  • Data: 2012-01-03 23:57:55
    Temat: Re: Używane auto z ogłoszenia - alternatywa dla Vivaro/Trafica
    Od: BAREK <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > -jak dużo można utargować ...
    > Się zainteresuj czy sprzedawca nie utargował z przebiegu 300 tyś km. To
    > ważniejsze niż 2 tyś zł oszczędności.
    Dobrze trzeba znać się na samochodach, a najlepiej mieć podobne auto z
    podobnym przebiegiem do porównania stanu zużycia, ale inaczej auto
    wygląda w zależności jeszcze od stylu zużycia... i tak dalej i tak dalej...
    To jest praktycznie bardzo ciężkie sprawdzenia, każdy będzie się bił w
    piersi że fura igła i trzymana w garażu w pokrowcu :-)
    A jak jednak by prawda wyszła na jaw to się okaże, że i on został przez
    poprzedniego właściciela oszukany i w błąd wprowadzony.
    Nie wiem jak to się dzieje, ale 90% ogłoszeń to handlarze.

    Zasadniczo to jest tak, że mam pewną sztukę;
    1.Jako nowy samochód był kupiony przeze mnie i użytkowany przez lat 4,
    potem kupił go ode mnie znajomy.
    Teraz akurat ja potrzebuje takiego busa, a on akurat chce tamtego
    sprzedać. Trochę poobijany, w miarę serwisowany.
    Trzeba jakoś realną jego rynkową cenę ustalić.
    W ogłoszeniach takie samochody/6 osobowe częściowo przeszklone/ mają
    ceny od jakiś 17-18 tyś do 23-25.

    --
    Barek
    barek[]plusnet pl