  • Data: 2010-04-16 19:10:14
    Temat: Re: [']VFR
    Od: "Radarro" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Magic <m...@w...pl> napisał(a):

    > A bo mi wytknięto że nic nie napisałem to piszę.
    >
    > Od wczoraj nie mam moto, znaczy głównego moto, znaczy VFR. Znaczy mam
    > ale niejeżdżące i w drodze na złomowisko więc jakbym nie miał.

    Jak wyzej, najwazniejsze zes caly (palec jakos wroci do normalnych
    rozmarow :) i ze predkosc byla rozsadna.
    Tej dziury w glowce ramy to nawet chyba u nas juz nie naprawia niestety....
    Wystaw pozniej graty na forum VFRki to duch moto bedzie jezdzil dalej (sam
    bym moze i co lyknal z tego :)

    Pozdr, kuruj sie i nie odpuszczaj ubezpieczenia!
    R.
    --
    Radarro i czerwone RC46 z przetartym bokiem...