  • 211. Data: 2011-12-20 03:22:47
    Temat: Re: Uwaga pirat, a prawo do filmowania
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/12/2011 22:12, Bydlę wrote:

    > ZONK. Do wygrania nie potrzeba prawnika.
    > Można być po prostu inteligentnym i korzystać z mózgu.

    Zastanowił bym się raczej, co on w tych sądach wygrywa w liczbie
    mnogiej. Ja jeszcze przyjemności w żadnym być nie miałem nie licząc
    wdrażania pewnego systemu, nie kojarzę w tej chwili żadnego znajomego
    ani nikogo z rodziny, kto włóczył by się po sądach i wygrywał z
    częstotliwością zasługującą na chwalenie się tym publicznie. Racja, że
    Płaszczyca to mitoman, ale mimo to chętnie posłucham.

    > Tak, ewidentny kryzys u tych, którzy sądzą, że prawo zabrania
    > rejestrowania tego, co się widzi...

    O tak, bo kto nie z nami, ten przeciwko nam, Partii i plugawy kolaborator.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 212. Data: 2011-12-20 07:39:28
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-19 23:02, to pisze:
    > Artur Maśląg

    > Sami się filmują i pokazują w TV? Nie bredź.

    Bredzisz jak zwykle. Najpierw wymyślasz jakieś idiotyzmu,
    później je najchętniej przypiszesz komuś innemu, po czym
    napiszesz, że bredzi. Tego co tworzysz to naprawdę na trzeźwo
    nie warto czytać - zresztą zgodnie z tym co masz w sygnaturce.

    > Znowu kłamiesz. Napisałem, że w latach 90-tych na terenie zbliżonym do UE
    > paszport pełnił rolę bardziej symboliczną niż faktyczną, czy coś takiego.
    > I jest to oczywiście prawda.

    Misiu puszysty - jak wiem, że jesteś mistrzem kręcenia węża, ale
    z tego co napisałeś wcześniej się nie wykręcisz.
    Przypomnę, że mowa była o paszportach dla Polaków (w kontekście
    żartów w Misiu) i ja napisałem:
    <cite>
    Całkiem niedawno potrzebny był wszędzie, od 2004 w EU wystarczał DO,
    a Chorwacja na mocy jakiegoś ichniego rozporządzenia honorowała od
    2004 dla Polaków DO przy pobycie do 90 dni (generalnie dla obywateli
    EU). Najlepsze było to, że wjazd do Chorwacji na DO był niezgodny
    z polskim prawem :)
    </cite>
    Oto twórcza odpowiedź niejakiego "to":
    <cite>
    Ta... fajnie bujasz w obłokach. Pierwszy raz byłem zagranicą w 1991,
    czyli 20 lat temu i już wtedy na terenie zbliżonym do UE paszport pełnił
    rolę bardziej symboliczną niż faktyczną. Nie było żadnych problemów z
    uzyskaniem, a na większości granic nikt nawet na niego nie patrzył. Na
    kilkaset przekroczonych granic przez kolejne lata trafiła się jedna
    większa kontrola (trwała kwadrans, zajrzeli do bagażnika -- w
    Szwajcarii).
    </cite>

    O rowerzyście już nie wspomnę.

    Ja wiem, że ustawiasz flagę "X-No-Archive: Yes", by wiadomości znikały
    z usenetu, ale to za mało byś się wyłgał od tych bzdur.

    > A on w ogóle próbował?

    Zapytaj. Ja nie wiem czy mogę takich informacji udzielać, choćby były
    publicznie dostępne.

  • 213. Data: 2011-12-20 08:04:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Dec 2011 07:39:28 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
> [...]
    > kilkaset przekroczonych granic przez kolejne lata trafiła się jedna
    > większa kontrola (trwała kwadrans, zajrzeli do bagażnika -- w

    Nie wiem w jakim dokladnie kontekscie to pisal, ale az tak bardzo nie
    sklamal. Granice w wielu krajach byly juz dosc symboliczne, bywali znudzeni
    celnicy machajacy reka, byly przejscia dla obywateli EU jedynie z wyrywkowa
    kontrola, Polacy niby nie byli uprawnieni, ale na czole nikt nie ma
    wypisanego a jezykow moze nie znac :-)

    Schengen wprowadzano stopniowo - 1985, 1990, 1995 ..

    Tym niemniej zeby z Polski wyjechac paszport trzeba bylo miec, a to dopiero
    po 1989 bez problemow dawali.

    J.

  • 214. Data: 2011-12-20 08:16:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.12.2011 23:12, Bydlę pisze:

    > ZONK. Do wygrania nie potrzeba prawnika.
    > Można być po prostu inteligentnym i korzystać z mózgu.

    Przy założeniu, że druga strona nie ma prawnika z "wejściami"...

  • 215. Data: 2011-12-20 08:19:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-20 08:04, J.F. pisze:

    > Nie wiem w jakim dokladnie kontekscie to pisal,

    Napisałem chyba dość dokładnie jaki był kontekst, a ja to sobie
    wymyślił to już problem jego węża.

> [...]
    > celnicy machajacy reka, byly przejscia dla obywateli EU jedynie z wyrywkowa
    > kontrola, Polacy niby nie byli uprawnieni, ale na czole nikt nie ma

    Dobrze, dobrze - nie było mowy o podróżowaniu po Europie, tylko
    o wyjeździe z Polski.

    > Schengen wprowadzano stopniowo - 1985, 1990, 1995 ..

    Ja wiem jak wyglądała sytuacja po drugiej stronie naszej granicy.

    > Tym niemniej zeby z Polski wyjechac paszport trzeba bylo miec, a to dopiero
    > po 1989 bez problemow dawali.

    Otóż to, ale jak to napisałeś:
    <cite>
    Ale dziecko ma swiete prawo o tym nie wiedziec.
    Bylo w Czechach, Chorwacji, Francji, Austrii i nikt o paszporcie nie mowil.
    </cite>
    Tylko pytanie - od kiedy nie mówił, skoro paszporty dla dzieci były
    powszechne (bądź wpis do paszportu), a DO nie? Jaki odsetek
    wyjeżdżających dzieci w 2004 roku (od tego momentu paszport już nie
    był obowiązkowy w EU) posiadał DO? A jak to wygląda dziś?
    Zdaje się, że te paszporty nadal będą dość powszechne...

  • 216. Data: 2011-12-20 08:30:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Dec 2011 08:19:16 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Ja wiem jak wyglądała sytuacja po drugiej stronie naszej granicy.

    Na granicy z Francja, Austria czy Holandia ? :-)

> [...]
    > był obowiązkowy w EU) posiadał DO? A jak to wygląda dziś?
    > Zdaje się, że te paszporty nadal będą dość powszechne...

    No fakt - akurat dziecko praworzadnych rodzicow moze wiedziec co to
    paszport i dlaczego wystarcza DO w zamian :-)
    Ciekawe ilu rodzicow bylo niepraworzadnych i wywiozlo dzieci bez
    dokumentow. Kurcze - sam siostrzenca wozilem pare razy do Czech i o
    dokumenty nie pytalem. O ja wyrodny wujek, tez mu wpoilem falszywe wrazenie
    ze nic nie potrzebuje :-)

    J.

  • 217. Data: 2011-12-20 08:53:03
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-20 08:30, J.F. pisze:

    > Na granicy z Francja, Austria czy Holandia ? :-)

    My nie mamy granicy z Francją, Austrią czy Holandią,
    a Francja nie ma granicy z Austrią czy Holandią :)

    > No fakt - akurat dziecko praworzadnych rodzicow moze wiedziec co to
    > paszport i dlaczego wystarcza DO w zamian :-)

    Raczej powinno wiedzieć i praworządność nie ma tutaj nic do rzeczy.
    Lepiej wiedzieć, niezależnie od tego, czy chcemy z tego korzystać,
    czy też nie.

    > Ciekawe ilu rodzicow bylo niepraworzadnych i wywiozlo dzieci bez
    > dokumentow.

    Nie mam bladego pojęcia - jeszcze pytanie w jakim okresie ;)
    Zdaje się, że do 2004 nie było to łatwe.

    > Kurcze - sam siostrzenca wozilem pare razy do Czech i o
    > dokumenty nie pytalem. O ja wyrodny wujek, tez mu wpoilem falszywe wrazenie
    > ze nic nie potrzebuje :-)

    Wiesz, wszystko jest fajnie jak się nic nie dzieje itd.

  • 218. Data: 2011-12-20 09:37:14
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-12-19 17:35, Artur Maśląg pisze:

    > Z całą pewnością :) Widzę, że wiedza na tej samej poziomie co
    > kwestia paszportowe w latach 80/90.

    A Ty możesz wskazać na jakiej podstawie twierdzisz, że pomazanie lekko
    twarzy wystarczy?

    Maciej Z. jest osobą publiczną.

    A.

  • 219. Data: 2011-12-20 09:55:33
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-12-19 20:13, jerzu pisze:

    > Być może. Ale wątpię.

    Ahaaa

    A.

  • 220. Data: 2011-12-20 09:57:06
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-12-19 17:42, kamil pisze:

    > Wydawało mi się, że rozmawiamy tu o państwie, które pozwala nagrywać
    > ludzi w obecności służb porządkowych, ale popraw mnie jeśli coś mnie
    > ominęło w tej monotonnej debacie.

    Tu masz pełna rację, coś Ci się wydawało. I sam nie wiesz o czym
    piszesz. Ale w Twoim przypadku żadna nowość.

    A.