-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!news.stack.nl!zen.net.uk!dedekind.zen.co.uk
!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada
.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sat, 02 Mar 2013 20:26:38 +0100
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130215
Thunderbird/17.0.3
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Uwaga pirat - HID Xenon
References: <51213c2c$0$1230$65785112@news.neostrada.pl> <kgi0l8$tj2$4@dont-email.me>
<512c8e65$1@news.home.net.pl> <512d1377$1@news.home.net.pl>
<512d16d3$1@news.home.net.pl> <512d2275$1@news.home.net.pl>
<512d3334$1@news.home.net.pl> <512e6394$1@news.home.net.pl>
<512e6959$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
<512e6e2e$1@news.home.net.pl>
<512e74c0$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<512e88e3$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
<512f4319$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
<512f909c$0$1300$65785112@news.neostrada.pl>
<512fa594$0$26687$65785112@news.neostrada.pl>
<512fa684$0$1303$65785112@news.neostrada.pl>
<512fb0ec$0$1310$65785112@news.neostrada.pl>
<512fccbc$1@news.home.net.pl> <kgpnk3$2u8$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<513243b4$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@4...net>
In-Reply-To: <3...@4...net>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 50
Message-ID: <51325278$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 082139018228.warszawa.vectranet.pl
X-Trace: 1362252408 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26708 82.139.18.228:54216
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2484762
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-03-02 20:02, J.F. pisze:
> Dnia Sat, 02 Mar 2013 19:23:39 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
>> W dniu 2013-03-02 12:39, J.F. pisze:
>>> Po co jakiekolwiek przerobki, skoro byly halogeny z cokolem R2
>>> (czy mnie juz skleroza ... i czy to nie bylo R3 ?).
>>
>> LOL - zapewne nie pamiętasz 'redukcji' z R2 na H4 (P45T/P43T). W tym
>> plastykowych.
>> Np. http://www.volvosolutions.com/Misc_P45T.html :)
>
> Nie pamietam.
No właśnie, a sugerowałeś że zmyślałem :)
> To kiedy byly te pierscienie ?
Wynika, że wcześnie niż pamiętasz.
> Halogen (bo nie wiem czemu H4) z cokolem P4 byl od poczatku lat 90-tych.
90-tych? LOL - cofnij się trochę :)
A czemu H4? Hmmm, nawet w tym co przytoczyłeś piszą o H4 :)
"This can now be replaced with this bulb which uses a modified H4 type
bulb with the same fitting."
> Zreszta nadal sa
> http://www.autobulbsdirect.co.uk/HB12-Halogen-410-fi
tting-P45t-Headlamp-60-55W.html
No są i co z tego?
>> Świeciło to o niebo lepiej niż te Twoje 4x75W.
>
> Smiem watpic.
Wątp sobie - naprawdę myślisz, że tylko moc świadczy o jakości
oświetlenia?
> Niby dlaczego zarowka halogenowa 75W "starego typu" miala by
> dawac mniej swiatla niz "nowoczesny" 55W halogen H4 czy tam H1 ..
Kto powiedział, że więcej światła to lepiej? Zresztą w tym co
wcześniej napisałem (co pominąłeś) był fragment, który mówił
o kwestiach związanych wprost z zasilaniem takiego źródła
światła...
Następne wpisy z tego wątku
- 02.03.13 20:27 R2r
- 02.03.13 20:43 Artur Maśląg
- 02.03.13 20:59 Robert Rędziak
- 02.03.13 21:28 J.F.
- 02.03.13 21:27 v...@i...pl
- 02.03.13 21:38 v...@i...pl
- 02.03.13 21:38 Artur Maśląg
- 02.03.13 21:51 R2r
- 02.03.13 21:58 Artur Maśląg
- 02.03.13 22:10 v...@i...pl
- 02.03.13 22:16 Artur Maśląg
- 02.03.13 22:21 R2r
- 02.03.13 22:21 nazgul
- 02.03.13 22:29 v...@i...pl
- 02.03.13 22:31 R2r
Najnowsze wątki z tej grupy
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
Najnowsze wątki
- 2024-12-31 Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- 2024-12-31 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2024-12-31 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-31 Odpowiedzialność w spółce z oo
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-31 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2024-12-31 8%
- 2024-12-31 Błonie => Administrator systemów <=
- 2024-12-31 Błonie => IT System Administrator <=
- 2024-12-31 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2024-12-31 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Helpdesk - I linia wsparcia <=
- 2024-12-31 kabelek - kynar ?