  • Data: 2011-06-30 16:18:30
    Temat: Re: Uziemienie
    Od: "Desoft" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A na news przeważnie nie ma moderacji
    > i jest wysyp debili i idiotów nieporównywalnie większy. Na Elektrodzie
    > dużo
    > wycina moderacja, a tu kto? I Wy porównujecie? Tam jest źle, a tu niby
    > dobrze??? Zdumiewające.

    Ja tutaj jakoś nie widzę wysypu debili i idiotów. To że laik zadaje pytanie
    jak włożyć bateryjkę do latarki to nie znaczy że jest idiotą - nie jego
    działka i się nie zna. Rozwinięcia tematu że tam nie wkłada się baterii
    tylko ogniwa można przecież nie czytać. Można wypowiedzi wybranych osób
    wogóle nie czytać.
    Najważniejsze że normalnie każdy coś może powiedzieć, i nie ma jedynie
    słusznej ideii.

    A najlepsze... jak taki laik coś palnie, i wyjdzie że ma rację.Widok min
    bezcenny.
    Aaaa i co mi się tu jeszcze podoba... praktycznie nie widzę zakrzykiwania
    pytających.

    --
    Desoft