  • 1. Data: 2010-11-15 17:15:20
    Temat: Uzywany laptop z dedykowaną grafiką, coś a'la Toshiba Tecra S3
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Witam,

    poszukuję czegoś podobnego do toshiby Tecry S3, jako, że ciężko ją
    wyrwać za normalne pieniądze :) Istnieja jakieś alternatywy z normalnym,
    dedykowanym go6600 128mb na pokładzie? Miałem kiedyś FS Amilo 1840W i
    radeon'a 9600 128mb i też dawało radę, może ktoś zna jeszcze podobne modele?

    Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi :)

  • 2. Data: 2010-11-15 19:29:19
    Od: "-" <d...@W...o2.pl>

> [...]
    > dedykowanym go6600 128mb na pokładzie? Miałem kiedyś FS Amilo 1840W i
    > radeon'a 9600 128mb i też dawało radę, może ktoś zna jeszcze podobne

    moze popatrz na Delle, moja zona jest szczesliwa posiadaczka leciwego acz
    dobrego Della D600 z radeonem 9100 bodaj - w Call od fiuty 2 sobie czasem na
    nim pogrywalem.. tak pomyslalem o ktoryms z Dellow XPS..

  • 3. Data: 2010-11-15 22:21:46
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-11-15 20:29, - pisze:

    > moze popatrz na Delle, moja zona jest szczesliwa posiadaczka leciwego
    > acz dobrego Della D600 z radeonem 9100 bodaj - w Call od fiuty 2 sobie
    > czasem na nim pogrywalem.. tak pomyslalem o ktoryms z Dellow XPS..

    radeon 9000 tam chyba siedzi, w porównaniu do Go6600 to chyba niezbyt
    dobrze :)

  • 4. Data: 2010-11-16 15:44:50
    Od: "-" <d...@W...o2.pl>

    > radeon 9000 tam chyba siedzi, w porównaniu do Go6600 to chyba niezbyt
    > dobrze :)
    proponowalem XPS a nie D600!

    pierwszy z allegro z grafika 6800:
    "Dell XPS M170 17" 2,13GHz 2GB 160GB GF6800" - 999zl

    nie wiem ile chcesz dac za ta tecre, tylko proponowalem zebys rzucil okiem
    na te XPSy