
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-04-16 15:04, Magic pisze:
    > [..] W
    > każdym innym roku decyzja byłaby prosta, wpłata na VFR1200 + leasing,

    dziwię się jak milosc do sprzeta (zrozumiala) przeslania inne opcje.

    Na poczatek proponuje odrobienie lekcji z oferty BMW... albo Yamaha...
    Takie tam zajecia z obolalego czleka, przy kominku, i single malcie.

    Jakbys nie mial fajnego kominka nad jeziorem i przy łąkach z krzyczacymi
    żurawiami - daj znac! ;-)

    --
    pozdr
    pj

  • 14. Data: 2010-04-16 14:34:23
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 16 Kwi, 15:50, "(pj)" <j...@g...com> wrote:
    > Na poczatek proponuje odrobienie lekcji z oferty BMW... albo Yamaha...
    > Takie tam zajecia z obolalego czleka, przy kominku, i single malcie.

    Piotrku, lekcje z zakresu BMW, to juz mu dr hab. Doktorski wylozyl :)
    Obawiam sie, ze wnioski nie sa korzystne dla tej fyrmy ;)

    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 15. Data: 2010-04-16 14:35:48
    Od: "zakan" <a...@o...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <napisał :

    > Ale Magic nie wyglada na jakiegos pokruszonego na tej fotce.
    >
    > Wiec to chyba nie o nim bylo.
    > :-)
    >
    > KJ

    Jest w szoku powypadkowym. Tak go moze ze 2dni trzymac :)

    p.s. szczere kondolencje i dobrze zes cały :)

    zakan

  • 16. Data: 2010-04-16 19:10:14
    Od: "Radarro" <r...@W...gazeta.pl>

    Magic <m...@w...pl> napisał(a):

    > A bo mi wytknięto że nic nie napisałem to piszę.
    >
    > Od wczoraj nie mam moto, znaczy głównego moto, znaczy VFR. Znaczy mam
    > ale niejeżdżące i w drodze na złomowisko więc jakbym nie miał.

    Jak wyzej, najwazniejsze zes caly (palec jakos wroci do normalnych
    rozmarow :) i ze predkosc byla rozsadna.
    Tej dziury w glowce ramy to nawet chyba u nas juz nie naprawia niestety....
    Wystaw pozniej graty na forum VFRki to duch moto bedzie jezdzil dalej (sam
    bym moze i co lyknal z tego :)

    Pozdr, kuruj sie i nie odpuszczaj ubezpieczenia!
    R.
    --
    Radarro i czerwone RC46 z przetartym bokiem...

  • 17. Data: 2010-04-16 19:48:36
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Magic pisze:
    ...>8
    > wykonał dokumentację fotograficzna zajścia:

    Jestes "w pionie" i tylko to sie liczy!!

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 18. Data: 2010-04-16 21:56:39
    Od: Magic <m...@w...pl>

    (pj) pisze:

    > dziwię się jak milosc do sprzeta (zrozumiala) przeslania inne opcje.
    >
    > Na poczatek proponuje odrobienie lekcji z oferty BMW...

    Niestety, K12/K13 są dla mnie nieergonomiczne, dekle i owiewki wystają w
    nieodpowiednich miejscach. No i przejścia Doktorskiego nie nastrajają
    optymistycznie.

    > albo Yamaha...

    Nie robią żadnego motocykla dla mnie. FJR to turystyczna rututnia. Nie
    chce turystycznej rututni.
    O Suzuki czy Kawie nie myślę.

    Jak dla mnie koncepcja VFR sprawdziła się znakomicie. Nowa VFR jest taka
    sama jak stara - tylko lepsza. I wiem co mówię ...

  • 19. Data: 2010-04-17 20:19:57
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Magic pisze:

    Hej

    > koło. Prędkość już na tyle mała (jakieś 40-50) że nawet nie
    > przeleciałem, zatrzymałem się na masce auta, moto przewróciło się pode
    > mną a ja nawet nie upadłem.

    W te 40-50 to nie wierzę, jak nic przez maskę być fiknął.
    Grunt żeś (w miarę) cały :)
    --
    Pozdro
    Kryhu