eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetUżywanie notebooka z monitorem zewnętrznym - prośba o opinie. › Re: Używanie notebooka z monitorem zewnętrznym - prośba o opinie.
  • Data: 2012-01-26 14:46:08
    Temat: Re: Używanie notebooka z monitorem zewnętrznym - prośba o opinie.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek Dyjor" jfpak1$v32$...@n...task.gda.pl

    > dokładnie. tanie każdej firmy sa dupiane...

    Ja mam dwa tanie i są dobre. Zamierzam w nie inwestować -- dokupić
    tuner DVB-T oraz przejściówkę Express<-->USB3+eSATA. W obu
    wymieniłem dyski na Momentusy Seagate i chętnie bym powiększył
    RAMki, gdybym mógł stare (1 GiB DDR2) moduły sprzedać.

    Jednym komputerem (o których wyżej piszę) jest notebook
    zakupiony w połowie sierpnia 2008 roku, zaś drugim jest
    netbook zakupiony na początku października 2010 roku.

    Poza tym mam tanie urządzenia TPlinka i jestem z nich co
    najmniej zadowolony. Wprawdzie nie przynoszą zakupów ze
    sklepu, ale w specyfikacji nigdzie nie znalazłem takich
    funkcji...

    A na tańszym paliwie Shella przejeżdżam więcej km niż
    na droższym Shellowym.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'