  • Data: 2011-12-19 13:37:52
    Temat: Re: Uwaga pirat, a prawo do filmowania
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-19 13:25, Andrzej Lawa pisze:

    > Czyli jeśli ja podziękuję komuś za uprzejmość w postaci np. pomocy we
    > wtaszczeniu pudła na schody, to automatycznie staję się podmiotem
    > zależnym od tego, komu dziękuję? ;->

    Tak, skoro wcześniej uzgodniłeś z pracodawcą pomagacza, że pomagacz
    będzie ci pomagał (a jeśli by się nie zgodził, nie kupiłbyś pudła).

    > Jeśli nie potrafisz na jakieś pytanie odpowiedzieć i robisz taki unik,
    > to nie pytanie jest infantylne tylko ty.

    Zadajesz pytania na poziomie czterolatka. "Dlaczego policjant nie
    pozwala wchodzić przypadkowym osobom do radiowozu?"

    Bo to nie jest dzień otwarty, synku.

    --
    Liwiusz