  • 31. Data: 2013-11-17 10:37:32
    Temat: Re: Uwaga na telefon z ofertą ubezpieczeniową z Play
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Zakonspirowany" <x...@g...com>

> [...]
    > złodziejstwo, bo żeby sieci nie było stać na SMS-a z przypomnieniem, że
    > termin umowy się kończy? Ja byłem wręcz przekonany, że dostanę telefon od
    > telemarketera z super okazyjną ofertą, jeśli przejdę na wyższy abonament
    > czy coś, a jeśli nie tak, to z abo przejdzie na prepaid. A przyszło mi
    > zapłacić dwa rachunki na kwoty ponad dwukrotnie większe niż wcześniej.
    > Dobra, nie chciało się dokładnie przeczytać umowy. Wyjechałem sobie
    > zagranicę na wakacje, a rozwiązać umowy telefonicznie się nie da. Trzeba
    > sklecić pismo i zanieść im do salonu. Parafrazując zasłużoną obywatelkę

    A nie możesz znaleźć sobie jakiegoś opiekuna co będzie dbał o twoje sprawy
    skoro sam nie umiesz ?

  • 32. Data: 2013-11-17 14:03:16
    Od: W <w...@w...pl>

    Zakonspirowany wystukał, co następuje:

    > Czyli jak w Play mają błędy w systemie, to jest cacy, bo dostałeś
    > doładowania, ale jak w Orange mają błędy w systemie, to już żenada? :o)
    >
    > Nie mam więcej pytań. :-)

    Widzisz różnicę pomiędzy dwoma indcydentami w ciągu kilku lat a
    comiesięcznym 'błędem' w zgniłej pomarańczy? wspomniane wyżej 3 miesiące to
    był chyba jednorazowy wybryk... musiał im się automat generowania błędów
    popsuć i abonen miał spokój za długo...

  • 33. Data: 2013-11-18 00:53:51
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 17-11-2013 10:37, John Kołalsky pisze:
    > A nie możesz znaleźć sobie jakiegoś opiekuna co będzie dbał o twoje
    > sprawy skoro sam nie umiesz ?

    Przecież poszedłem do salonu i w nim, odręcznie (w ciągu ostatniej
    dekady mi się to nie zdarzało) pisałem tę rezygnację, bo myślałem, że
    będą mieć stosowne druki i wystarczy im mój DO z podpisem. Nazwij to jak
    chcesz. Nazwij naiwnością. Byłem przekonany, że P4 aspirowało do miana
    operatora europejskiej klasy.
    Na prepaidy to chyba dobry operator, ofertę dla firm pewnie też mają
    konkurencyjną, ale abonament dla indywidualnych osób u nich BYŁ (nie
    wiem jak jest teraz) totalną porażką.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 34. Data: 2013-11-18 15:27:07
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 16-11-2013 22:05, Artur Maśląg pisze:
    > Żyj w swoim matrixie :)

    Przynajmniej mogę w nim dzwonić do innych matrixów. :)
    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/-aktualizacja-awa
    ria-w-play,2,3,29378.html
    :)

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 35. Data: 2013-11-20 00:48:34
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

> [...]

    > stosowne druki i wystarczy im mój DO z podpisem. Nazwij to jak chcesz.
    > Nazwij naiwnością. Byłem przekonany, że P4 aspirowało do miana operatora

    Nie chciało Ci się przeczytać umowy. Ja to w 100% rozumiem, ale niestety nie
    da się skutecznie dbać o swoje interesy nie znając umów jakie się zawiera.
    Możesz sobie iść do UKE, rzecznika konsumenta albo czegoś od tych wzroców
    umów...

  • 36. Data: 2013-11-20 01:16:03
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 20-11-2013 00:48, John Kołalsky pisze:
> [...]
    > nie da się skutecznie dbać o swoje interesy nie znając umów jakie się
    > zawiera. Możesz sobie iść do UKE, rzecznika konsumenta albo czegoś od

    Nie chciało się, ale ufając, że P4 jest uczciwą firmą i podejście do
    klienta z abonamentem ma co najmniej jak ówczesna Era, poprosiłem
    konsultantkę (czy jak ją zwał) o streszczenie najważniejszych dla mnie
    informacji, po czym żartem dodałem "no dobrze, a gdzie są haczyki?".
    Naturalnie "nie ma żadnych". :]
    Cóż, byłem 100 zł in minus, ale 100 pkt doświadczenia in plus. :)
    No i m.in. dlatego uważam, że lepiej do czegoś na starcie dołożyć i spać
    spokojnie, niż brać najtańsze (z Play tak było) i szybko tego pożałować
    (Nokia E72 dość szybko mi wysiadła i niby spoko - poszła w ramach
    gwarancji do serwisu, ale na zastępczy telefon dostałem mocno
    sfatygowaną Toshibę TS705: "kamera 1.3 MPix, odtwarzacz mp3, wyświetlacz
    262 tys. kolorów oraz czytnik kart pamięci MicroSD"), co pozostawię bez
    komentarza.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 37. Data: 2013-11-20 18:09:55
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

> [...]

    > konsultantkę (czy jak ją zwał) o streszczenie najważniejszych dla mnie
    > informacji, po czym żartem dodałem "no dobrze, a gdzie są haczyki?".

    Haczyki ... do powieszenia umowy na ścianie ? Inne znaczenie wydaje mi się
    absurdalne w tym sensie, że umowa zawierana jest przez dwie strony z których
    każda ma inne cele biznesowe obce drugiej.

  • 38. Data: 2013-11-20 19:52:19
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 20-11-2013 18:09, John Kołalsky pisze:
    > Haczyki ... do powieszenia umowy na ścianie ? Inne znaczenie wydaje mi
    > się absurdalne w tym sensie, że umowa zawierana jest przez dwie strony z
    > których każda ma inne cele biznesowe obce drugiej.

    Próbowałem doszukać się logiki w tej wypowiedzi, ale nie zdołałem.
    Mówiąc haczyk, mam na myśli jakiś zapis, który łatwo przeoczyć, a jest
    korzystny dla strony sporządzającej umowę. I powiedziałem to w żarcie,
    uśmiechając się do pani konsultantki, bo miła i ogarnięta blondyna.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 39. Data: 2013-11-20 23:27:15
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

> [...]

    > korzystny dla strony sporządzającej umowę. I powiedziałem to w żarcie,
    > uśmiechając się do pani konsultantki, bo miła i ogarnięta blondyna.

    W umowie, której nie przyczytałeś ???

  • 40. Data: 2013-11-20 23:58:42
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 20-11-2013 23:27, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Zakonspirowany" <x...@g...com>

    > W umowie, której nie przyczytałeś ???

    Nie, w witkach, które mi opadły.

    --