  • Data: 2004-02-21 18:26:21
    Temat: Re: VAT na Internet
    Od: f...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 21 Feb 2004, M. Tankard wrote:

    > Coś zabolało ? - zajrzyj sobie np. tutaj :
    > http://www.infoeuropa.gov.pl/html/publikacje124_11.h
    tml, poczytaj i
    > przestań opowiadac bajki.

    I jeszcze jedno - gdzie w powyzszym jest napisane cokolwiek o Internecie ?
    Ja znazalem natomiast cos co dokladnie potwoerdza moja wiedze:

    "
    Wysokość stawki podatkowej i stawek obniżonych (stosowanych w odniesieniu
    do określonych kategorii towarów i usług - np. artykuły spożywcze, dostawy
    wody, transport pasażerski) może być kształtowane z pewną swobodą przez
    państwa członkowskie, pod warunkiem, że stawka podstawowa nie będzie
    niższa od 15%, a stawki zredukowane mniejsze niż 5%.
    "

    A zatem swoboda a nie nakaz.

    Wojtek