eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUwaga pirat - HID XenonRe: Uwaga pirat - HID Xenon
  • Date: Sat, 02 Mar 2013 22:21:41 +0100
    From: R2r <b...@a...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130215
    Thunderbird/17.0.3
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Uwaga pirat - HID Xenon
    References: <51213c2c$0$1230$65785112@news.neostrada.pl><5121480e$1@news.home.net.pl>
    <kfrhbh$mal$2@news.icpnet.pl><51214935$1@news.home.net.pl>
    <kfrj7p$dqb$1@mx1.internetia.pl><1er6iwqddc06t$.1scfona8799nj.dlg@40tude.
    net>
    <kfrvia$v1$1@dont-email.me><kfsj7t$ua6$1@usenet.news.interia.pl><1fofjcac
    k1cqv.rapzzeue3m90$.dlg@40tude.net>
    <kg0uda$rah$1@news.icpnet.pl><kgaals$a95$1@news.icpnet.pl>
    <kggoso$8o4$7@dont-email.me>
    <512be9fc$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>
    <512c832d$1@news.home.net.pl> <kgr3v6$922$1@news.icpnet.pl>
    <513118db$1@news.home.net.pl> <kgsd01$v64$1@news.icpnet.pl>
    <5131c290$1@news.home.net.pl>
    <1ljbibpn3ybye.d79u4rr0cckq$.dlg@40tude.net>
    <5131fac6$1@news.home.net.pl> <9...@4...net>
    In-Reply-To: <9...@4...net>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 91.228.136.80
    Message-ID: <51326d62$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1362259298 91.228.136.80 (2 Mar 2013 22:21:38 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 80
    X-Authenticated-User: ...@a...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!217.153.128.51.MISMATCH!nf1.ip
    artners.pl!ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2484786
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-03-02 21:28, J.F. pisze:
    >> Bzdura. Gdyby nie było to byś ich nie widział. A tymczasem widać je i to
    >> najczęściej aż nadto...
    >
    > na drodze ? Ja nie widuje, albo nie potrafie rozpoznac.
    Nie widzisz czy reflektor świeci, czy nie?

    >> Zbliżoną. I tylko. Co nie znaczy taką samą.
    >
    > Tolerancja dla zarnika tez jakas jest.
    >
    Jakaś. Poszukaj odpowiednich dokumentów to się dowiesz jaka. I jak to
    się ma do różnic, o których mówimy.

    > Masz lampe ktora daje ogolem ok 2x wiecej swiatla, a luminancje ma 3x
    > wieksza. Wniosek ? Powierzchnia swiecaca 1.5x mniejsza :-)
    LOL. Jeszcze przed chwilą twierdziłeś, że geometria niemal identyczna a
    tu nagle powierzchnia różni się o 150%?

    >> Światło z reflektorów halogenowych wyposażonych w lampy wyładowcze
    >> (ksenon dla halogenów) nie jest na takie samo jak światło z reflektorów
    >> ksenonowych (np. D2S). Gdyby było - nie byłoby problemów
    >
    > Zrozumialem ze "bedzie zblizona". A to juz duzo :-)
    >
    Właśnie o to chodzi, że to zbyt mało. :-)

    >> Nie ma to jak wszędzie wietrzyć spisek... :-)
    > Hella tez ma powod zeby zarobic na dwoch :-)
    > A przy ich skali produkcji mysle ze wiecej zarobia wmawiajac klientom ze to
    > musi byc drogie niz oszczedzajac na projekcie :-)
    j.w.
    Ale przecież skoro reflektor H7 spełnia wymogi homologacyjne z ze
    źródłem H7-HID to masz szansę na niezły biznes...
    Dlaczego nikt takiego biznesu nie robi? Bo to jednak nie spełnia tych
    wymogów.

    > Zreszta w ich przypadku kombinowanie moze nie miec sensu - adapter to
    > dodatkowy koszt, a formy czy matryce do nowego projektu sie zamortyzuja.
    Jaja sobie robisz. Reflektor od H7 do niego źródło H7-ksenon i do
    badania bo to przecież spełnia wymagania. Żadnego dodatkowego kosztu...

    > No czytales - oznaczenie musi byc na szybie, jak sa dwa, to dodatkowo na
    > innym elemencie, Hella nie bedzie zainteresowana, to producent samochodow
    > sam kombinowac nie moze ..
    Ale problem leży jedynie w tym żeby spełniało wymagania. A oprócz Helli
    są jeszcze inni producenci oświetlenia.

    > W cenie czy w koszcie ? Bo "sprzedaz wiazana" producenta cieszy,
    > napali sie klient na ksenony, a da zarobic pare tys wiecej :-)
    W cenie. Trochę trudniej będzie w przypadku samochodów niższej klasy,
    ale to kwestia (być może jeszcze trochę odległego) czasu.

    >> Pamiętam z dawnych czasów (przygody mojego ojca, których byłem
    >> bezpośrednim świadkiem), że resor przedni od Fiata 125 wyglądał
    >> identycznie jak resor od Zastawy. Nawet bez problemu dał się założyć.
    >> Ale Zastawę na tych resorach trudno było utrzymać na drodze. Wyglądały
    >> tak samo, ale kto by mierzył ich właściwości.
    >
    > No, tak prawde mowiac to nie spodziewam sie zeby uzyto jakiejs diametralnie
    > innej stali. Wiec moze nie wygladaly tak samo, tylko ktos nie wiedzial na
    > co zwrocic uwage.
    Eee, no przecież mówię, że wyglądały tak samo. Teraz sugerujesz, że
    skoro inaczej działały to musiały być inne tylko ktoś nie zauważył? A
    reflektory to są takie same, choć inaczej działają? No super... :-/

    > Ale to przeciez podobne auta, wiec podejrzewam ze i parametry resorow
    > podobne. moze ktos cos sp* przy montazu, albo nie zauwazyl jakiegos
    > drobnego ale istotnego szczegolu.
    Taa... podobne auta. Tak jak podobne żarówki. :-)
    Nikt niczego nie spartolił, zamontowane były dobrze. Problem zniknął po
    wymianie na oryginały. A tamte też dobrze działały później w F125 znajomego.

    > Tylko ze Arbiter fotki pokazuje, i to calkiem przyzwoicie wyglada.
    Już powiedziałem - fotki i ich wygląd to rzecz gustu. Mnie tam się nie
    podobają. :-P

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____________________________________________________
    __

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: