  • 91. Data: 2011-12-19 13:26:18
    Temat: Re: Uwaga pirat, a prawo do filmowania
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.12.2011 12:56, Liwiusz pisze:

    > I jest - policjant może się zwracać.

    Ale nie jest określone jak! Skandal!

  • 92. Data: 2011-12-19 13:30:24
    Od: z <z...@g...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Tylko że wtedy w miarę sprytny prawnik może zrobić z tego piękny pozew
    > lub oskarżenie prywatne a nawet zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa ;->

    Etam. Trzeba kulturalnie bez wyzwisk (można cytować) :-) przedstawiać
    swój pogląd o stacji która mnie chce nagrywać. Na koniec grzecznie
    podpisać mandat :-)

    PS. Tak mi się jeszcze nasunęło. Dyktować numer rejestracyjny radiowozu.
    Co by tu jeszcze wymyślić :-)

  • 93. Data: 2011-12-19 13:37:16
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-12-18 21:18, Marek Dyjor pisze:

    > najpierw musisz sie nauczyć czytac do konca...
    >
    > "lub istotnie narusza jej prywatność,"

    Nie nie nie. Najpierw trzeba będzie przekonać sąd, że przez 5 minut,
    w porywach do 10, można kogokolwiek _uporczywie_ nękać :)

  • 94. Data: 2011-12-19 13:37:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-19 13:25, Andrzej Lawa pisze:

    > Czyli jeśli ja podziękuję komuś za uprzejmość w postaci np. pomocy we
    > wtaszczeniu pudła na schody, to automatycznie staję się podmiotem
    > zależnym od tego, komu dziękuję? ;->

    Tak, skoro wcześniej uzgodniłeś z pracodawcą pomagacza, że pomagacz
    będzie ci pomagał (a jeśli by się nie zgodził, nie kupiłbyś pudła).

    > Jeśli nie potrafisz na jakieś pytanie odpowiedzieć i robisz taki unik,
    > to nie pytanie jest infantylne tylko ty.

    Zadajesz pytania na poziomie czterolatka. "Dlaczego policjant nie
    pozwala wchodzić przypadkowym osobom do radiowozu?"

    Bo to nie jest dzień otwarty, synku.

    --
    Liwiusz

  • 95. Data: 2011-12-19 13:45:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.12.2011 13:37, Liwiusz pisze:

    > Tak, skoro wcześniej uzgodniłeś z pracodawcą pomagacza, że pomagacz
    > będzie ci pomagał (a jeśli by się nie zgodził, nie kupiłbyś pudła).

    ROTFL

    Wg. twoich słów wynajmując firmę do przeprowadzek - staję się jej
    podmiotem zależnym ;->

    > Zadajesz pytania na poziomie czterolatka. "Dlaczego policjant nie
    > pozwala wchodzić przypadkowym osobom do radiowozu?"
    >
    > Bo to nie jest dzień otwarty, synku.

    Tak przede wszystkim to konieczność wchodzenia do radiowozu ubzdurałeś
    sobie ty. Nagrywać można i z zewnątrz.

    Może i tak się zdarza w przypadku tego programu (w sumie nie wiem - TV
    nie mam) ale z urywków jakie widywałem u znajomych/rodziny piraci
    drogowi robią awanturę o filmowanie także w scenach całkowicie plenerowych.

  • 96. Data: 2011-12-19 13:52:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-19 13:45, Andrzej Lawa pisze:

    > ROTFL
    >
    > Wg. twoich słów wynajmując firmę do przeprowadzek - staję się jej
    > podmiotem zależnym ;->

    Wykonanie całej czynności jest uzależnione od firmy do przeprowadzek.

    > Tak przede wszystkim to konieczność wchodzenia do radiowozu ubzdurałeś
    > sobie ty. Nagrywać można i z zewnątrz.

    Dyskutujemy o konkretnym programie. W tym programie kamerzysta siedzi ze
    sprzętem do radiowozu. Nieprawdą jest zatem, co twierdzisz, że program
    jest nagrywany niezależnie od policji i nagranie może być dokonywane
    przez każdego.

    > Może i tak się zdarza w przypadku tego programu (w sumie nie wiem - TV
    > nie mam) ale z urywków jakie widywałem u znajomych/rodziny piraci
    > drogowi robią awanturę o filmowanie także w scenach całkowicie plenerowych.

    Nie o tym ja z Tobą...

    --
    Liwiusz

  • 97. Data: 2011-12-19 13:57:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.12.2011 13:52, Liwiusz pisze:

    > Wykonanie całej czynności jest uzależnione od firmy do przeprowadzek.

    Ale nie staję się częścią firmy przewozowej.

    [ciach]

> [...]
    > sprzętem do radiowozu. Nieprawdą jest zatem, co twierdzisz, że program
    > jest nagrywany niezależnie od policji i nagranie może być dokonywane

    Pytanie było ogólne z tym programem jako przykładem.

    Kiedyś widziałem urywki, było filmowane na zewnątrz pojazdów i też było
    dziamgotanie, że "sobie nie życzą".

  • 98. Data: 2011-12-19 14:07:37
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > No a zatrzymany powie: noooo, ta linia ciagla...
    > Na co policjant: nie nie, my za predkosc, no ale skoro byla ciagla to
    > tez wpiszemy...

    żeby było łatwiej cytuje to co sam zostawiłeś z cytatu:
    "resztą co komu przeszkadza to pytanie, skoro odpowiedz nie jest wymagana, a
    później i tak policjant ogłsza przyczyne..."

    Nikt nie mówi, ze musisz odpowiadać

    > Moje spotkanie raz wygladalo tak:
    > - zna pan powod kontroli?
    > - nie?
    > - przekroczenie lini ciaglej
    > - jakiej ciaglej?
    > - no tej tam?
    > - gdzie? (wyszedlem z nim za krzakow i patrzymy na droge a tam 300
    > metrow przerywanej i ciagla zaczynajaca sie pare metrow za miejscem
    > zatrzymania)
    > - no tu?
    > - no ale jak ja mialem ja przekroczyc skoro stoimy tutaj?
    > - no dobra, ale te oponki to jakies takie slabe...
    >
    > Zabraklo tylko "no to panie kierowco co robimy?"

    No i tak naprawde w czym Ci przeszkodziło samo bezsensowne pytanie na
    początku?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 99. Data: 2011-12-19 14:11:53
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał:
    (...)

> [...]
    > Z resztą co komu przeszkadza to pytanie, skoro odpowiedz nie jest
    > wymagana, a później i tak policjant ogłsza przyczyne...

    Wiesz, tutaj podstawowy problem to to, że w ogóle kogoś zatrzymali
    i tv zrobiło relację, a nie że niby pytania są "niekulturalne".

  • 100. Data: 2011-12-19 14:18:50
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-19, Kuba (aka cita) <y...@w...pl> wrote:

    > żeby było łatwiej cytuje to co sam zostawiłeś z cytatu:
    > "resztą co komu przeszkadza to pytanie, skoro odpowiedz nie jest wymagana, a
    > później i tak policjant ogłsza przyczyne..."
    >
    > Nikt nie mówi, ze musisz odpowiadać

    To po chuj pyta, ze tak zapytam? Czemu bronisz jakies idiotyczne
    zachowania. To nie jest umawianie sie na kawe czy pogawedka przy owej
    tylko kontrola drogowa.

    > No i tak naprawde w czym Ci przeszkodziło samo bezsensowne pytanie na
    > początku?

    Nie zrozumiales. To pytanie jest tak samo idiotyczne jak to "no to co
    panie kierowco robimy? piszemy ten mandacik?". To nie zabawa w kotka i
    myszke.

    --
    Artur
    ZZR 1200